Kummituksia ei ole olemassa, on vain yöllä lentäviä lepakkoja!
Kummitukset satua!!!
20
1254
Vastaukset
- että...(/
et ole perehtynyt aiheeseen sen verran, että tasosi voisi ymmärtää kummitusten olevan totta.
On tyhmää tulla tänne väittämään, ei kummituksia ole, jos ei ole esittää väitteelle mitään pohjaa.- -l-
Olen perehtynyt aiheeseen ja olen sitä mieltä, ettei kummituksia ole.
Kummituskokemuksia kyllä on, mutta siinähän ei ole mitään kummallista. Kyllähän ihmisissä on kaikenlaisia höyrypäitä. - ku et o -I-
-l- kirjoitti:
Olen perehtynyt aiheeseen ja olen sitä mieltä, ettei kummituksia ole.
Kummituskokemuksia kyllä on, mutta siinähän ei ole mitään kummallista. Kyllähän ihmisissä on kaikenlaisia höyrypäitä.tutkinnu tarpeeksi, fa tiedän että et ole käynyt talossa jossa oikeasti kummittelee.
Sitten sinä täällä vain kuitenkin luulet olevasi joku nero tämän asian suhteen, vaikka et todellisuudessa tiedä kummituksista yhtään mitään, et ole edes nähnyt sellaista. - -I-
ku et o -I- kirjoitti:
tutkinnu tarpeeksi, fa tiedän että et ole käynyt talossa jossa oikeasti kummittelee.
Sitten sinä täällä vain kuitenkin luulet olevasi joku nero tämän asian suhteen, vaikka et todellisuudessa tiedä kummituksista yhtään mitään, et ole edes nähnyt sellaista.Kaikissa asioissasi.
Aliarvioit minut.
Pölkkypää.
- Wendigo
Vittu sinä et ole olemassa. Mene sinne skeptikko palstalle, teitä pyörii jo ihan tarpeeksi täällä muutenkin, oikeastaan juttunne vain haukotuttavat. Antakaa muiden jakaa täällä rauhassa tarinoitaan, ja kokemuksiaan.
- Burt
Nyt minä lyön sinua turpaan *THUD THUD*. Miksi soitit suutasi henkilölle, joka ilmaisi oman näkemyksensä palstan aiheopiiriin kuuluvasta asiasta?
- ghost busters
Jos asia on sinulle noin tärkeä, siis sen osoittaminen, että kummituksia ei ole olemassa, voitkin perustaa sille oman palstan. Voit pyörittää sitä lapsellista yhden miehen showta siellä yksiksesi. Kyllä se tiedetään, keitä te ns. skeptikot todellisuudessa olette: joukko huomionkipeitä murrosikäisiä poikia. Skeptikot ovat satua.
- ole.....
skeptikko itse, mutta aika monet kummitus-jutut pystyy todistamaan esim. Hallusinaatioksi. Esim. Seinien resonointi ja tuuli ynnä muut aiheuttavat hallusinaatioita. Tuntuu hassulta mutta niin se vain on. Esim. näistä syistä eniten kummitushavaintoja on tehty englannissa. Pieni saaripahanen.... Kummitusjutut ovat kyllä mielenkiintoisia.
- mystinen resonaattori
ole..... kirjoitti:
skeptikko itse, mutta aika monet kummitus-jutut pystyy todistamaan esim. Hallusinaatioksi. Esim. Seinien resonointi ja tuuli ynnä muut aiheuttavat hallusinaatioita. Tuntuu hassulta mutta niin se vain on. Esim. näistä syistä eniten kummitushavaintoja on tehty englannissa. Pieni saaripahanen.... Kummitusjutut ovat kyllä mielenkiintoisia.
No, kas kun kukaan ei ole ehdottanut, että juuri junaratojen ja autoteiden lähellä sijaitsevissa taloissa kummittelee...
- _cici_
mielipiteesi on selvä, en vain ymmärrä mihin pyrit tällä? Kunnoitan jokaisen mielipidettä asiassa kun asiassa ja rakentava kritiikki ja asiallinen keskustelu on aina tervetullutta.
Unohdetaan kuitenkin me "hörhöt" tämä keskustelu sikseen koska tuskin viestiketjun alkuperäisellä aloittajalla oli minkäänlaista pyrkimystä näkökulmansa esittäessä suuntaan tai toiseen. (korjaathan jos olen väärässä?) :) - perkeleen perverssit
alkaa tommosten kusipäitten kirjoittelu jo vituttaan .perkele ... meneppäs vaikka viikoksi asumaan johonkin sysimustaan korpeen.. (ai niin. .pelkäät pimeää vessaakin .. eli et voi)säälittävää..
