Melkein täydellinen tyttö....

Epätoivonen

Heräsin kellon soittoon ja avasin kännykäni. Viestimuisti täynnä ilmoitus tuli näyttöön, heitin kännyni tuolille ja etsin vaatteeni sängyn alta. kun olin pukenut vaatteet päälleni avasin telkkarin, subtv:eltä tuli Tom ja Jerry.
Mutsi jo herätteli sisteriä vähän vihaisesti, koska en halunnut huutoja, juoksin pöydän ääreen ja voitelin ruisleivän. menin takaisin huoneeseeni ja avasin tietokoneeni näytön. Katselin IRC:iä Jaska,kaverini oli jo ilmottautunut sairaaksi eikä tule kouluun (todellisuudessa se oli saanu uuden pelin) kuittasin sen lyhyesti vastaamalla whatever.. juoksin eteiseen ja nappasin untuvatakin, hyppäsin saappaisiini. Olin jo ovella kun mutsi ilmoitti että olin unohtanu reppuni "15 vuotiaalla on jo ongelmia muistaa reppunsa" mutsi sanoi ivallisesti. "ihan sama" sanoin ja talutin pyötän kadulle. Heti kun pääsin aidan taakse istuin lumikasan päälle ja jäin odottelemaan. odotin, odotin ja odotin, lopulta se palkittiin. ohitseni käveli naapurin-tyttö, josta uneksin aina. hän oli täydellinen, paitsi hän oli jo varattu. "alas mennä Aleksi tai myöhästyt" hän sanoi mulle hymyillen, "k-kyl mä i-ihan koht lähen" sanoin hänelle kun hän oli jo menossa. tunsin itseni idiootiks.. äkkiä hyppäsin pyörän selkään ja ajoin koululle, juoksin vahtimestarille ilmottautumaan 9 solun yli-järjestäjäksi. istun tuolille ja rupesin lukemaan uusia viestejä, ne oli kaikki Sannalta, sanna on tyttö johon tutustuin kultakalassa vuosi sitten, hän pyysin minua soittamaan. poistin Sannan numeron, pistin kännykän taskuun ja lähdin tyhjentämään roskiksia, kun tunsin tärinän taskussa,olin saanut viestin. Siinä kysyttiin "ehditkö kouluun,kun niin kauan odotit mua?" se oli Suvilta, siltä naapurin-tytöltä, olin kirjottamassa vastausta kun vahtimestari nappasi kännykkäni ja sanoin ettei koulussa pidetä kännyköitä, hän sammutti sen ja pisti taskuunsa, Tuu hakeen sitten kun päiväs on loppu. Olin niin vitun vihanen, että olisin voinut tappaa vahtimestarin, "anteeksi" sanoin kiukkuani pidätellen.. puolilta päivin näin kuinka tämä Suvi käveli kavereittensa kanssa ohitseni.. Mielessäni kävi ajatus jossa hän ja mä... Noh.. loppupäivän ajattelin sitä viestiä, ennen kuin huomasinkaan menin kello näytti 2:hta hyppäsin jaloilleni ja hyppelin matkan vahtimestarin toimistoon ja sanoin että päivä on nyt ohi, hän meinasi jo passittaa mut kotiin ennen kuin ehdin sanoa kissa, kumminkin hän muisti kännykkäni ja antoi se takaisin. Vastasin Suville: "Kyl mä ehdin, Entäs sä?" vastaus tuli varsin nopeasti: "tietysti! tänään on ne bileet, niin et onko sul ja seuralaista?" vastasin että "ei mul oo". sit se kysy haluunko mennä sen kans! Olin melkein 7 taivaassa ku.. HETKINEN! sehän on tunnilla mite vitus se ehtii heti vastata.... hetken tuumailun jälkeen tuli mieleen jaska! pian olin jo jaskan kotona ja koputin oveen. Jaska avasi viaton ilme kasvoillaan, mutta näin kuinka se meinas räjähtää naurusta!"mistä sä tiesit että odotin suvii" kysyin vihasesti, Johon jaska vastas se kerto mulle tekstaris.. sit kysin et mist lähetit ne viestit? iskän kännykästä se vastas.."VITUN KUSIPÄÄ" huusin sille ja löin oven sen naaamalle.. niin sama odotus perinne toistuu joka päivä ja aina odotan niitä kahta sanaa joita ei koskaan tule........

THE END


Tarina on täysin totta ja vakuutan että jaskalle kävi huomenna erittäin ilkeästi koulussa! Itsestäni en kerro mitään muuta kuin olen Aleksi,14 vuotias ja korvia myöten rakastunut..

0

4148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        17
        1455
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1295
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1192
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1082
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1036
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1025
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        1013
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        981
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe