Mun keittiön viemäristä ( ?!?! ) pölähti yks päivä konjakinruskeita pieniä lentäviä hyönteisiä. Aivan kuin kaljakärpäsiä. Kukkakärpäsiä ne eivät ole. Samaisena päivänä löysin niitä kasapäin auki jääneestä namipussista!!!
Mitä nämä on ja miten pääseen niistä eroon? Niitä esiintyy ainoastaan tuossa keittiön vesipisteessä ja
sieltä namipussista yllätin. Eli varmaan elää toukkana viemärissä ja lentelee sit sieltä. Kaiken mahollisen myrkyn oon työntäny jokaiseen kotini viemäriin vaan toistaseks niitä vaan on ja on.
Mistään hyönteismyrkkyjen selosteista ei ollut mitään apua..
Apuva!
Pienet lentävät
5
3076
Vastaukset
- että kotilentäviä
Katso jos löytäisit hyönteisten kuvan tuolta. Ehkä Drain flies.
http://www.flycontrols.com/ - täällä
samaa olen minä ihmetellyt!keittiössä vain!ja niin on moni muukin valittanut!
- löytänyt
konstia päästä niistä eroon????
Minä kokeilin putkimiestä. ( Ajattelin että mahd. toukat saa kyytiä ) mutta eipä vaan hävinneet. Ostin Baygonia ja annoin palaa! Nyt niitä lentää enää muutama. Voisikohan tämä johtua kuivasta kesästä... - ensimäisessä
vastauksessa oli kaikki oleellinen kontrollia myöten.
Viemärin seinämiin on tarttunut orgaanista ainetta, jota ötökät syövät. Ellet löydä kaupoista ohjeessa mainittua ainetta, tee vaikka näin: Hankaa putken sisustaa karkealla pulloharjalla niin kauan että putken seinämät ovat puhtaat. Sitten kaatelet viemäriin muutaman kattilallisen kiehuvankuumaa vettä.
- lentävistä
Eli, ei muuta kuin lasiin vettä, omenaviinitetikkaa ja astianpesuainetta, niin häviää yhdyskunta hiljalleen. En sitten tiedä, jääkö niitä vielä viemäriin elelemään, mutta näin ainakin meillä on ärsytyksistä päästy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862