Saako sinut kutittelemalla kiemurtelemaan naurusta? Mitkä on herkimmät paikat? :)
Vastaukset 8
- sukkamehut
Ois kiva jos viitsisitte vaivautua kasaamaan vähän järkevämpiä "galluppeja"
Kutian lähinnä hampaistani kun luen tällaista pskaa. - Kutikikitar
ihan joka paikasta mihin nainen koskee.Mielihyvän ja kidutuksen välimaastoon mut saa istumalla päälle ja kutittamalla kyljistä:)
- ihanaa:)))))))
Kutittelu on mun ja tyttikseni juttu:) En kerro ihan kaikkea mitä puuhaamme toistemme kanssa, mutta mun saa kuumaks kutittelemalla sulalla tiettyi paikkoja:)
- jeppp
sulat ja höyhenet on ihania........tiedetään;)
Mä kutian joka paikasta joo :) Ja tykkään siitä että mua kutitetaan.
Saa. Herkimmät on jalat.
- Anonyymi
No mikä ettei, hauskaa lyhytaikaisesti toteutettuna.
Kutian, mutta se ei ole minulle fetissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3742986
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822393- 361882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2801637- 541159
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa276972Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248816- 68767
- 47664
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46591