Lahjashekeistä

huomioitavaa

Monet hääparit nykyään toivovat rahaa lahjaksi ja monet ihmiset antavat shekin käteisen sijasta.

Lahjashekkiä antaessa kannattaa huomioida että morsiusparin elämää helpottaa jos shekissä lukee vastaanottajana "morsian TAI sulhanen". Jos nimittäin shekissä lukee "morsian JA sulhanen", heidän pitää olla molempien paikalla kun shekkiä lunastetaan. Ja kun pankit on nykyään auki reilu 6 tuntia päivässä siihen aikaan kun suurin osa porukasta on itsekin töissä, ei ole välttämättä helppoa molempien irtautua töistään jotta pääsevät yhtaikaa pankkiin.

Ja kaikille morsiuspareille tiedoksi, minkä vaan pankin shekin voi lunastaa missä vaan pankissa. Eli jos tulee shekkejä eri pankeista niin niiden kaikkien kanssa voi mennä siihen omaan pankkiin.

5

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoista on

      Ja kuitenkin Sampossa käännyttivät minut pois Nordean shekin kanssa tuossa kesäkuussa... muut shekit olivat Sampon, kaksi Nordean.

    • lahjakorttijuttu ihan noin

      Itse sain aikoinaan kolmen eri pankin lahjashekkejä ylppärilahjaksi. No, sitä sitten piti ravata pankista toiseen kun eiväthän ne huoli jonkun toisen pankin shekkejä!

      Eihän anttilastakaan voi ostaa stockan lahjakortilla :D

      • morsian 23/9

        Kyllä ainakin meidän pankissa(nordea) huolivat kaikki lahjashekit kun niitä viimeviikolla lunastimme!! Ja niitä oli osuspankista, säästöpankista ym. eripankeista!!!
        Eli ei ollut mitään ongelmaa!!!


      • palvelua
        morsian 23/9 kirjoitti:

        Kyllä ainakin meidän pankissa(nordea) huolivat kaikki lahjashekit kun niitä viimeviikolla lunastimme!! Ja niitä oli osuspankista, säästöpankista ym. eripankeista!!!
        Eli ei ollut mitään ongelmaa!!!

        Kannattaisko vaihtaa pankkia jos ne ei ole siellä tarpeeksi tarkkoja?? Itse en ainakaan luota, jos epäselvyyttä tarkkuudessa. Sama asia ihan pankkikortin tarkistuksessa kaupassa.


      • morsian 23/9
        palvelua kirjoitti:

        Kannattaisko vaihtaa pankkia jos ne ei ole siellä tarpeeksi tarkkoja?? Itse en ainakaan luota, jos epäselvyyttä tarkkuudessa. Sama asia ihan pankkikortin tarkistuksessa kaupassa.

        Mitenkäs se nyt liittyy epähuolelliseen palveluun jo lunastivat kaikki shekit? Se on PALVELUA!!!! Eikä pankki siinä mitään virhettä tehnyt..Shekki on maksuväline jolla voi maksaa lähes missä vaan!!! Vaikka siellä kaupassa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe