Vihasi siemenet
Lausutut sanasi
tipahtelevat päälleni
väsymyksen yrittäessä
painaa luomiani kiinni.
Käännän kylkeä
eivätkä ne suostu
jäämään edes alle
poukkoillen kulkevat
ylös ja alas.
Puraisin huuleeni
veri pyrki ulos
tuskani väkevä puna.
Älä palaa ilkkuen
kylvämään vihasi siemeniä
kasvattamaan suruni viljaa.
Jäädytän tunteitani
yritän ummistaa silmäni muistolles
pyyhkiä nimeäsi sydämestäin
Sitkeästi putoilevat sanasi
ruhjovat tyhjentyvää sydäntäni
kaiuttoman rinnan päällä.
Vihasi siemenet
12
521
Vastaukset
Aamua siskosein
- Rellu
tuulista syyspäivää kosken rannalta,
ja terveiset hikiseltä lenkiltä.
- TheDragonLord
Hienosti pettymyksestä, mutta ei kylväämällä saa hyvää.. Sillä arvet saavat siitä ravinnon..!
Katkeruus on kaiken palkinto, jos jatkaa kylväämistä...- Rellu
muih ystäväin, kiva kuulla sinustakin jotain,
oletkin ollut melko hissukseen pidemmän aikaa
jo, taitaa pukata kiireillä :)
Tämä runoni perustuu todellisuuteen,
muttei omaan elämääni. Runoni aiheet syntyvät
usein läheisieni/ystävieni elämässä tapahtu-
neisiin pettymyksiin tai kohtalokkaisiin tapah-
tumiin.
Viisaita lauseita sinulta, kuten aina - olet
oikeassa.
Kaikkea hyvää elämääsi, ruziztus ja
lämmin kiitos.
tekstiä:"ruhjovat tyhjentyvää sydäntäni"....
Mutta kuitenkin hyvää päivänjatkoa!- Rellu
elämä on vahvaa, siitä syntyy vahvaa tekstiä
sikäli kuin sen osaa muodostella
jonkinlaiseen muotoon, tämä nyt oli oma kuva-
elmani asioiden kulusta, ja ei todellakaan
omasta elämästäni, mutta elämästä kuitenkin.
Kiitos, ja kiwaa päivää sinullekkin.
- Luonteva
Synkät sanasi kuuroilevat
puuskina poudan edessä,
putoilevat painavina ohi
sydämen puhtauden,
raikastavat mielesi
helteistä maisemaa,
rakastamaan
ravitsevat.
(Rakkaudella Tulitukalle)- Rellu
se osaat :D
Ihana vastausruno, kiitos.
Olisi tehnyt mieli *kuittailla*
mutta nyt ei ole aikaa, pikaisesti
vain halusin kommentoida sinulle.
*Suukko* - Luonteva
Rellu kirjoitti:
se osaat :D
Ihana vastausruno, kiitos.
Olisi tehnyt mieli *kuittailla*
mutta nyt ei ole aikaa, pikaisesti
vain halusin kommentoida sinulle.
*Suukko*Kiitos. Ihanalle ihmiselle ihanuutta yritän antaa.
-Rakkaudella Tulitukalle- - Rellu
Luonteva kirjoitti:
Kiitos. Ihanalle ihmiselle ihanuutta yritän antaa.
-Rakkaudella Tulitukalle-ainahan sinä olet siinä onnistunut :D
Kiitos ja ihanaa iltaa, muih.
saa monen meistä tekemään sellaista mitä katuu myöhemmin, syvästi. On myös heitä, jotka eivät kadu vaan jatkavat tekemistään eivätkä anna toiselle rauhaa levätä ja kerätä voimia..
taitavasti kirjoitat.- Rellu
joka saa pahaa aikaan ihmisessä.
Kaikki eivät osaa katua, olet oikeassa.
En osaa sanoa sinulle muuta,
kuin sylillinen kiitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673