Tarkoitus olisi lentää ensi kesänä Hahniin ja lähteä siitä asuntoautolla Saksaa kiertämään. Onko kokemuksia
- onko kentällä/lähellä vuorkaamoja
- löytyykö isoja autoja (meitä 6 henkeä)
- mitä vuokraus maksaa (tarkoitus ajella noin 2 viikkoa)
- pitääkö auto varata etukäteen?
- pärjääkö englannilla (saksaa osataan ihan vähän)?
Kiitos etukäteen tiedoista!
Asuntoauton vuokraus
3
2204
Vastaukset
- osta sieltä...
asuntoauto, ajele se kaksi viikkoa ympäri eurooppaa, ajat suomeen ja myyt. Saat matkarahat ja jää muutama tonni plakkariinkin.
- myynnin suhteen
Mutta tuleeko ongelmia siinä, että auton pitäisi olla Suomen talviolosuhteisiin sopiva. Tämä nyt ainakin tuli mieleen.
Jos menee 4 lapsen kanssa koneella Hahniin, siinä ei ole hirveäasti aikaa etsiskellä ostettavaa autoa. Mutta pitää silti ryhtyä selvittelemään asiaa. Onhan tässä aikaa ensi kesään.
- Ciampino
Tämä firma on ainakin aikaisemmin vuokrannut asuntoautoja ja pikkubusseja kentältä. Kannattaa kysyä vaikka nettisivulta en kyllä löytänyt mitään infoa.
http://www.autohaus-weirich.de/de/default.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882