miks ei suomalaisia oteta hp leffoihin

minä

aika epäreilua kun englannista otetaan vain harry potteriin näytteliöitä.Mielestäni ne roolittajat voisivat tulla muihin maihin katsomaan muita näytteliöitä.Itse sopisin aika hyvin viktor krumin
rooliin

35

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***Hermione***

      Olen samaa mieltä miks ei vois tulla tänne Suomeen
      kyllä täällä näytellä osataan ja olisin aikas
      hyvä Hermione vaikka kyllä toisetkin voi sopia!!!
      MIKS EI VOI TULLA SUOMEEN?????!!!!!

      • baziliski

        Itse voisin olla joku ärsyttävä,inhottavan ilkeä,koulukiusaajaakin pahempi rumilus mutta pesunkestävä luihuistyttö!>:D


    • H.P

      Tunnen yhen tyypin joka näyttää enemmän harry potterilta kuin Daniel Radclif. Ne vois tulla eu maihin kattoo niitä näytteliöitä.

      • <3

        Mäkin tiedän yhen ihan Potterin... Sitä jotku sanookin Potteriks! Ja sillä on pyöreet rillit.


    • H.P

      mä haluisin kuulla teijän mielipiteitä tästä asiastao

    • pöö

      no
      olis varmaan kiva kun muut puhuu englannin englantia ja sä olisit vetämäs jotain suomen enkkuu...
      Ihan niinku joku raahautuis Suomeen kattoo jotain näytteliöitä, kun varmaan enkuski riittää ihan tarpeeks.
      Danielki valittii jotain kymmenientuhansien joukosta.

      • maridal

        et daniel pääs just siihen rooliin kun sen äiti on ammatiltaan roolittaja eli se valihtee bbc:lle näyttelijöitä ja danin isä on agentti joka ettii näytteliöitä tai jotain semmosta et ei tosiaankaan ihme...


      • ppoi

        tos puheessa on järkeä mut vois siinä olla joku ohi kulkija tai oppilas joka on mukana tunnilla ja ei puhu.Kun aletaan 4 elokuvaa tehään siinä tulee viktor krum ja sen englannin kieli heikko siinä vois olla joku ulkomalinen henkilö joka tulee turkista tai bulgariasta viktor krum on bulgarialainen.


      • jep
        maridal kirjoitti:

        et daniel pääs just siihen rooliin kun sen äiti on ammatiltaan roolittaja eli se valihtee bbc:lle näyttelijöitä ja danin isä on agentti joka ettii näytteliöitä tai jotain semmosta et ei tosiaankaan ihme...

        danielin isä ja äiti on tehnyt pienet diilit chris columbuksenkaa heh


      • *iina*
        maridal kirjoitti:

        et daniel pääs just siihen rooliin kun sen äiti on ammatiltaan roolittaja eli se valihtee bbc:lle näyttelijöitä ja danin isä on agentti joka ettii näytteliöitä tai jotain semmosta et ei tosiaankaan ihme...

        Sen elokuvan tuottajat oli jossain haastattelussa sanonu että luuli ettei koskaan löytäis sopivaa henkilötä Harryn rooliin, mutta sitten kun Dan löydettiin niin se otettiin heti.


      • himself harry potter
        maridal kirjoitti:

        et daniel pääs just siihen rooliin kun sen äiti on ammatiltaan roolittaja eli se valihtee bbc:lle näyttelijöitä ja danin isä on agentti joka ettii näytteliöitä tai jotain semmosta et ei tosiaankaan ihme...

        tiesittekö, että daniel oli just kylvyssä kun sen isä tuli kertomaan että se oli valittu siihen harryn rooliin?


      • krim
        *iina* kirjoitti:

        Sen elokuvan tuottajat oli jossain haastattelussa sanonu että luuli ettei koskaan löytäis sopivaa henkilötä Harryn rooliin, mutta sitten kun Dan löydettiin niin se otettiin heti.

        danielin isä on agentti joka ettii näytteliöitä danielin äiti on roolittaja bbc:lle


      • krum

        Danielin isä on agentti,joka ettii näytteliöitä danielin äiti on roolittaja bbc:lle onko ihme kun daniel valittiin just harryn rooliin


    • hyvä cho tai hermione

      sä oot ihan oikeessa nimittäin mä sopisin täydellisesti hermionenksi tai choksi ne on tosi törkeitä ja ne ottavat siihen chon rooliin jonkun kiinalaisen ei sovi ikinä harryn kanssa pariks!!!!!!!

    • Ramika

      Olisihan se tietysti mukavaa päästää näyttelemään niihin elokuviin, mutta realistisesti ajatellen, aika harva suomalainen (siitä ikäluokasta, mitä ne elokuvapamput etsivät)osaa puhua englantia niin hyvin, että voisi vakuuttavasti esiintyä brittiläisessä elokuvassa. Lisäksi jo näyttelijän lentomatkojen maksaminen tulisi elokuvayhtiölle liian kalliiksi. Mutta lähinnä kai yleisen uskottavuuden takia nuo hankkivat näyttelijänsä briteistä/amerikasta.

    • pohtija

      BBC:n sivuilla oli osoite, johon voi kirjoittaa lyhyen kirjeen itsestään ja lähettää myös valokuvan. Osoite eri rooleihin hakijoille on:

      Casting Office
      Leavesden Studios
      PO Box 322
      Watford
      Hertfordshire
      WD25 7XJ

      Puheluihin ei vastata. Yhteydenotto tapahtuu siis vain kirjallisesti. Kaikille he eivät vastaa, muttaa parhaiten vastauksen saa, jos mukaan liittää palautuskuoren riittävillä postimerkeillä varustettuna. Onnea!

      • krim

        voitsä selittää vähän tarkemmin


      • pohtija
        krim kirjoitti:

        voitsä selittää vähän tarkemmin

        elokuvaan mukaan esiintymään, niin kirjoita tuohon osoitteeseen itsestäsi. Valokuva mukaan. Näin pääsee näyttelijäksi. Ainakin niin luvattiin eräällä BBC:n Potter-nettisivulla. Muuta en tiedä. Enkä tiedä sitä, pitääkö paikkaansa, mutta kannattaa koittaa.


      • krum
        pohtija kirjoitti:

        elokuvaan mukaan esiintymään, niin kirjoita tuohon osoitteeseen itsestäsi. Valokuva mukaan. Näin pääsee näyttelijäksi. Ainakin niin luvattiin eräällä BBC:n Potter-nettisivulla. Muuta en tiedä. Enkä tiedä sitä, pitääkö paikkaansa, mutta kannattaa koittaa.

        ootko ite kokeillut lähettää kirjeen sinne


      • pohtija
        krum kirjoitti:

        ootko ite kokeillut lähettää kirjeen sinne

        en ole näyttelijäainesta. Tulipahan vaan vastaan kyseinen nettisivu ja ajattelin laittaa osoitteen tänne, kun asiasta tässä keskusteltiin.


      • krum
        pohtija kirjoitti:

        en ole näyttelijäainesta. Tulipahan vaan vastaan kyseinen nettisivu ja ajattelin laittaa osoitteen tänne, kun asiasta tässä keskusteltiin.

        eli lähetän kirjeen sinne,jossa on valokuva ja kerron itsestäni mihin rooliin haluun menix oikein....


      • pohtija
        krum kirjoitti:

        eli lähetän kirjeen sinne,jossa on valokuva ja kerron itsestäni mihin rooliin haluun menix oikein....

        ainakin niin mä ymmärsin. Kannattaa tsekata itse. Mene ensin osoitteeseen:
        http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/

        ja sieltä Harry Potter -sivuille. Jossain siellä se oli. Harry Potter sivuilla on paljon hyviä juttuja.


      • krum
        pohtija kirjoitti:

        ainakin niin mä ymmärsin. Kannattaa tsekata itse. Mene ensin osoitteeseen:
        http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/

        ja sieltä Harry Potter -sivuille. Jossain siellä se oli. Harry Potter sivuilla on paljon hyviä juttuja.

        kolmanteen leffaan ei voi enää päästä viimeinen lähetys päivä oli 21 marraskuuta.Seuraavaan voi päästä mut musta tuntuu että sä olisit siellä vain tavallinen oppilas joku ohi kulkija en oo varma.Lukiks siinä et voit pyrkii johonkin roolin?


      • KingKong
        pohtija kirjoitti:

        ainakin niin mä ymmärsin. Kannattaa tsekata itse. Mene ensin osoitteeseen:
        http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/

        ja sieltä Harry Potter -sivuille. Jossain siellä se oli. Harry Potter sivuilla on paljon hyviä juttuja.

        Voisitko pistää sen tarkan osotteen missä lukee valmiiks se juttu mistä sä selitit, ku en millän löydä sitä.


      • krum
        KingKong kirjoitti:

        Voisitko pistää sen tarkan osotteen missä lukee valmiiks se juttu mistä sä selitit, ku en millän löydä sitä.

        mee siihen bbc:n osoitteeseen valitse lampun kuva se on siinä missä ne elokuvat yms on klikkaa harryn kuvaa.Sitten siinä on kysymyksiä voinko esittäytyä elokuvissa klikkaa sitä ruutuun tulee tarkempia ohjeita


      • KingKong
        krum kirjoitti:

        kolmanteen leffaan ei voi enää päästä viimeinen lähetys päivä oli 21 marraskuuta.Seuraavaan voi päästä mut musta tuntuu että sä olisit siellä vain tavallinen oppilas joku ohi kulkija en oo varma.Lukiks siinä et voit pyrkii johonkin roolin?

        Ootko varma että neljänteen pääsee? Ja miks kolmoseen ei viel muka pääsis? Siin luki et se on päivitetty 21. marraskuuta, mitään muuta en huomannut(saatan kyllä olla väärässä)


      • krum
        KingKong kirjoitti:

        Ootko varma että neljänteen pääsee? Ja miks kolmoseen ei viel muka pääsis? Siin luki et se on päivitetty 21. marraskuuta, mitään muuta en huomannut(saatan kyllä olla väärässä)

        en oo varma sillä siellä luki et ne ei lupaa mitään muistatsä et saiko siellä valita roolin tai olla pelkkä ohi kulkija


      • Malfoy
        krum kirjoitti:

        mee siihen bbc:n osoitteeseen valitse lampun kuva se on siinä missä ne elokuvat yms on klikkaa harryn kuvaa.Sitten siinä on kysymyksiä voinko esittäytyä elokuvissa klikkaa sitä ruutuun tulee tarkempia ohjeita

        ootteko varmoja että kolmanteen leffaan ei enää pääse? siis tosi siistiä jos pääsis vaikka vaan ohikulkijaks..mä voisin olla vaikka joku haarniska jos vaan pääsisin sinne...!!! =)


      • Malfoy
        krum kirjoitti:

        mee siihen bbc:n osoitteeseen valitse lampun kuva se on siinä missä ne elokuvat yms on klikkaa harryn kuvaa.Sitten siinä on kysymyksiä voinko esittäytyä elokuvissa klikkaa sitä ruutuun tulee tarkempia ohjeita

        mä en siis löydä sitä...tai siis, klikkasin sitä lampun kuvaa, mut sitte siihen tulee tuhosti harryn kuvia, mitä niistä mun pitää klikata..?


      • KingKong

    • afeni

      jos oon oikein käsittäny niin tämä hahmo nimeltä harry potter on englantilainen, samoin ainakin lähes kaikki muutkin hahmot... moniko kaksitoistavuotiaskin suomalainen osaa puhua englannin englantia? mä ite en ainakaan osaa... vaikka ikää on huomattavasti enemmän ku toi kaksitoista...

      • krum

        kirjoittaja on varmaan tarkoittanut et ne vois esittää jotakin ohi kulkijaa tai jotaki


      • pohtija
        krum kirjoitti:

        kirjoittaja on varmaan tarkoittanut et ne vois esittää jotakin ohi kulkijaa tai jotaki

        mihin rooleihin näyttelijöitä valitaan. Todennäköisemmin taustajoukkoihin oppilaiksi ym.


    • Gwen Gwen

      Ensinnäkin J.K Rowling halusi juuri BRITTILÄISET näyttelijät jotka osaavat varmasti Brittien aksentin ja puhua kunnolla enkua eika sitä suomen enkkua!
      Itse tosin olen opetellut Brittien aksentin täydellisesti, huom sen jota Potter näyttelijät puhuvat eli arvostetuimman, enkä mitään paskaa ja olen kaksitoista eikä kaikki sen ikäiset aksenttia ole opetellut!

    • Näin vaan on

      Aika on rahaa ja raha on rikkautta. Ajan tuhlaus on rahan tuhlausta eli täysin turhaa. Jos haluaa menestyä maailmalla on lähdettävä amerikkaan, intiaan tms. Elämä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe