takaisin barbie maailmaansa. ohjelmaan hän ei todellakaan sovi ihanine ruusunpunasine kuvitelmineen. hirveän ylimielinen asenne.todellakin. ja voi kauheeta kun ohjelmassahan voi katketa vaikka kynsi siellä temutessa tai likaantua rinsessa röyhelöt..
heidi punaisessa rinsessamekossaan
9
3418
Vastaukset
Juu olen samaa mieltä, niin ylimielisesti katsoi muita naisia, varsinkin sitä joka viimeisenä tuli porukkaan. pois vaan sellaset Barbit
- Janetska
näkyi selkeästi pelko,kun Sari pelmahti huoneeseen.
Heidi katsoi,ettei hänellä ole enää mitään zäänssejä olla porukan söpöin blondi,kun Sari tuli.
Voi tätä kanojen maailmaa,kanojahan nuo molemmat "plöntit" on,toinen vain hiukka enempi,kuin toinen.Noh,katsotaan,milloin ne repii toistensa peruukit irti,heh! - .,.,.,
sehän siinä on kaikista hauskinta nyt seurata noiden kahden barbin kisailua.. heh.. :)no johan se toinen barbi oli eilen löytänyt pehmeän tuolin :)
- Naurussa suin seurannut ;-)
Janetska kirjoitti:
näkyi selkeästi pelko,kun Sari pelmahti huoneeseen.
Heidi katsoi,ettei hänellä ole enää mitään zäänssejä olla porukan söpöin blondi,kun Sari tuli.
Voi tätä kanojen maailmaa,kanojahan nuo molemmat "plöntit" on,toinen vain hiukka enempi,kuin toinen.Noh,katsotaan,milloin ne repii toistensa peruukit irti,heh!Olen täysin samaa mieltä....
Heidi oikein mittaili Saria päästä varpaisiin, kun se saapui huoneeseen.
Mun mielestä kaikki ketä taloon tuli oli jotenkin omallatavallaan blondeja. Ketään aitoa ihmistä en siinä joukossa nähnyt... Vai oliko se vaan alkujännitystä että piti vaan näyttää. sitähän en vielä tiedä, mutta katsotaan mitä aika tuo tullessaan ja mitä sieltä pinnanalta löytyy... Toivottavasti jotain ihan muuta mitä eilinen jakso anto ymmärtää!!!!!!!!!!!!!!!!1 - nuoriherrasmies
.,.,., kirjoitti:
sehän siinä on kaikista hauskinta nyt seurata noiden kahden barbin kisailua.. heh.. :)no johan se toinen barbi oli eilen löytänyt pehmeän tuolin :)
IHANIA BLONDEJA! JOISTA HERRASMIEHET PITÄVÄT!
- "tavis"
nuoriherrasmies kirjoitti:
Jeps...kumpikohan antaa ensin persettä? Ei varmaan kauaa kulu..
- KYLLÄ!
nuoriherrasmies kirjoitti:
Ehdottomasti
- wohoo
KYLLÄ! kirjoitti:
Ehdottomasti
Eipä siitä muuhun olisi. Itse laittasin paperipussin kyllä päähän.
- wohoo
outoa. Mun mielestä se eilen palasi poikien kaa keinupersistä eikä ees pelänny kynsiensä takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731