Uh-ah, Ah-uh, Uh-ah, Ah-uh!
Aah-uuh, Uuh-aah, Aah-aah!
Uh-uh, Ah-ah, Aa-aa!
Nyt lentää, mä saan!
AAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!
IHANAA!!!
Ps. Oliko hyvä?
Ps 2. Oliko kirjoitusvirheitä?
PikaSeksi
SikaPeksi
4
8817
Vastaukset
- Kun kysytään
Ps. Oliko hyvä? Ei.
Ps 2. Oliko kirjoitusvirheitä? Oli. (Pilkun jälkeen ei käytetä isoa alkukirjainta. Yksi huutomerkki riittää - seitsemän on liioittelua.) - jjhuj
Ei, se ei ollut hyvä. En pitänyt siitä.
Tuntuuko susta joskus siltä että päässä vippaa?- päästä?
Hah, hah tämä oli vain pilaa kaikille tosikoille älkää ottako elämää liian vakavasti :D
- Asiaa! :)
Osuit asian ytimeen, olisi voinut olla vaikka itseni kirjoittama. Tää oli just hyvä! Ainakin sait hymyn minun huulilleni! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491334- 1601135
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198861- 8842
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786- 11779
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11711