yökylässä vaimon siskon luona

heikki

Jo seurusteluaikana exvaimoni kanssa, huomasin usein hänen nuoremman siskonsa Leenan, 17v ,olevan erittäin kiinnostunut seksuaalisesti miehistä, näin jälkikäteen voi reilusti sanoa, että hänen seksuaalisuutensa oli huomattavasti selvemmin esillä kuin omalla vaimoehdokkaallani( siis nykyisellä ex). Usein kävi esim. mökillä saunoessamme niin, että Leena oli saunan jälkeen koko ajan kiehnäämässä myös minun lähellä ja kerran jopa otti pienessä kaljassa minun kaluni käteensä kylpytakin alta todeten haluavansa myös tällaista pötköä. No, silloin nuo jutut kuitattiin kaljan piikkiin ja ei sen kummenpaa tapahtunutkaan.
Tuli seuraava kesä ja päätimme lähteä kiertelemään teltalla pitkin Suomea ja pikkusisko oli jälleen mukana, yleensä otimme hänet aina reissuillemme mukaan ainakin siihen asti kun hänellä ei ollut omaa poikakaveria kuvioissa.
Reissu meni ihan hyvin Itä-Suomeen asti kunnes eräällä Lappeenrannan leirintäalueella innostuimme ostamaan muutaman viinipullon ja pitämään kolmistaan grillibileitä teltan vieressä.Viini oli hyvää ja nuoria kun oltiin, niin päähänhän se jysähti jopa niin ,että oma tyttöystäväni sammui telttaamme heti ensimmäisenä ja me hänen siskonsa kanssa melkein heti perään.Nukkumajärjestys teltassa oli aina sama, eli minä keskellä ja siskokset minun molemmin puolin. Olimme nukkuneet tätä viiniuntamme ehkä tunnin verran kun heräsin siihen, että jonkun käsi vaeltaa makuupussini sisällä ja päätyy kaluni ympärille. Katsoin tyttöystävääni ja hän nukkui vieressäni sikeästi. Sitten tajusin, että Leenahan se siinä oli munaa vailla ja runkkasi täyttä päätä kaluani pystyyn. Samalla kuulin kun hän vetäisi oman makuupussinsa vetoketjun alas asti auki ja johdatti minun käteni suoraan omien housujensa sisään. Hän oli kertakaikkiaan himosta märkä ja tilanne sokaisi minutkin niin, että olin täysin valmis naipottelemaan hänen kanssaan. Hän pyllisti seuraavana minuun päin ja otti pikkuhousunsa alas jotta voisin työntyä hiljaa takaapäin häneen. Olimme täydellisessä kiiman hurmiossa ja juuri kun olin kaluni kanssa hänen häpyhuuliensa kosketuksessa, tunsin voimakkaan puristuksen palleissani.
Voi helvetti, oma tyttöystäväni oli kuitenkin herännyt ja keskeytti viime tipassa kiihkeän hetkemme siskonsa kanssa. Seuraavaksi vuorossa oli helvetinmoista huutoa ja syyttelyä siitä kuka teki mitä ja kuka aloitti. Tätä jatkui koko yön aamuun asti ja tietenkin loppureissu oli pilalla. Pääsimme kuitenkin porukalla takaisin ja vaikka asia viilensi meidän kaikkien suhteita pitkäksi ajaksi, niin ajan mittaan tuo juttu unohtui.
Meni jälleen muutama vuosi ja kävi niin, että tuo Leena muutti hyvin lähelle meitä, olimme siis menneet jo tässä vaiheessa naimisiin ja asiat olivat ok.
No, kuten arvata saattaa niin eihän tuo pikkusiskon läheisyys sittenkään ihan rauhaan jättänyt, varsinkin nuo muistot keskeneräisestä naipottelustamme tuolta telttaretkeltämme olivat jääneet vaivaamaan mieltäni.Ja selvästi myös häntä.
Olin siihen aikaan paljon matkoilla ja öitä kotoa poissa melkeinpä viikottain, joten päässäni alkoi pyörimään ajatus telttaretkemme revanssista Leenan kämpillä.
Sitten eräänä keskiviikkona ilmoitin vaimolleni lähteväni Helsinkiin työreissulle ja olevani siellä myös seuraavan päivän. Kävin toki siellä mutta tulin iltapäivällä takaisin ja toivoin Leenan olevan kotosalla kuten hän yleensä viikolla oli.
No, rohkea rokan syö ja kaikista kiinnijäämisen riskeitä huolimatta menin hänen ovelle töiden jälkeen rimpauttamaan.
Yllätys olikin positiivinen kun hän otti minut hyväntuulisena vastaan ja toivoi vielä, että minulla ei olisi kiire. Hän oli kuulemma saanut töissä hieman paremman paikan ja oli selvästi juhlatuulella. Seuraava yllätys oli kun hän kaivoi vodkapullon jostain ja haki pari lasia keittiön pöydälle.
Jo muutaman paukun jälkeen juttumme muuttuivat levottomiksi ja surutta muistelimme sitä telttaretkeä.Siinä tunnin pari rupateltuamme oli vuorossa seuraava yllätys. Ovikello soi ja kauhulla ajattelin, että ei kai oma vaimo sieltä tule visiitille ja selityksiä taas riittäisi. Ei muuta kun vauhdilla päällysvaatteiden kanssa vaatekomeroon, aivan kuten kaikissa vitseissä ja suu suppuun. Sieltä olikin oma anoppi tulossa kylään ja kauhulla laskin jo tunteja joita viettäisin vaatekomerossa piilossa. Onneksi Leena kehitti nopean hätävalheen omasta kyläreissustansa jonne hän oli juuri lähdössä joten anopin visiitti jäi lyhyeksi. Huhhuh ! Läheltä liippasi.
Anopin lähdettyä meillä riitti kyllä naurua ja Leena totesi, että nyt ei kyllä kenellekään avata enää ovea. Tunnustin myös samalla, että olin " Hesan reissulla" joten kotiin ei ollut menoa yöksi.
Siitähän ei hänen mielestään ongelmaa tulisi, saisin nukkua hänen sohvallansa yön.
Olimme illan mittaan jo naukkailleet sen verran terästettä, että piti ihan oikeasti mennä nukkumapuuhiin, työpäivä piti olla molemmilla seuraavana aamuna.
Leena totesi annettuaan minulle petivaatteet, menevänsä ensin suihkuun ja livahtikin sinne eteisestä nakusillaan.Huomasin heti, että hän jätti kylpyhuoneen oven hieman auki ja se kutsu oli mielestäni niin selvä, ett'ä pakkohan sinne oli mennä kurkkimaan. Olinhan hänen vartalonsa toki mökillä nähnyt useita kertoja, mutta se tapa millä hän pyllynsä minulle mukamas hämillään käänsi, ei jättänyt tulkinnoille varaa. Seuraavaksi sain suihkusta vettä päälle ja peräydyin herrasmiehenä.
Omaa suihkussakäyntiäni hän seurasi surutta myös ovenraosta ja totesi pelini olevan jo puhtaan, ei sitä tarvisisi enempää jynssätä.Naurahdin hänelle.
Siinä vaiheessa ajattelin jo, että siirrymme suoraan hänen sänkyynsä kiihkeään rakasteluun, mutta käsittämättömiä ovat naisten aivoitukset.
Ohjelmassa seurasikin minulle tiukka komento sohvalle nukkumaan, mitään muuta ei olisi tiedossa. Hän ei kuulemma voisikaan pettää omaa siskoaan eli omatunto alkoi vaivata.
Pettyneenä asetuin sohvalle.Sitten jonkin aikaa torkahdettua heräsin selvästi kiimaisiin äännähtelyihin. Katsoin heti Leenan sänkyyn ja näin hänen olevan nakusillaan ja tyydyttävän itseään haarovälistä omilla käsillään. Litinä oli melkoinen ja sai oman kaluni välittömästi rautakangeksi.Kömmin nopeasti Leenan viereen sänkyyn ja valmistauduin kiihkeään yhdyntään naisen kanssa, joka oli selvästi enemmän kuin valmis siihen. Hän vastusteli kuitenkin ilmeisen muodollisesti, mutta ohjasi nopeasti kaluni pimppiinsä ja laukesi samantien melkoisesti huutaen. Itse asiassa taisin hieman pelästyä hänen orkkuaan, koska en ollut aiemmin oikeastaan kuullut kenenkään naisen laukeavan noin voimakkaasti. Sen jälkeen hän kääntyi salamannopeasti ympäri ja tarjosi itseänsä takaapäin pimpinhuulet selvästi turvonneina ja töttöröllä. Laukesin myös itse melkein samantien koska tätä hetkeä olin odottanut jo vuosikausia ja joskus jopa runkkaillut Leenan kuva mielessäni.Nyt sain toteuttaa pitkän haaveeni ja jotenkin sain kuvan, että myös Leenalle tämä tilanne oli mieluinen ja odotettu.
Kuitenkin heti tämän kiihkeän rakastelumme jälkeen hän tönäisi minut sängystään pois ja vannotti, että tästä ei puhuta.
Sama juttu toistui neljä kertaa sen yön aikana ja kertaakaan ei Leenan omatunto sallinut minun jäädä makaamaan loppuyöksi hänen viereensä.
Vasta aamukahvin jälkeen hän kertoi saaneensa nyt kerrankin miestä tarpeeksi yhden yön aikana ja harmitteli, että olin valinnut hänen siskonsa puolisoksi hänen sijastaan. Tottahan se oli, että seksuaalisesti olisimme sopineet varmasti Leenan kanssa paremmin yhteen, muuten ehkä emme.
Tämä sperman ja pimpinhajuinen yö jäi sitten kuitenkin meidän ainoaksi lemmenyöksi ja koskaan emme siitä jälkikäteen keskustelleet.
Nykyinen haaveeni on törmätä häneen vielä esim. jossain kapakassa ja järjestää samanlainen yökyläily, mutta taitaapa haaveeksi jäädä sillä hän on nykyään neljän lapsen kotiäiti ja asuu toisella paikkakunnalla.
Uskon, että monella muullakin on samanlaisia kiihkeitä kokemuksia lähisukulaistensa kanssa. Niistä olisi hauska kuulla ilman mitään moralisointia, pistäkää palautetta !

7

25468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensa

      ei varmaan tullu kalliiksi ajella teltalla.minkähän merkkinen?

      • Veera

        Eihän näihin tietysti kannattaisi vastailla mutta kun.......v-taa tuollaiset omasta mielestään nerokkaat ihmiset.Saitko orkut kun noin hienoa keksit ? Ihanko itse ?


      • Sepi

        Kerrassaan loistava kommentti tuo.. :) Ei olisi pistänytkään silmään ellei Pensa olisi sitä maininnut.

        Ei jutussakaan mitään vikaa kyllä ollut..


    • Paa rahoiksi

      Rupea kirjoittamaan Kalleen tai Reginaan.
      Nehän voi jopa maksaan näistä sun päiväunistasi.

    • herkku peppu...

      .

      • ....

        ja ikäsi oli.....?


    • Mie Vuaan

      Mä oon aika kuumana mun kälyn avomieheen eikä tunne ole aivan yksipuolinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe