Joko muualla Suomessa on hirvikärpäsiä. Olin juuri mustikoita metsästämässä, eikä ollut muita kiusaajia kuin joku yksinäinen koirashyttynen, joka tavoilleen uskollisena ei edes pistänyt.
Oliskohan helle tappanut koteloituneet kärpäset. Viime vuonna ei tarvinnut kuin sanoa sana "metsä", niin alkoi pörinä ympärillä ;-)
hirvikärpäset?
12
633
Vastaukset
- Kalle-Aaretti
Vaan entistä muistellen viikon kahden sisään nämä näverkutiaiset käyvät kimppuun.
- a-woman1
Ihanko totta? Puolukat kuulema alkavat olla kohta poimimista vailla. Pitääkin mennä katsomaan, joko niitä olisi/olisiko niitä!
Ihanaa, jos ei tarvitsisikaan välittää hirvikärpäsistä ollenkaan...- sitroen.
kolme saan tukastani pois kammata metsälenkin jälkeen. Ei paljoa.
- 60+
..VIHELIÄISIÄ.KÄYN JOSKUS ILTASELLA RAIVAAMASSA NUORTA MÄNNYN TAIMIKKOA,KOTIMATKALLA JO TUNTUU KUTINAA LÄTSÄN ALLA.EI MUUTA KUIN VESSAN LAVUAARIN ETEEN JA TIHEÄLLÄ KAMMALLA VETÄMÄÄN NIITÄ POIS,JA HUUHTOA VIEMÄRIIN.MENEE NE JOSKUS MUUALLEKIN....?
- a-woman1
Eivät ole mukavia! Niistä ei saa henkeä millään; pitää kai vasara ottaa mukaan kylpyhuoneeseen ja sillä paukutella....
- 60+..
a-woman1 kirjoitti:
Eivät ole mukavia! Niistä ei saa henkeä millään; pitää kai vasara ottaa mukaan kylpyhuoneeseen ja sillä paukutella....
EIVÄT KATOA EDES SUIHKUSSA.
- maisisko
KYLLÄ ON JA PALJON.
Olin viikon Ilomantsin korvessa ja siellä ei juuri muuta ollutkaan, kuin hirvikärpäsiä, joita en ollut ennen tavannutkaan. Aika inhoja olivat mielestäni.- 60+
koirakaan niistä tykätä.Metsälenkin jälkeen piehtaroi selällään pihalla,kova ärinä ja urina kuuluu sisällekin
Vissin täällä Varsinais-Suomessakin sitten niille tulee "myöhäisempi herännäisyys". Pitänee laittaa verkkopäähine puolukkajahtiin ;-(
- nistä murehdi
vaarivaari kirjoitti:
Vissin täällä Varsinais-Suomessakin sitten niille tulee "myöhäisempi herännäisyys". Pitänee laittaa verkkopäähine puolukkajahtiin ;-(
mentäskö jo nukkumaan!
- puolukkaan
nistä murehdi kirjoitti:
mentäskö jo nukkumaan!
lähettäskö
- lea
Mieheni kotiutu juuri metsästä ja niitä hirvikärpäsiä on hiuksista löytyny jo 7 kpl vaikka hattu oli päässä. Samoin ajokoiran turkista nappasin 2kömpiää. Eteläsuomessa on joissakin paikoissa todella paljon ja ne mokomat puree niin,että jälki jää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294