sipsisims

hermione

joku kysyi lähiaikoina jotakin sipsisimssin osotetta,kävin sivuilla mutten ehtinyt kattoa kokonaan ja en löydä osottetta enään mistään!tietääkö kukaan sitä osottetta?

41

22426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms.hoppari
      • ex-sipsiläinen

        Viime viikolla kaikki pelas ja pääsin sipsiin mutta enää ei mene millään. Tosi mälsää


    • jou

      www.sipsisims.com mutta minulla se ei mene sinne! Minkä takia??

      • hii

        Sipsisims takkuilee, olisikohan kokonaan lopetettu..


      • Limsi
        hii kirjoitti:

        Sipsisims takkuilee, olisikohan kokonaan lopetettu..

        Ei sipsims lopeta..se vaan ei toimi kun se ei toimi!


      • Prrr

        sitä ei enää ole. se on nykyään radosims. :)


    • Summer--

      No mullakaan ei toimi se osote ennen on en tiiä miksi se ei toimi ne varmaan päivittää sitä. Mut ei oo mitää hajuu miks se ei näy

      • luulo

        Kait ne juu jotain sinne uudistaa ja muuttavat, kun sivu jumii tiettyyn kohtaan..eikä mitään tapahdu vaikka linkkeja klikkailee. ja sivulla lukee jotai uudistumisesta..toivottavasti toimii pian.


      • PLÖH
        luulo kirjoitti:

        Kait ne juu jotain sinne uudistaa ja muuttavat, kun sivu jumii tiettyyn kohtaan..eikä mitään tapahdu vaikka linkkeja klikkailee. ja sivulla lukee jotai uudistumisesta..toivottavasti toimii pian.

        Uudistavat sivuja kun tuo lemmikkielämää on tullut? Tietoa? Mullakaan ei pääse sinne :


    • rggrr

      angelfire.com/rebellion/sipsi/sims.html

      • hfgjty

      • aika tietäväinen xDDD
        hfgjty kirjoitti:

        rggr'n viesti kanttii kattoo. Sipsin domain meni kaiketi lukkoon ja joutuu maksamaan uutta, joten eiköhän uudet sivut aukene pian. :) Kattokaa siis tuo angelfiren sivu eli: http://www.angelfire.com/rebellion/sipsi/sims.html

        sipsisimssin ja radosimssin siirtokista meni jotenkin plööplää ja ne yrittää korjata asiaa. tämä voi kestää vielä ehkä kuukauden ajan. niin on tapahtunut ennenkin. näin olen minä saanut tietoa asiasta. kuulin itse tästä radosimssin foorumilla. asiaa korjataan. älkää hätäilkö :D


      • bbb
        aika tietäväinen xDDD kirjoitti:

        sipsisimssin ja radosimssin siirtokista meni jotenkin plööplää ja ne yrittää korjata asiaa. tämä voi kestää vielä ehkä kuukauden ajan. niin on tapahtunut ennenkin. näin olen minä saanut tietoa asiasta. kuulin itse tästä radosimssin foorumilla. asiaa korjataan. älkää hätäilkö :D

        siirtokaista tarkoitin xD


      • PrettyMouse
        bbb kirjoitti:

        siirtokaista tarkoitin xD

        Joku mainosti sipsin entisiä sivuja. Vaikka siinä lukikin jotain tyyliin: "asia korjataan tuota pikaa", se ei tarkoita, että siinä puhuttaisiin siirtokaistasta, vaan se on uudistuneen sipsisimssin takia. Eihän sipsilä ole enää tuollainen angelfire-sivu. :D


    • Löpö

      se on uudistumassa siinä kestää vähän aikaa

      • Torture

        Kuinka kauan aikaa menee, noin? :o


      • heippulishei
        Torture kirjoitti:

        Kuinka kauan aikaa menee, noin? :o

        Mikä Sipsisimssillä oikeasti on ja kauan sillä kestää?


