Onko kukaan todistanut Wolf Messingiä huijariksi?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_Messing
Joseph Stalin, Mohandas Gandhi, Sigmund Freud and Albert Einstein mainitaan Wikipediassa ei-epäilijöiksi, miehen kykyjen ihmettelijöiksi.
Omassa kirjassaan "Salattu tietoni (Telepatia elämäntyönä)" WSOY 1966 kertoo vaiheensa ja kirkonkirjanimensä "Wolf Grigorjevits". Ja selkeästi ja rehellisesti ettei tiedä mistä kykynsä johtuu ja että tiede tulee sen vielä selvittämään.
Ja kertoo että helppoa ei ole ollut olemassa noilla kyvyillä.
Onko tämä kaveri jo skeptikkojen toimesta lahdattu vai vieläkö ihmetyttää miehen elinaikaiset touhut?
Wolf Messing
tyyris taateli
4
3695
Vastaukset 4
Parhaita netistä koskaan löytämiäni vinkkejä.
Ansio tästä arvokkaasta viestistä/linkistä kuuluu "tyyriille taatelille".- Anonyymi
Lukekaa hänen kirja salattu tietoni. Saattaapi muuttua kognitiivinen maailmankuva muuttua aika äkkiä
- Anonyymi
Paljastatko vähän enemmän siitä, mikä kyseisessä kirjassa on sellaista, joka muuttaa meidän maailmankuvaamme "äkkiä"?
- Anonyymi
Minulla oli tuo kirja ja luin sen. Ei siitä mitään ilmennyt! Pelkkää soopaa tyhjän ympärillä. Vein kirjasen kirjaston vaihtohyllyyn ja sille tielleen se katosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559