Helsingissä?

Nuoidannuoli vaivaa

Minulla todettiin n. viikko sitten noidannuoli. Käveleminen, seisominen, istuminen ja jopa makaaminen tietyissä asennoissa tekee kipeää tai on mahdotonta. Lääkäriltä saaduilla lääkkeillä kipu helpotti ja liikkuminen tuli vapaammaksi. Sitten kipu iski yllättäen uudelleen, enkä ole voinut poistua kotoani kahteen päivään. En pysty kävelemään, enkä edes pääse ylös sängystä. Kuulin, että akupunktio voisi auttaa - jopa kerrasta poikki. Mihin kannattaisi Helsingissä mennä?

Kiitos.

17

9167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt_

Kannattaa käydä Runeberginkatu 26:ssa Yulan Niun ja Jiangi Liun luona!! Kävin siellä tiistaina, ja olen todella tyytyväinen.

Katso sivut:

http://www.kiinalainen.com/

• sihteeri

paikka on www.prometheusinstitute.fi

• www.prometheus.fi

on akupunktioklinikka. Sijaitsee Topeliuksenkadulla, lähellä Töölöntoria. Ehkä asiantuntevinta hoitoa, jota Suomessa on saatavilla! Suosittelen!

• niin tietenkin

lopettakaapa tämä itsenne mainostaminen!
        Raimo Lindroosilla, joka tekee promessa akupuktiota, ei ole minkäälaista koulutusta aiheeseen. Kaveri on itse opiskellut aihetta englanninkielisistä kirjoista.
        t.kaveri joka tietää

• on alansa pätevimpiä Suomessa
        niin tietenkin kirjoitti:

Raimo Lindroosilla, joka tekee promessa akupuktiota, ei ole minkäälaista koulutusta aiheeseen. Kaveri on itse opiskellut aihetta englanninkielisistä kirjoista.
        t.kaveri joka tietää

Lindroos on tutkinut itämaisia (hoito)filosofioita 1960-luvulta lähtien ja harjoittanut akupunktiota Suomessa vuodesta 1971. Olkoonkin vaan suurelta osin hankkinut tietämyksensä itse 1960-luvun Suomessa(!), tosin taustalta löytyy myös opiskelua autenttisessa ympäristössä eli Kiinassa :). Itse kiinalaisen lääketieteen tasoa maassa jonkin aikaa seuranneena, voin puhtain mielien suositella keskustelutuokiota ja hoitoa R. Lindroosin johtamassa Prometheus instituutissa. Osoite on siis:
        wwww.prometheus.fi

• jotka muita alalla toimivia...

t.kaveri joka tietää

Eikö olis syytä arvostaa muidenkin tekemisiä! Yhteisellä asiallahan tässä ollaan!

Sakke

• Hoidoista kiitollinen
        jotka muita alalla toimivia... kirjoitti:

Eikö olis syytä arvostaa muidenkin tekemisiä! Yhteisellä asiallahan tässä ollaan!

Sakke

Itse olen käynyt hoidossa vain kiinalaisilla akupunktiolääkäreillä, ja paras on ehdottomasti Yulan Niu, joka tuolla aiemmassa viestissä mainittiin. Yulan on parantanut minulta kuukausia jatkuneen kivun, jolle koululääketieteen edustajat eivät pystyneet mitään. Yulanin luona kipu lähti YHDELLÄ hoitokerralla. Tunnen monia muitakin Yulanin ja hänen miehensä tyytyväisiä asiakkaita. Suosittelen lämpimästi!

• kokenut
        on alansa pätevimpiä Suomessa kirjoitti:

Lindroos on tutkinut itämaisia (hoito)filosofioita 1960-luvulta lähtien ja harjoittanut akupunktiota Suomessa vuodesta 1971. Olkoonkin vaan suurelta osin hankkinut tietämyksensä itse 1960-luvun Suomessa(!), tosin taustalta löytyy myös opiskelua autenttisessa ympäristössä eli Kiinassa :). Itse kiinalaisen lääketieteen tasoa maassa jonkin aikaa seuranneena, voin puhtain mielien suositella keskustelutuokiota ja hoitoa R. Lindroosin johtamassa Prometheus instituutissa. Osoite on siis:
        wwww.prometheus.fi

Raimon akupunktiohoito on mitä parasta voi olla.
        Käsittämätön tietämys hänellä ja apu mitä hän voi
        ihmisille antaa. Suuren avun olen häneltä saanut.
        Käykää ihmiset vaivoihin apua hakemassa häneltä.
        Sitä apua todella saa!
        Luotettavaa hoitoa!

• itse apua saanut
        kokenut kirjoitti:

Raimon akupunktiohoito on mitä parasta voi olla.
        Käsittämätön tietämys hänellä ja apu mitä hän voi
        ihmisille antaa. Suuren avun olen häneltä saanut.
        Käykää ihmiset vaivoihin apua hakemassa häneltä.
        Sitä apua todella saa!
        Luotettavaa hoitoa!

Olen saanut huippuhoitoa Raimon akupunktiosta. Monet ystävätkin ovat
        ymmällään, kun ovat huomannut kuinka hänen hoito on tehonnut.
        Hän tietää mistä puhuu ja tietää miten hoitaa.
        Hakekaa ihmeessä apua häneltä vaikeiden sairauksien kohdatessa.
        Monilla mm. lääkäreillläkin on ihmeellisiä asenteita hänen hoitoja kohtaan,
        mutta tiedän että lääkäreitäkin käy hänen vastaanotolla ja ovat saaneet avun.
        Käsittämätöntä apua antaa Raimo hoidoillaan.

• viiva50

t.kaveri joka tietää

Olenko ihan väärässä,muistini mukaan aku oli kielletty yksityishenkilön tekemänä tuolloin 1971 koska kyseinen henkilö sen oli aloittanut.Saiko verottaja silloinkaan omiaan.

• Anonyymi
        Hoidoista kiitollinen kirjoitti:

Itse olen käynyt hoidossa vain kiinalaisilla akupunktiolääkäreillä, ja paras on ehdottomasti Yulan Niu, joka tuolla aiemmassa viestissä mainittiin. Yulan on parantanut minulta kuukausia jatkuneen kivun, jolle koululääketieteen edustajat eivät pystyneet mitään. Yulanin luona kipu lähti YHDELLÄ hoitokerralla. Tunnen monia muitakin Yulanin ja hänen miehensä tyytyväisiä asiakkaita. Suosittelen lämpimästi!

Yulan Niu ei tee pulssidiagnoosia, joka on kaikista tärkein asia akupunktiossa. Ei mitenkään riitä, että potilas tietäisi kaiken, mikä häntä vaivaa. Tämä osoittaa, että Niu ei ole akupunktiota opiskellut, vaikka näin väittää.
        Olen käynyt todella hyvissä akupunktiohoidoissa Kaliforniassa sekä Pariisissa, myös Hgissä. Aina hoito aloitetaan pulssidiagnoosilla.

• maijaleena

Prometheus- akupunktiokurssin ammattimaisuus???

Onko kenelläkään kokemusta tämän instituutin kurseisseista?

Tuttavani aloitti kurssin kyseisessä paikassa ja hänellä on hoitoalan koulutus taustalla. Erittäin sopiva ja empatiakykyinen ihminen juuri tällaiselle alalle. Hän myös tykkäsi Kouluttaja Raimo Lindruusin tavasta opettaa .Kunnes ykskaks ilmoitettiin että ei ole enää asiaa kurseille ja ilman mitään pätevää syytä?!
      Vanhempi naishenkilö toimii sihteerinä ja hänellä tuntuu olevan kaikki langat käsissään päättää ketä ottaa ja kuka lähtee?
      Tuttavani oli tehnyt pitkän tähtäimen suunnitelman koulutuksen vuoksi ja hän menetti kaikki aikaisimpien kurssien rahat taivaantuuliin koska ei voi toimia terapeuttina kesken koulutuksen.
      Voisitteko neuvoa ja opastaa mitä tehdä jos jollain on samoja kokemuksia.
      Kiitos.

• Tyytyväinen oppilas

• tiukka45

Se niinsanottu sihteeri on ihan tavallinen siipeilijä,ja tämä ns,akupunktikko on tosiaan vietävissä.On sieltä ennenkin saanut oppilaita lähteä kun ei ole suostunut sihteerikön oikkuihin,vielä kun siellä vierailis verottaja ja hygieniäviranomaiset olis kurssinpidot siinä.Mitään meriittiä ei miehellä ole jakaa todistuksia taitaa se sihteeri tehdä nekin.Välttäkää tätä paikkaa selviätte monilta harmeilta.

• Pihalla

Siis häh mikä sihteeri?

• -PATTIJOKI-

MOIKKA,

OMAAN NOIDANNUOLEENI OLEN SAANUT AVUN LÄHINNÄ TÄÄLLÄ KOKKOLASSA MUTTA HELSINGISSÄ SILLOIN TÄLLÄIN ASUMAAN JOUTUVANA OLEN KÄYNYT INKERIN TEROLLA ISOLLA ROOBERTINKADULLA, MAHTAA VARMAAN VIELÄKIN TEHDÄ SIELLÄ?

• CAPS PÄÄLLÄ=IDIOOTTI

MIKSI PITÄÄ HUUTAA CAPSLOCK PÄÄLLÄ?!?!?!? OPETELKAA IHMISET KIRJOOTTAMAAN TANA :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe