Tarjolla tietoa steinerkouluista
4
603
Vastaukset
- järjen ääni
Göebbelskin kutsui propagandaa ja valheitaan tiedoksi.
- teki. Niin muuten
mistä tämä steiner olikaan lähtöisin ja miltä vuosisadalta?
- ´´´´
Joseph Göbbels tiivistää propagandan kultaiset säännöt:
1. Valhetta täytyy toisella uudestaan ja uudestaan. Viimein valheesta tulee totta.
2. Isoin ja tunteisiin vetoavin valhe uskotaan helpommin.
3. Propaganda tulee mitoittaa tyhmimmän kadunmiehen käsityskyvyn mukaan.
- kyllä...
olen käynyt vain peruskoulun. Ensimmäiselle englannintunnille menin innoissani seiskaluokalla, mutta into "lätistettiin" heti ensimmäisellä tunnilla. En todellakaan osannut etukäteen yhtään englantia, ja opettaja antoi eteeni monisteen, jossa olisi pitänyt osata jo englanniksi mm. "Minun nimeni on..., Olen...vuotta, Osoitteeni on...., Äitini nimi on..., Isäni nimi on.... jne." ja lisäksi ne olisi pitänyt osata lukea ääneen. Siitä syystä en ymmärtänyt tuostakaan linkistäsi, kuin sanan sieltä toisen täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986