    • --6

      Meilläkään ei toimi sipsisimssi!! ja ei saada huijauskoodeja. voisko joku kertoo niitä??

      • Sipsilät kuntoon, pliis

        Yhyy, mitä mun rakkaalle Sipsilälle on tapahtunut! Ehkä niiden sivujen toimimattomuus johtuu ihan siitä, että mä sain nyt rangaistuksen, kun en ole käynyt siellä varmaan yli puoleen vuoteen. Olisi vain nyt tehnyt mieli...

        Toivottavasti Sipsi ei ole lopettanut, jos on, niin tulee kyllä tupenrapinat.


      • Perunamakkara

        "Meilläkään ei toimi sipsisimssi!! ja ei saada huijauskoodeja. voisko joku kertoo niitä??".

        Google on keksitty... :)


      • simssaaja
        Sipsilät kuntoon, pliis kirjoitti:

        Yhyy, mitä mun rakkaalle Sipsilälle on tapahtunut! Ehkä niiden sivujen toimimattomuus johtuu ihan siitä, että mä sain nyt rangaistuksen, kun en ole käynyt siellä varmaan yli puoleen vuoteen. Olisi vain nyt tehnyt mieli...

        Toivottavasti Sipsi ei ole lopettanut, jos on, niin tulee kyllä tupenrapinat.

        sipsisims on lopettanut. ettikääpä vaikka googlesta sipsisims, ennen oli ekana se linkki, nyt sitä ei ole. tai sitte on vaihtunu osote. :( oli harvinaisen hyvä sivu. pitää käyä nykyään snootysimsissä(snootysims.com. englanninkielinen, mutta kelpaa.


    • Simssitietäjä
      • Päättele

        Kaikki varmana tietävät, että Sipsisims on lopettanut. Mutta pakko jatkaa elämää.
        Radosimssiä ehdottelen myös niille, jotka ovat sims2-faneja/pelaajia.
        Käykääpi myös osoittellaa: http://secretland.suntuubi.com/?cat=1
        Kotisivut on aika tönäkät, mutta foorumilla se tapahtuu, se todellinen!


    • amaaaaaa

      mullakaa ei mee :/

    • sims

      se on www.sipsisims.com

      • kfk

        Mikä ihmeen vika on sipsisimsin sivuissa kun ei oo toiminu kahteen päivään? ;o


      • Minä vain.
        kfk kirjoitti:

        Mikä ihmeen vika on sipsisimsin sivuissa kun ei oo toiminu kahteen päivään? ;o

        Aattelin että omassa koneessa on vika kun ei mene sinne. Tosin oon koittanu kolmeltaki koneelta mutta kuitenkin.. Eiköhän sinne koht taas pääse.


      • LOOOL
        Minä vain. kirjoitti:

        Aattelin että omassa koneessa on vika kun ei mene sinne. Tosin oon koittanu kolmeltaki koneelta mutta kuitenkin.. Eiköhän sinne koht taas pääse.

        V*ttu menee hermot ku tonne ei oo päässy varmaa kolmeee päiväään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!siiis tonne sipsisimiiin!!


    • Saanuliini

      Samoin kävi minullekkin!Ne oli tosi hyvät sivut!!Toivottavasti joku sipsin pitäjä huomaa tämän keskustelun ja vastaa siihen..Taitaa olla toiveajattelua mutta kuitenkin..

      • Amandinee

        no hei oisko asia niin, että niitä sivuja PÄIVITELLÄÄN? kai te voitte herran isä elää muutaman päivän ilman yhtä nettisivua. Tekee välillä ihan hyvääkin.


      • ...
        Amandinee kirjoitti:

        no hei oisko asia niin, että niitä sivuja PÄIVITELLÄÄN? kai te voitte herran isä elää muutaman päivän ilman yhtä nettisivua. Tekee välillä ihan hyvääkin.

