Tarjolla tietoa steinerkouluista
4
612
Vastaukset
- järjen ääni
Göebbelskin kutsui propagandaa ja valheitaan tiedoksi.
- teki. Niin muuten
mistä tämä steiner olikaan lähtöisin ja miltä vuosisadalta?
- ´´´´
Joseph Göbbels tiivistää propagandan kultaiset säännöt:
1. Valhetta täytyy toisella uudestaan ja uudestaan. Viimein valheesta tulee totta.
2. Isoin ja tunteisiin vetoavin valhe uskotaan helpommin.
3. Propaganda tulee mitoittaa tyhmimmän kadunmiehen käsityskyvyn mukaan.
- kyllä...
olen käynyt vain peruskoulun. Ensimmäiselle englannintunnille menin innoissani seiskaluokalla, mutta into "lätistettiin" heti ensimmäisellä tunnilla. En todellakaan osannut etukäteen yhtään englantia, ja opettaja antoi eteeni monisteen, jossa olisi pitänyt osata jo englanniksi mm. "Minun nimeni on..., Olen...vuotta, Osoitteeni on...., Äitini nimi on..., Isäni nimi on.... jne." ja lisäksi ne olisi pitänyt osata lukea ääneen. Siitä syystä en ymmärtänyt tuostakaan linkistäsi, kuin sanan sieltä toisen täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973327
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2182680
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382269- 321599
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241446- 101304
- 131279
- 221261