Onko vaaraa saada häätö asunnosta sen takia että naapurit häiriintyy kuorsauksesta? Nykyinen asunto on pieni ja olen valinnut nukkumapaikan sen mukaan ettei ne pääsisi kyttäämään postiluukusta miten nukun.
Typerä kysymys, mutta onhan suihkussa ja vessassa käynti hiljaisuuden aikana kiellettyä joissakin taloissa.
Entä sitten kun ne alkaa kolistelemaan postiluukkua keskellä yötä?
Häätö kuorsauksen takia
4
1372
Vastaukset
- saat
Eipä siitä syystä voi häätöä antaa. Enpä itse huolehtisi semmoisesta asiasta.
- kyljet kipeät
Älä huoli. kuorsaajat on ok. itse olen maailman mestari vaimon mukaan.
naapurisi muuttakoon ,jos on niin herkkiä.- nukun omassa huoneessa
Mun mieheni on kova kuorsaaamaan, eipä oo häätöä tullu. Tuo vesiasia vaihtelee paikoittain, meidän talossa ei välitetä jos vetäää vessaa tai valuttaa vettä yöllä/hiljasuus aikana. Toisaalla taas valitetaan heti jos vesi valuu hiukankin yli hiljasuus rajan.
- tulla,
nukun omassa huoneessa kirjoitti:
Mun mieheni on kova kuorsaaamaan, eipä oo häätöä tullu. Tuo vesiasia vaihtelee paikoittain, meidän talossa ei välitetä jos vetäää vessaa tai valuttaa vettä yöllä/hiljasuus aikana. Toisaalla taas valitetaan heti jos vesi valuu hiukankin yli hiljasuus rajan.
mutta työn jälkeen käsittääkseni saa suihkussa käydä, vaikka tulis yöllä töistä. Hiljaisuusaikahan on normaalisti 07-23, mikä on älytön, kun aamulla jos 8 menee duuniin, niin kyllä sitä ennen 7 pitää suihkuun mennä, jos töihin meinaa ehtiä.
Vedenlorotukset yöllä jää valittamatta, jos illalla laittaa valmiiksi vesikannun jääkaappiin. Eipä tarvi lorotella ja saa nopeasti vettä ja nukkumaan takas.
Veskin nyt saa vetää, tai onhan näitä nipottajia, mutta sitten voi naapurin tulla haistelemaan torttuja, jos inisee rupeaa. Pissitarpeita nyt ei joka yö tarvi vetää, jos nyt joka yö käy määrättyyn aikaa pissillä, ei sitä veskinvetoa välttämättä ole kiva joka yö kuunnella.
Mutta nämäkin niin riippuu millälailla talo on rakennettu. Meidän kerrostalossa kuuluu ikkuna auki puhe pihalle, talot rakennettu näköjään silleen lähelleen, että hyvin hiljainenkin puhe ulos kuuluu. Samoin, jos naapurilla tv auki tai puhuu vähän kovempaa. Seinän takaa kuuluu kaikki, eli tosi inhottavaa, kun sitten ei saa tavallaan mitään yksityisyyttä. Jos naapurissa olis makkari meidän seinän takana, varmasti äänet kuuluisi. Eli aika rajoittunutta tämä normaali elämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021