Raskaankaluston korjaamo

Avuton

Mikähän olis paras paikka korjauttaa raskaita perävaunuja?

18

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskone

      www.raskone.fi

      • kiusan tekoa

        oliko vastauksesi oman työpaikan mainosta vai kiusantekoa kysyjälle, Ainakin Vantaan raskone on heikoiten toimiva paikka mikä kohdalle sattunut.


      • ihmettelijä156
        kiusan tekoa kirjoitti:

        oliko vastauksesi oman työpaikan mainosta vai kiusantekoa kysyjälle, Ainakin Vantaan raskone on heikoiten toimiva paikka mikä kohdalle sattunut.

        eikös niitä ole ympäri suomea onnistuuko yksi pisteistä tekemään kaikista huonon?


      • muuten
        ihmettelijä156 kirjoitti:

        eikös niitä ole ympäri suomea onnistuuko yksi pisteistä tekemään kaikista huonon?

        Ainoa. Syvältä perseestä jokane, en asioi enää T:isäntä


      • 12e480
        muuten kirjoitti:

        Ainoa. Syvältä perseestä jokane, en asioi enää T:isäntä

        Kouvolan (tai siis Kuusankosken) Raskone on aivan hanurista... En kyllä suosittele kelleen. Pikkusen tasosta kielii se, että Sisu-Auto avasi vuosi Raskoneen avaamisen jälkeen oman huolto-korjaamon Kouvolaan ihan muutaman kilsan päähän. Nyt on molemmissa Sisu-huolto....


      • ihmettelijä156
        12e480 kirjoitti:

        Kouvolan (tai siis Kuusankosken) Raskone on aivan hanurista... En kyllä suosittele kelleen. Pikkusen tasosta kielii se, että Sisu-Auto avasi vuosi Raskoneen avaamisen jälkeen oman huolto-korjaamon Kouvolaan ihan muutaman kilsan päähän. Nyt on molemmissa Sisu-huolto....

        tampereen, vaasan, ylivieskan, oulun piste?


      • kelvoton
        ihmettelijä156 kirjoitti:

        tampereen, vaasan, ylivieskan, oulun piste?

        Tampereella ei kuorma-auto miehet edes yritä käydä, kerran kävin kun oli Närkön takuu huolto, toivoton paikka.


    • äoi

      Ähtäristä löytyy maailman paras.

    • yrittäjänplanttu

      mutta autot tulevat kuntoon nopeastu, varmasti ja kohtuukustannuksin täällä: http://www.sisuauto.com/portal/suomi/palveluverkosto/askola/

      Tekevät siis muitakin kun Sisua, minä käytän siellä Mersut ja Scaniat ja ei ole koskaan ollut valittamista. Ei vaan pidä antaa niiten katsastaa koska vievät Porvooseen A-katsastukseen leimaan ja SE paikka on täynnä asennevammaisia tolvanoita!! Pistivät viimeks laittaan massa-autoon takapuskurin ja sivusuojat vaikka se oli 6 vuotta (tehtiin puuautosta) aikaisemmin rekisteröintukatsastettu ilman!!

    • tappituntuman kuski

      kiitosimeon korjaamo rajamäellä oli aika hyvä ABSn korjauksessa, 4-aks bulkkikärryn abssia korjattiin scanialla ja raskoneella aika kalliisti monta kertaa tuloksetta (mm.aivolaatikko?) ja nää löysi sen ainoan rikkinäisen kaapelin (kiekkarin alta boksille johtorja) ja homma toimi alta kahden tunnin.
      tajusin pajan pesub yhteydessä.Pari kertaa käynyt, muuten en tiedä.

      • upcider-gato

        paikka on automäkinen, perniö rakentavat kärryjä mutta korjaavat myös riippuu tietysti missä päin suomee olet itse et kannattaako lähteä tänne etelään asti mut esim pohjanmaalaisilla on monilla rakennettu siellä kärry ja meille tuli juur koppavaunu sieltä myös korjaukset melkeen kaik siellä.


    • paikkakunnalla?

      Tampereella voisi kokeilla vaikka Autopalvelua (Sarankulmassa Pöytäsarankadulla).

    • Kun itse tekee ja laittaa niin ei tarvitse ainakaan muita syyttää. Tämä homma on meillä toiminut......Ja kalusto ollut juuri sellaista kun itse haluaa....

    • kk196

      Nummelassa veikkoinkorven alueella uusi korjaamo, tekeevät kaikenlaista huoltoa perävaunuista päälirakenteisiin, hyvää palvelua

    • ampe

      automäkinen,perniö. Uudet tuotteet esim kippivaunut huippulaatua.asiakasta kuunellaan ja räätälöivät tuotteen asiakkaan haluamalla tavalla. Palvelevat myös korjaus ja huolto asioissa. Ja johtaja Raimo Mäkinen on mukava mies.

    • Kapellikyytiä

      Kokkolan Scanialla kerran kävin,siellä korjattiin kärryä asianmukaisesti.Muutenkin se on tietääkseni hyvämainennen paikka.Samoin Seinäjoen Käyttöautolla hommat onnistuu.Mutta monta miestä ja mieltä on olemassa..

      • entinenkannuslainen

        Ari ja Jani ainakin oli joskus tuolla töissä, todella päteviä asentajia!


    • Osaamista

      Automäkisen raimo on tosimies. Mukava reilu ja oikea tietolaari mitä tulee raskaaseen kalustoon. Suosittelen oli tarve uusi tai vanhan korjaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe