Onko fabian farkku 1.4 tdi diisseli koneessa jokopäässä hihna vai ketju?
Lisäksi mahdollisilta pitkäaikaisilta käyttäjiltä kokemuksia ko. moottorista
Skoda fabia 1.4 dti
7
1083
Vastaukset
- ketju......
ketju, kokemusta ei ole kyseistä koneesta.
- hannu
Hihnahan siinä on kuten 1,9 tdi;ssä, koska 1,4 on jalostettu 1,9 koneesta jättämällä yksi sylinteri osineen pois, ja tärinät on melkoiset.
- Tiedät?
Tärinöistä, koska et ole ilmeisesti koskaan edes ajanut! Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole sen kummempia tärinöitä. Kone vaan hurajaa kuten puolikutonen! Ja kulkee vähällä.
- hannu
Tiedät? kirjoitti:
Tärinöistä, koska et ole ilmeisesti koskaan edes ajanut! Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole sen kummempia tärinöitä. Kone vaan hurajaa kuten puolikutonen! Ja kulkee vähällä.
Tein keväällä valintaa diesel-bensa fabian välillä, ja päädyin bensakoneelliseen juuri tuon dieselin tärinöiden takia, jos vahingossa päästää kierrokset putoamaan vähänkin alle kahden tuhannen alkaa resonanssit olla sitä tasoa että paikat ei voi kauan kestää, enkä tarkoita pelkästään hampaissa olevia paikkoja, vaan enemmänkin rasittuu voimansiirto, mikä sekin on lainattu suoraan 1,9 tdi:stä. Moottorihan on tehty tosi edullisesti, mitään tasapainoakseleita ei ole lisätty, taatusti parempi jos olisi 4 sylinterinen.
hannu kirjoitti:
Tein keväällä valintaa diesel-bensa fabian välillä, ja päädyin bensakoneelliseen juuri tuon dieselin tärinöiden takia, jos vahingossa päästää kierrokset putoamaan vähänkin alle kahden tuhannen alkaa resonanssit olla sitä tasoa että paikat ei voi kauan kestää, enkä tarkoita pelkästään hampaissa olevia paikkoja, vaan enemmänkin rasittuu voimansiirto, mikä sekin on lainattu suoraan 1,9 tdi:stä. Moottorihan on tehty tosi edullisesti, mitään tasapainoakseleita ei ole lisätty, taatusti parempi jos olisi 4 sylinterinen.
Kohta kolkyttonnii eikä mun pirssi ole ainakaan vielä ruvennu täristämään.
- hannu
vanha-erkki kirjoitti:
Kohta kolkyttonnii eikä mun pirssi ole ainakaan vielä ruvennu täristämään.
En nyt todellakaan halua haukkua vw: dieseliä, mutta oletko koskaan ajanut esim, mersun, hondan, pösön-dieseliä. Kannattaa kokeilla kuinka 4 tai 6 sylinterinen kone käy verrattuna 3-pyttyseen. Ero on huima.
hannu kirjoitti:
En nyt todellakaan halua haukkua vw: dieseliä, mutta oletko koskaan ajanut esim, mersun, hondan, pösön-dieseliä. Kannattaa kokeilla kuinka 4 tai 6 sylinterinen kone käy verrattuna 3-pyttyseen. Ero on huima.
Nissanin kiisselillä tuli väännettyä parisataatuhatta.
Eipä käy kieltäminen että eroa on kolmemukisessa ja v-8:ssa.Mutta ei se pikkuinen niin paljon täristä kumminkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384