LUULET ETTEI OLE MUUTA KU ME KUSIPÄÄT #SIIS ME IHMISET# .. EREHDYT. TOIVON TOD ETTÄ VIEL JOSKUS KOET TUONKIN ASIAN KANTAPÄÄN KAUTTA.- lloll
"sysimustaan korpeen"
Ja sielläkö on kumituksia.
Siinäkö se on?
Kerrotaanko niin luonnontieteen oppikirjoissa?
- cjf
Hulluja ovat he, jotka uskovat nähneensä aaveita! Kuolleet ovat tuonelassa, jossa he odottavat viimeistä tuomiota. Ei sieltä kukaan lähde lenkille. Haamut=Satua. Haamuja nähneet=Hulluja.
- devilived
Havaintoja yliluonnollisista tapahtumista on tehty lähes aina, kauan ennen suurten uskontojen valtakautta. Suurinta osaa näistä havainnoista ei koskaan voida todistaa virheellisiksi. Kummituksiin ja henkiin on uskottu, ainakin jollain tavalla, lähes kaikissa kulttuureissa. Monilla on henkilökohtaisia yliluonnollisia kokemuksia. Eikö tässä tilanteessa olisi järjetöntä väittää, ETTEI "kummituksia" ole?
- dr tsögö-tsögö
Maahisia, merenneitoja, kymmensarvisia lohikäärmeitä, dobbelgängereita, jumalia, enkeleitä, paholaisia, merihirviöitä, näkyjä, tulipyöriä, enteitä, maailmanloppuja jne. on nähty kautta aikojen. Olisi siis vissiin täysin järjenvastaista väittää, etteikö näitä ilmiöitä olisi olemassa.
Järki käteen, pölvästit. Voin keksiä minkä vaan näyn tai olennon tai humanoidin, ja sen on siis logiikkanne mukaan oltava olemassa. Voi kurjuus teitä. Vitun idioottimaisuudellanne ei ole mitään rajoja! Ei mitään! - painu nyt vit...
dr tsögö-tsögö kirjoitti:
Maahisia, merenneitoja, kymmensarvisia lohikäärmeitä, dobbelgängereita, jumalia, enkeleitä, paholaisia, merihirviöitä, näkyjä, tulipyöriä, enteitä, maailmanloppuja jne. on nähty kautta aikojen. Olisi siis vissiin täysin järjenvastaista väittää, etteikö näitä ilmiöitä olisi olemassa.
Järki käteen, pölvästit. Voin keksiä minkä vaan näyn tai olennon tai humanoidin, ja sen on siis logiikkanne mukaan oltava olemassa. Voi kurjuus teitä. Vitun idioottimaisuudellanne ei ole mitään rajoja! Ei mitään!MENE NYT VITTUUN TÄLTÄ PALSTALTA NOINE VITUN HYVINE ARVOSTELUINESI SAATANAN KUSIPÄÄ HOMEPÄÄ, PAINU VITTUUUUUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- devilived
dr tsögö-tsögö kirjoitti:
Järki käteen, pölvästit. Voin keksiä minkä vaan näyn tai olennon tai humanoidin, ja sen on siis logiikkanne mukaan oltava olemassa. Voi kurjuus teitä. Vitun idioottimaisuudellanne ei ole mitään rajoja! Ei mitään!Tyhmyyttä on juuri tuollainen laatikossa eläminen - kaikki mitä juuri minä en ole nähnyt ei ole olemassa ja kaikki minun kanssani eri mieltä olevat ovat idiootteja. Kummitushavaintojen määrä painii hieman eri sarjassa kuin kymmensarvisten lohikäärmeiden, vai onko sinulla heittää tähänkin jokin asiallinen vastaväite?
Vihanhallintakurssi on kova sana kun pitää netissä vieraille ihmisille raivota. Voi kurjuus sinua.
- pasilan kummitus
kaikissa pasilan taloissa on kummituksia varsinkin niissämissä on tehty kellari murhia ja missä on talon alla sota tanneri ..pasilassa osaa kaikki maailman kummitukset
- Anonyymi
Niin tajutkaa nyt se!!!! Että kummitukset ovat niitä ihmisiä jotka ovat kuolleet ja sitten niiden sielu on jäänyt tänne maan päälle!!!! Tajutkaa nyt se kun jos joku asia on jäänyt pahasti tekemättä elämässä niin sitten niinku sielu jää maan päälle!!!!!! Ymmärtäkää!!
- Anonyymi
Onko se sielu jotain sähkömagneettista värähtely?
Jossain aavejahdissa kuunnellaan henkien sanomisia radiolla.
Siinä äijät hortoilee jossain pimesässä pelokkaasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886