        Sipsisims lopetettiin eilen jonkun peelon takia. Lukekaa lisää Radosimssistä ja Radolasta.


      • Wake up again...
        ... kirjoitti:

        Sipsisims lopetettiin eilen jonkun peelon takia. Lukekaa lisää Radosimssistä ja Radolasta.

        Rest In Peace Sipsisims.


      • monome
        Amandinee kirjoitti:

        no hei oisko asia niin, että niitä sivuja PÄIVITELLÄÄN? kai te voitte herran isä elää muutaman päivän ilman yhtä nettisivua. Tekee välillä ihan hyvääkin.

        Mistä voi ladata niitä sims 2 vaatteita taloja jne kun en sinne sipsisimssii pääse :SS


    • pumagril

      Moi. oon ihmetelly samaa.. ei oo kivaa mut hei tiiäkkö et miten noit ladattuja vaatteita saa siirrettyyn siihen itse peliin??

      • doww

        Ensiksi sinun pitää tietysti ladata ne sieltä sivuilta. Sitten sun pitää purkaa ne sun lataamas tiedostot ja siirtää (samalla?) ne sims2:n omaan kansioon "Downloads", jos kansiota ei ole, luo se. Tämän jälkeen ne on siellä pelissä.


      • Kaikkitietävä
        doww kirjoitti:

        Ensiksi sinun pitää tietysti ladata ne sieltä sivuilta. Sitten sun pitää purkaa ne sun lataamas tiedostot ja siirtää (samalla?) ne sims2:n omaan kansioon "Downloads", jos kansiota ei ole, luo se. Tämän jälkeen ne on siellä pelissä.

        Ei se ole niin itsestäänselvää. Pitää käyttää ohjelmaa, kuten Sim File Maidia (ilmainen), raahata tiedostot sinne ja sitä kautta purkaa ne. Eivät ne muuten siihen peliin ilmesty.


      • Sheera
        Kaikkitietävä kirjoitti:

        Ei se ole niin itsestäänselvää. Pitää käyttää ohjelmaa, kuten Sim File Maidia (ilmainen), raahata tiedostot sinne ja sitä kautta purkaa ne. Eivät ne muuten siihen peliin ilmesty.

        Mitään ohjelmaa ei pidä välttämättä käyttää.
        Tiedostot voi purkaa ja siirtää Downloads-kansioon ihan itsekin ja säästyä näin turhien ohjelmien lataamiselta.


    • -132

      http://www.radosims.com/ On ainakin tosi hyvä paikka! Ja siellä kyllä näyttää aika ikävältä tuon sipsin kannalta :/ Eli luultavasti emme tule enää näkemään SipsiSims sivustoa, mutta toivottavasti tulemme :)

    • vinkulelu11

      Nii, sipsi oli tehny sen chatin, ja nyt kun sivu on pois ja mulla se chat ohjelma niin pistin sen ladattavaks. Tsekatkaa osotteest http://files.filefront.com/SipsiChatzip/;7685347;/fileinfo.html ja ladatkaa niin kaikki sipsisims fanit voi keskustella! Sisään pääsee niillä vanhoille sipsisimsin tunnuksilla! Ainiin ja äsken Verbu oli siinä chatissa mut se ei vastannu vaan häippäs melkeen heti. mun nimimerkki sipsichatissa on viltsu!

      • Nyyh...

        Ja Nyyh... hitto tätä kauhuu, tajusin vast tänää tän homman... ja lähin heti sipsisimssin angelfire sivuille (niille vanhoille) ja huomasinkin siellä et niit angelfiresivuja päivitetään, vissiin, koska siellä oli paljon uutta tekstii... jos ne pistää sinne tietoo tai jotain. En sit oo asiast varma joten älkää purko!


    • Anonyymi

      Spajarii ja simssii.
      Sipsisims is coming soon back.
      Stay tuned, eat sips.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe