Tarjolla tietoa steinerkouluista
4
660
Vastaukset
- järjen ääni
Göebbelskin kutsui propagandaa ja valheitaan tiedoksi.
- teki. Niin muuten
mistä tämä steiner olikaan lähtöisin ja miltä vuosisadalta?
- ´´´´
Joseph Göbbels tiivistää propagandan kultaiset säännöt:
1. Valhetta täytyy toisella uudestaan ja uudestaan. Viimein valheesta tulee totta.
2. Isoin ja tunteisiin vetoavin valhe uskotaan helpommin.
3. Propaganda tulee mitoittaa tyhmimmän kadunmiehen käsityskyvyn mukaan.
- kyllä...
olen käynyt vain peruskoulun. Ensimmäiselle englannintunnille menin innoissani seiskaluokalla, mutta into "lätistettiin" heti ensimmäisellä tunnilla. En todellakaan osannut etukäteen yhtään englantia, ja opettaja antoi eteeni monisteen, jossa olisi pitänyt osata jo englanniksi mm. "Minun nimeni on..., Olen...vuotta, Osoitteeni on...., Äitini nimi on..., Isäni nimi on.... jne." ja lisäksi ne olisi pitänyt osata lukea ääneen. Siitä syystä en ymmärtänyt tuostakaan linkistäsi, kuin sanan sieltä toisen täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622