Selän kääntö
Olinko tyhmä,
olinko kylmä,
olinko sokea
rakkaudelles ?
Rakastin sinua,
enemmän kuin
uskot.
Arvostin sinua,
enemmän kuin
osaat edes kuvitella.
Olin rampa
sydämestäin,
ontuva rakkauden
sanoissani.
Tein päätöksen -
lähden.
Sinuun sattuu,
minuun sattuu.
Tämä askel oli vain
otettava
sinä itket.
Minä itken vasta,
kun olen mennyt.
Itken mitä jätin
taakseni
itken pois heitettyä rakkauttasi.
En ole arvoisesi,
en osannut arvostaa,
en oikein rakastaa,
henkinen rampauteni esti kaiken.
Selän kääntö
13
572
Vastaukset
- Ämkoo'''
Suuret odotukset,
suuret pettymykset.
Kyynelten virta,
joka polttaa silmiä.
Ei estää voi,
niin oli tarkoitettu.- Rellu
Kiitos kauniista vastausrunostasi,
ja mukavaa päivän jatkoa.
- Anskuliini
Kiitos runostasi, kuinka monet itkut olemmekaan itkeneet,,, kun selkämme kääntäneet olemme,,,
sydän kun kipee on niin kyyneleet ravitsee sitä
parantaen :)))
Ei kyyneleitä tänään,,vaan :)))))))- Rellu
syntyy eniten varmaan rakkaudessa,
sen kolhuista, ikävästä, kaipauksesta.
Ei enää kyyleitä tänään, hymyten eteen-
päin ja runojen synnytystä, lenkkeilyä.
Kiitz kommentista.
Olen kaiketi blondi, vaik värini muuksi muutinkin.
En silti tyhmä mut tunteellinen.
Hienoa taas sinulta.
Päivää aurinkoista koskelle.
Menen iltaan työhön.- Rellu
kirjoitin tämän runon tavallaan jatkumona
Lekartille tekemääni runoon, elin hänen
elämänsä hetkiä ja pettymyksiä tässä.
Aurinko paistaa, hyvää päivän jatkoa.
Kiitos kommentoinnistasi.
- Luonteva
Selkäs voit
kylmästi kääntää,
sydäntäs et,
sykkii sokeallekin,
kunnes kuulluuksi
tulee ja rakkaus
luokse.
(Rakkaudella Tulitukalle)- Rellu
sydän kärsii,
selän voi kääntää,
mutta tuska kulkee
mukana.
Kiitos jälleen kauniista vastausrunostasi.
Suukko poskelles
- aabel
mahoton olet kirjottamaan, rohkea teko, monelta jää tekemättä, sitten ruumiit vain maatuu, terveiset
- Rellu
niin, kirjoitan kyllä huomattavan paljon
enemmän, kuin mitä tänne tuon, se on ve-
rissä, kuin huume.
Kiitos huomiostasi/kommentoinnistasi ja
terveisiä täälä hämeestä kosken rannalta
sinne jonnekkin.
Leppoisaa loppuiltaa ja hyvää yötä.
- Hessu-kissa
Tiedän, että pitäisi.
Ehkä sinäkin kuulet,
kuinka se ulvoo minusta
tuhkahdutetusti,
särky olossaan.
En ole koskaan oppinut
kaatumaan oikein, niin,
etten loukkaisi itseäni.
Kun nilkutan luoksesi
elvyttämään nuo toiveet,
kaikki surkastuneimmatkin,
huomaan iskeneeni
silmäsi sokeiksi.
Koska me lakkaamme
kulkemasta toistemme
ohi? (ohi, ohi, ohi)
Kovin on kaikuvaa
ja tyhjiä seiniä
molemmin puolin. Kiitos upesta runosta...kiitos
- Rellu
jatkoit vielä.
Kiitos kuuluu sinulle :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673