Mitä tarkoittaa että AVG on harmaana oikeassa alalaidassa? Teen päivityksen myös manuaalisesti aina kun käynnistän koneen. Miksi kone aina pitäisi sammuttaa, että päivitykset olisivat ajan tasalla. Liikaa vaivaa :(
AVG FREE
3
329
Vastaukset
- moduulit
kunnossa, klikkaa sitä harmaata kahdesti.
Tarkista on koneen päiväys ja kello ajassa.
Päivitys haetaan automaattisesti haluamanasi aikana (Cheduler) tai tosiaan itse klikkaamalla hiiren oikealla ja valitsemalla Check for updates.
Jos on kysessä isompi versiopäivitys, vain silloin tarvitsee käynnistää uudelleen. Onkohan sulla ruksi nyt vika ruudussa? Siellä on mahdollisuus tehdä päivityksen asennus heti tai uuden käynnistyksen yhteydessä , menes Update Manageriin, välilehti General ja katso onko täppi alemmassa paikassa "Update Immediately" - KHRT
Jos on harmaana mene Control centteriin ja Shell Extension ja klikkaa Aktivate.
Tee seuraavasti:
"Scheduler", ja siellä "Update plan in Basic mode" ja maalaat sen, paina alareunassa "Edit schedule" ja sitten laitat päivitykseen kellonajan, jolloin useimmin olet netissä. Ei tarkistuksia joka käynnistykseen.
Seuraavaksi "Test plan in Basic mode", samalla tavalla, mutta siitä täpät pois, jolloin skannaat omalla komennollasi milloin tarve on. Testin kohdalla pitää lukea "task is disabled".
Näillä asetuksilla aina pysyy aktiivisena, ja hoitelee päivitykset ja niiden asennukset itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713