Olen varannut ajan kissani rokottamiseen eläinlääkäri Avec:lta sillä kuulin jostain sen olevan hyvä paikka. Nyt kuitenkin kuulin jostain puolikorvalla, että kyseinen paikka on yksityinen ja tämän takia kallis? Osaako joku kertoa tarkemmin? Paljonkohan rokotus tulisi sitten maksamaan? Kokemuksista voi myös kertoa :)
Eläinlääkäri Avec
12
8713
Vastaukset
- tyttö;)
Avec on yksityinen eläinlääkäri mutta Porvoon paras paikka joten siitä kannattaa maksaa.
Koirani rokotus käynti maksoin noin 50 euroa.- amalia
hyvä paikka ja ystävällinen palvelu.
Porvoossahan on myös kunnan eläinlääkäri Näsissä, hinnoista ei ole kuitenkaan tietoa.
- maksa rokotuksesta liikaa
Järki käteen hoi! Mitä järkeä maksaa älyttömiä pelkästä rokotuksesta? Kyllä kaupungin eläinlääkäri osaa piikittää lemmikkiäsi ihan samalla tavalla halvemmalla.
Eri asia, jos olisi kyseessä joku isompi operaatio, mutta että rokotus...- tyttö;)
Jokainen maksaa mistä haluaa!
- maksaa
tyttö;) kirjoitti:
Jokainen maksaa mistä haluaa!
Kyllä eläinten rokotukset maksaa paljon nykyään.Itse maksoin Nikkilässä viime vuonna 49 euroa.Ja se klinikka on nykyään kunnallinen.
Ja sitäpaitsi jos haluaa pitää lemmikeistään hyvää huolta niin kyllä sitä vähän maksaakin että eläin pysyy terveenä. - Porvoossa rokotus
maksaa kirjoitti:
Kyllä eläinten rokotukset maksaa paljon nykyään.Itse maksoin Nikkilässä viime vuonna 49 euroa.Ja se klinikka on nykyään kunnallinen.
Ja sitäpaitsi jos haluaa pitää lemmikeistään hyvää huolta niin kyllä sitä vähän maksaakin että eläin pysyy terveenä.Höpö höpö. Ei se lemmikki sen terveemmin/huonommin voi vaikka siitä maksaa ylihintaa yksityiselle lääkärille. Ihan samaa rokotetta ne antaa tuolla kunnallisellakin puolella.
35 euroa maksoi koiran rokotus tuolla Porvoon kunnaneläinlääkärillä. - yhdestä piikistä
Porvoossa rokotus kirjoitti:
Höpö höpö. Ei se lemmikki sen terveemmin/huonommin voi vaikka siitä maksaa ylihintaa yksityiselle lääkärille. Ihan samaa rokotetta ne antaa tuolla kunnallisellakin puolella.
35 euroa maksoi koiran rokotus tuolla Porvoon kunnaneläinlääkärillä.Täällä meni neljän koiran rokotuksiin 95 euroa, se ei ollut avecissa. ;)
- ei ollut
Porvoossa rokotus kirjoitti:
Höpö höpö. Ei se lemmikki sen terveemmin/huonommin voi vaikka siitä maksaa ylihintaa yksityiselle lääkärille. Ihan samaa rokotetta ne antaa tuolla kunnallisellakin puolella.
35 euroa maksoi koiran rokotus tuolla Porvoon kunnaneläinlääkärillä.En viestissäni tarkoittanutkaan että yksityisillä saisi parempia rokotuksia.Eiköhän niillä samaa ainetta ole jokaisella eläinlääkärillä. Tarkoitin että jokainen lemmikkiään rakastava huolehtii eläimen rokotuksista vaikka olisivatki kalliita.
- mäyrispoika
ei ollut kirjoitti:
En viestissäni tarkoittanutkaan että yksityisillä saisi parempia rokotuksia.Eiköhän niillä samaa ainetta ole jokaisella eläinlääkärillä. Tarkoitin että jokainen lemmikkiään rakastava huolehtii eläimen rokotuksista vaikka olisivatki kalliita.
Minä en tuhlaa pienestä koiraneläkkeestäni mihinkään turhuuteen esim. pedikyristille tai kaiken maailman voiteille. Mä oon mikä oon ja mä panostan terveyteni hoitoon.
- mäyrispoika
se on hyvä paikka, vaikka siellä joskus pistetäänkin. Siellä on ollut hyvä hoito ainakin minulle. Maksan siitä ilomielin tästä pienestä koiran eläkkeestäni. Jätän vaikka mieluummin yhden herkkupalan syömättä. Iivari
- niin että.....................
Tietyillä ell.vastaanotoilla asiakas maksaa - turhaa - extraa siitä että kuulee koiransa olevan kiva. Maksan mielelläni vähemmän koska tiedän itsekin koirani olevan kiva.
- mäyrispoika
niin että..................... kirjoitti:
Tietyillä ell.vastaanotoilla asiakas maksaa - turhaa - extraa siitä että kuulee koiransa olevan kiva. Maksan mielelläni vähemmän koska tiedän itsekin koirani olevan kiva.
synnynnäisesti kaunis vai joudutko uhraamaan omaisuuksia pysyäksesi nuorena ja viriilinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809