Onko fabian farkku 1.4 tdi diisseli koneessa jokopäässä hihna vai ketju?
Lisäksi mahdollisilta pitkäaikaisilta käyttäjiltä kokemuksia ko. moottorista
Skoda fabia 1.4 dti
7
1062
Vastaukset
- ketju......
ketju, kokemusta ei ole kyseistä koneesta.
- hannu
Hihnahan siinä on kuten 1,9 tdi;ssä, koska 1,4 on jalostettu 1,9 koneesta jättämällä yksi sylinteri osineen pois, ja tärinät on melkoiset.
- Tiedät?
Tärinöistä, koska et ole ilmeisesti koskaan edes ajanut! Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole sen kummempia tärinöitä. Kone vaan hurajaa kuten puolikutonen! Ja kulkee vähällä.
- hannu
Tiedät? kirjoitti:
Tärinöistä, koska et ole ilmeisesti koskaan edes ajanut! Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole sen kummempia tärinöitä. Kone vaan hurajaa kuten puolikutonen! Ja kulkee vähällä.
Tein keväällä valintaa diesel-bensa fabian välillä, ja päädyin bensakoneelliseen juuri tuon dieselin tärinöiden takia, jos vahingossa päästää kierrokset putoamaan vähänkin alle kahden tuhannen alkaa resonanssit olla sitä tasoa että paikat ei voi kauan kestää, enkä tarkoita pelkästään hampaissa olevia paikkoja, vaan enemmänkin rasittuu voimansiirto, mikä sekin on lainattu suoraan 1,9 tdi:stä. Moottorihan on tehty tosi edullisesti, mitään tasapainoakseleita ei ole lisätty, taatusti parempi jos olisi 4 sylinterinen.
hannu kirjoitti:
Tein keväällä valintaa diesel-bensa fabian välillä, ja päädyin bensakoneelliseen juuri tuon dieselin tärinöiden takia, jos vahingossa päästää kierrokset putoamaan vähänkin alle kahden tuhannen alkaa resonanssit olla sitä tasoa että paikat ei voi kauan kestää, enkä tarkoita pelkästään hampaissa olevia paikkoja, vaan enemmänkin rasittuu voimansiirto, mikä sekin on lainattu suoraan 1,9 tdi:stä. Moottorihan on tehty tosi edullisesti, mitään tasapainoakseleita ei ole lisätty, taatusti parempi jos olisi 4 sylinterinen.
Kohta kolkyttonnii eikä mun pirssi ole ainakaan vielä ruvennu täristämään.
- hannu
vanha-erkki kirjoitti:
Kohta kolkyttonnii eikä mun pirssi ole ainakaan vielä ruvennu täristämään.
En nyt todellakaan halua haukkua vw: dieseliä, mutta oletko koskaan ajanut esim, mersun, hondan, pösön-dieseliä. Kannattaa kokeilla kuinka 4 tai 6 sylinterinen kone käy verrattuna 3-pyttyseen. Ero on huima.
hannu kirjoitti:
En nyt todellakaan halua haukkua vw: dieseliä, mutta oletko koskaan ajanut esim, mersun, hondan, pösön-dieseliä. Kannattaa kokeilla kuinka 4 tai 6 sylinterinen kone käy verrattuna 3-pyttyseen. Ero on huima.
Nissanin kiisselillä tuli väännettyä parisataatuhatta.
Eipä käy kieltäminen että eroa on kolmemukisessa ja v-8:ssa.Mutta ei se pikkuinen niin paljon täristä kumminkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712762Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752318Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51464Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781142
- 691057
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81050No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘117996