Jalan koko

Jalka

Vaikuttaako jalan koko ihmisen pituuteen? Milloin jalka lakkaa kasvamasta? Kyselen kun minulla on jalka kokoa 35 vaikka olen 156 cm pitkä.

9

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pompula

mun veli on 11v ja sillä on jo 40 kengännumero! se on kanssa pitkä ikäisekseen, n.165 cm..

että kai se pituus siihen jalan kokoon vaikuittaa..

• vaikuttaa

Eli kyllä se pituus hiukan vaikuttaa myös jalan kokoon. Ite oo 187cm ja kenkä on 47..:D Joskus on muuten vaikeuksia löytää tarpeeks isoja kenkiä, ainakaan sellasia mistä tykkäis..:(

• oijoi
        vaikuttaa kirjoitti:

Eli kyllä se pituus hiukan vaikuttaa myös jalan kokoon. Ite oo 187cm ja kenkä on 47..:D Joskus on muuten vaikeuksia löytää tarpeeks isoja kenkiä, ainakaan sellasia mistä tykkäis..:(

mun jalan koko on 46 ja oon 175 pitkä 15 vuotias poika.

• piipittelijä

165 ei ole pitkä sen ikäseksi. Ainakaan kovin pitkä. Itse olin 11v. 170 senttiä. Ja satun olemaan tyttö. ja kappas kummaa. minulla oli silloin koon kolmeysi kengät, nyt 41.

• daniilon söpö

oon yhtä pitkä tai pari senttii pitempi ja jalankoko on juhlakengät 35 lenkkarit 36.Joskus myös 37.

• .....

2 metrisen miehen pysyvän pystös 30 kokosel jalal.. toki sillä on vaikutusta

• vinder

ite oon 7 luokan alus ja olen 177cm pitkä ja jalankoko 46,5

• Glasshanded

Itse olen aivan kohta 15 vuotias tyttö, n. 156 cm pitkä ja jalan koko on 39. Ei se varmaan sitten niin hirveästi voi vaikuttaa, sillä en tästä takuulla enää kasva, vaikka jalat onkin suuret.
      Useilla kavereilla on jotain 35-jalkaa tässä iässä, jonka takia oon aina ihmetelly omaa jalankokoani. o.O

• S.A

Hei onkohan kellään moista ongelmaa kun mulla on nimittäin jalan koko jäänyt 33 numeroon enkä saa bootseja yms. kenkiä mistään voisikohan joku suutari tehdä kengät tilaus työnä? entä voikohan kenkiä pienentää jollain nyky konstilla? on ehkä aika hassukin kysymys mut kysyn kuitenkin. Haluaisin kovasti naisten talvisaappaat ja nilkkurit kesäks. Mikähän neuvoks?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe