Kävin kyselemässä hiukan käsintehdyn kihlan hintaa. Hakusassa on viidellä timantilla, koot 1x0,15, 2x0,10, 2x0,5. Timantit hyvälaatuisia ja kirkkaita. Sormus leötakultaa 14k.Hintaa kertyi 1500€.Onko paljon vai vähän? Toisesta liikkeestä otin pelkistä timanteista hinta-arvion joka asettui n. 600€ hujakoille. Eli samat kivet. Kumpi olisi kannattavampaa. Teettää koko sormus vai ostaa kivet tuolla 600€ hinnalla ja teettää toisessa paikassa. Tuntuu melko kovalta hinnalta tuo 14k kullan työn osuus 900€.. Mielipiteitä kaivataan asiantuntevilta ihmisiltä. Ja jos on suositella osaavia seppiä etelä-pohjanmaan alueelta niin olisin kiitollinen.
Kihlasormusta hakemassa
mutta hinta
1
863
Vastaukset
- seppämestari
Taitaapa olla nyt sinulla timanttien hinnat hiukan hukassa.
Otappa yhteyttä teen tarjouksen sormuksesta.
Saat tarjouksen valmistajalta ... ei välikäsien kautta.
S-postiosoitteeni on.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460