Restform airbed-vierasvuode

kummastunut käytökseen

Tuli oltua nuoren tuttavaparin häissä tässä vähän aikaa sitten. He olivat vasta muuttamassa yhteiseen kotiin (molemmat vasta opiskelijoita) toivoivat lahjaksi huonekaluja tai muita kodin tarvikkeita. Sopivan lahjan keksiminen oli vaikeaa, mutta sitten silmiini sattui tv:ssä mainostettu Restform airbed-vierasvuode (ilmalla täytettävä, menee tarvittaessa pieneen tilaan). Ajattelin tämän olevan hyvä ja kekseliäs lahja, sillä parin uudessa asunnossa ei ollut paljon tilaa, saatikka omaa vierashuonetta, niin tämä tyhjennettävä sänky olisi todella kätevä yövieraille.

Tyytyväisenä valintaani suuntasin hääpaikalle. Järkytyin parin kiittämättömyydestä: naureskelivat hieman ja sanoivat ettei tälläiselle heillä käyttöä ole, mutta kiitos nyt kuitenkin, voihan sen aina antaa eteenpäin! Petyin koska lahja ei edes ollut halpa, ainakaan kun en ole ihan lähisukua.. No tulipa taas todistettua ettei nuoret arvosta vaivannäköä!

8

4831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      en ymmärrä, tosi kiittämättömiä. Tai ehkä ne eivät vain tajunneet että se on täytettävä vierassänky. Sehän on ihan huippuhyvä lahja!
      Menen kohta naimisiin ja olisin tosi iloinen jos joku keksisi tuollaisen antaa. Jos ne eivät vain tajunneet? Ja nyt häpeävät, että pitikin möläyttää...

    • morsian -07

      Todella kiittämätöntä ja ajattelematonta käytöstä heiltä. Mielestäni lahja on myös erinomainen ja tulisi ainakin meillä käyttöön. Vierassänkyjä kun ei ole koskaan tarpeeksi, saati sitten sellaista, jossa ei takamus laahaa lattiaa ;)

      Jätä heidän kiittämättömyys omaan arvoonsa. Kyllä he vielä osaavat sitä arvostaa, kun sille tulee tarve.

    • Syksyn morsian

      Itse asiassa olemme tuollaista hankkimassakin häävieraiden majoitusta varten. Eivät tosiaan ole halpoja. Mielestäni erittäin onnistunut ja kekseliäs lahja, noitahan voi ihan hyvin olla useampikin.

      Sinun hääparisi ei tainnut kyllä oikein ymmärtää lahjan tarkoitusta, mutta joka tapauksessa paljastivat itsensä huonokäytöksisiksi ja tahdittomiksi moittimalla lahjaa. Minusta sinun olisi kuulunut viedä epämieluinen lahja pois, kyllä sinulla itsellä varmasti olisi ollut sille käyttöä. Minä olisin varmasti poistunut juhlapaikalta samalla itsekin...

    • niin hyvä

      ..etteivät edes varmaan heti tajunneet.. mutta tyhmästi töksäyttivät päin näköä! Niin monesti on tullut nukuttua kehnolla patjalla..tai sohvanmutkas kyläpaikoissa..että täytyy sanoo et olipas nokkelasti aateltu lahja! myös Jysk myy vastaavia.

    • PRO-rap-artist

      Olisit antanut sen mulle :) Typerä hääpari kun ei edes ole kohtelias :(

    • eräs ostanut ja pettynyt

      Lahjaideana sinänsä tosi hyvä, jos patjalla vain ja ainoastaan nukutaan. Mitään muuta (edes pientä) patja ei sitten kestäkään. Ja tökeröä käytöstä, tietenkin. Mutta pysyisin edelleen ihan normaaleissa vuoteissa kutemismielessä.

      • kutemassa

        Niin minäkin hoidan kutemishommat ihan oikeassa vuoteessa. Toisaalta enpä varmaan vieraisilla viitsisi moiseen puuhaan ryhtyäkään. Eli vierasvuoteeksi tuollainen on tosi hyvä, eihän sen muuta kuin silloin tällöin nukkumista tarvitse kestääkään...


    • höh..

      monenlaisia idiootteja maa päällään kantaa.. No mutta olen itsekin juuri hankkimassa moista vierasvuodetta, mut en oo nähny mainosta pitkään aikaan tv:ssa. Mistä sen voi ostaa, en halua jyskin versiota ei kuulemma ole hyvä vaan haluan sen alkuperäisen. Luulin et kyseessä on tv-shopin tuote, mut ei kuulemma löydy heiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe