Homma lähtee lapasesta

BB puuttu peliin ja lopetti riehumisen poikien makkarissa. "olett rikkoneen sääntöjä. Juhlat ovat ohi" "Menkää nukkumaan".

Aika hurjaksi ehti mennä kun Mikakin alkoi pomppimaan sängyillä ja Mirakin sai vahingossa nyrkistä naamaan... Tatu yrittää saada porukkaa asettumaan... Ari oli jo aikasemmin määrätty vahtimaan että jokainen menee omaan sänkyynsä nukkumaan.

27

32743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh*

      ihan totta? oliko alkoholilla osuutta asiaan...

      • Mitään väkeviä ei ole juotu tänään.. Olisiko ollut vain hyvä päivä kun kaksi onnistunutta tehtävää saatu tehtyä.. Porukka juhlatuulella. vain Sari on vahvasti humalassa


    • Kika-72

      Tää porukka on tosi kovaa "ottamaan kuppia"..
      Varmaan on ylpee olo kun lähtee ulkomaailmaan ja näytetään highlightseja jostain munasillaan pyllistelystä sun muusta sikailusta..
      Tätä menoa talossa saadaan kyllä nähdä pian ihan fyysinenkin tappelu, järkevimmillä menee hermo näiden villimpien kanssa..

      • Mikan pelleily kyllä ottaa selvästi Tatua päähän.. Enkä ihmettele. En minäkään tykkäisi jos viereisestä punkasta hypätään bodyslammeja päälle..

        Ja ei menaa vaan rauhoittua bileet. Äsken Kari innostui hyppimään. Tatu totes:"Vitun bonttooni mee nukkumaan", kun Kari hyppas vauhilla päälle.


      • voyeur
        Cesar kirjoitti:

        Mikan pelleily kyllä ottaa selvästi Tatua päähän.. Enkä ihmettele. En minäkään tykkäisi jos viereisestä punkasta hypätään bodyslammeja päälle..

        Ja ei menaa vaan rauhoittua bileet. Äsken Kari innostui hyppimään. Tatu totes:"Vitun bonttooni mee nukkumaan", kun Kari hyppas vauhilla päälle.

        ite bonttooni jo nukkumaan;)

        Saattaa kyl tulla mukavat sanktiot täst illast:DD


      • voyeur kirjoitti:

        ite bonttooni jo nukkumaan;)

        Saattaa kyl tulla mukavat sanktiot täst illast:DD

        Uskon kyllä että jotain sanomista tulee...


    • olisi kysymys

      Cesar mestari, kuinka pitkä olet ?

      Näytät aika coolilta tuossa kuvassasi.

      • Kuuma oli Inglesissä ;)
        Keskimittaa pidempi oon


    • Pojat yrittivät vielä ylläkköä tyttöjen makkariin mutta BB ehti väliin ja laittoi oven lukkoon. Mika kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen ilmeisesti puhutteluun...

    • Hervoton naururemakka jatkunut nyt puoli tuntia poikien makkarissa. Kaarlo pelästytetty pari kertaa ja kaikki nauravat pienimmillekkin huulenheitoille aivan hysteerisinä. Mika on rauhoittunut ja yrittää ehdotella muille nukkumista.. Muut ottavat kaiken irti tilanteesta ja nauravat Mikalle joka BB:n kehoituksesta joutuu nyt yrittämään rauhoittamaan muita.

      Kari kävi hakemasssa veitsen keittiöstä ja vitsaili että löysi sen Kaarlolta joka on sen salakuljettanut taloon. Pian kari kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen ja muut ulvoivat että nyt on Karin vuoro alkaa rauhoittelemaan porukkaa.

      Meno asettui kuitenkin pian ja pojat uskoivat että nyt on paras alkaa nukkumaan.

    • gmaili

      että joku kilpailija lentäisi näin alkuvaiheessa pihalle sääntöjen rikkomisen takia ja uusi kilpailija otettaisiin tilalle....
      Voisi rauhoittua porukka oikealle tasolle juhlinnassa. Suurin osa sanoi, ettei ole katsonut suomen BB:tä (ei tunnu uskottavalta kun katsoo käyttäytymistä)ja kuitenkin haluavat lööppeihin noilla älyttömillä tempauksilla. Ainakin näin "aikuisiällä" olevana voisin sanoa, että liian rajua tuo hauskanpito näin alkuvaiheessa on mitä netistä olen seurannut. Tatua lukuun ottamatta taitaa muu porukka olla jotenkin miten sen nyt sanoisi,- aika paljon lapsellista. Tuntuu siltä, kuin porukka olisi ensinmäistä kertaa päässyt kotoaan ja vanhempien valvovan silmän alta pois.
      Olisiko BB:n nyt aika pitää yksi päivä kurinpalautusta kilpailijoille esim sääntöjen lukemisen muodossa esim makuuhuoneet lukitaan 9.00 -16.00 väliseksi ajaksi rangaistuksena tai jotain muuta mukavaa...

      • paperipaviaaninpoikanen

        Pitäisköhän bb:n rangaista itseään kun on valinnut tuollaisen sakin ja vielä juottaa niitä?


      • tepi88
        paperipaviaaninpoikanen kirjoitti:

        Pitäisköhän bb:n rangaista itseään kun on valinnut tuollaisen sakin ja vielä juottaa niitä?

        kilpailijat ostivat itse juomansa ärrällä, ja saikohan jokainen ehkä 3 tölkkii juomaa...


      • olihan niillä
        tepi88 kirjoitti:

        kilpailijat ostivat itse juomansa ärrällä, ja saikohan jokainen ehkä 3 tölkkii juomaa...

        jotakin viiniä, millä lie terästettyä!!


      • kekkeruus

        BB:ssä ei pitäisi antaa mitää rangaistuksia. Katsomisessa menisi koko mielenkiinto koska siinä ei tapahtuisi mitään. Onko se hauska kattoo telkkarista 12 ihmisen porukkaa jotka vaan istuu eikä tee yhtään mitään?? Nyt sitä on mukava katsoa kun tapahtuukin ees jotain.


      • Koko älytön
        kekkeruus kirjoitti:

        BB:ssä ei pitäisi antaa mitää rangaistuksia. Katsomisessa menisi koko mielenkiinto koska siinä ei tapahtuisi mitään. Onko se hauska kattoo telkkarista 12 ihmisen porukkaa jotka vaan istuu eikä tee yhtään mitään?? Nyt sitä on mukava katsoa kun tapahtuukin ees jotain.

        Koko ohjelma -STOP ja SEIS-ja lapset kotiin sieltä riekkumasta-laitetaan 10 vuotiaat tilalle.


      • Rehveli
        paperipaviaaninpoikanen kirjoitti:

        Pitäisköhän bb:n rangaista itseään kun on valinnut tuollaisen sakin ja vielä juottaa niitä?

        ... värikkäämpää porukkaa kuin viime vuonna, että olisi mahdollisimman paljon näytettävää. Eihän sieltä enää puuttuisi kuin pedofiili ja sarjamurhaaja.


    • deme

      teillä oikeasti ole elämää vai miksi hitossa te tuollaista roskaa viitsitte edes tsiikata? BB kuten muutkin vastaavat ohjelmathan on luokiteltu älyllisesti aika vahvasti rajoittuneiden ajantappoviihteeksi.Yhdenkään normaalijärjellä varustetun,aikuisen ihmisen ei kuuluisi olla lähelläkään töllöä siihen aikaan kun kyseinen hörhöohjelma lähetetään. Ehkä tämä ilmiö kuitenkin selittää miksi meillä/meille voidaan tehdä mitä tahansa ilman että sitä edes ihmetellään.
      Annan silti ilmaisen neuvon:Hankkikaa elämä ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Tietotyöläinen

        heh... vain älykääpiöiden viihdettä... ehkä niin mutta BB sopii kuule oikein hyvin aivojen totaaliseen nollaamiseen analyyttisen tieteenteon jälkeen. Eli rankka aivoduuni vaatii vastapainoa ja BB on juuri sitä! :) Ja kukapa ei mielikseen katselisi yhden hörhön, useammankin ulkoisesti upean mimmin ja muutaman muun sekoilua tunnin ajan sillon tällöin. yksi ohjelman ideoistahan on se, että katsoja tuntee itsensä harvinaisen viisaaksi :D.


      • nainen "liian" va...

        Olin ihan ihmeissäni että no mikä hiton BB ja kun sitä oli toitotettu niin mahdottomasti niin ajattelin että ihan pakko katsoa kun en aiempia - en ulkolaisia enkä kotimaisia - ole nähnyt minuuttiakaan.
        Täytyy sanoa että järkytys oli suuri... pitäiskö katsella "keskenkasvuisten" juopottelua ja hillumista ja "mitään sanomatonta" olemista ja ajan kuluttamista. Huh huh, mulle riitti kiitos ne pari jaksoa jotka jaksoin sinnikkäästi juuri ja juuri katsoa käsi koko ajan kaukosäätimellä...
        Kyllä on ihmisten elämä köyhää jos tuosta jotain kiksejä saa... sori vaan kaikki fanit, se oli ihan ja vain ainoastaan minun mielipiteeni, en tarvitse siitä haukkuja.


      • meijän äiti

        hankkikaa elämä,just joo,huhhuh,hanki ITTE,hohhoijaa,kauhea kapula..mitäs vielä nuita mukavia keskustelupalstojen loppuun kuluneita lausahduksia sitä onkaan..keksikääpä jotain uusia välillä.


      • Toinen tietotyöläinen
        Tietotyöläinen kirjoitti:

        heh... vain älykääpiöiden viihdettä... ehkä niin mutta BB sopii kuule oikein hyvin aivojen totaaliseen nollaamiseen analyyttisen tieteenteon jälkeen. Eli rankka aivoduuni vaatii vastapainoa ja BB on juuri sitä! :) Ja kukapa ei mielikseen katselisi yhden hörhön, useammankin ulkoisesti upean mimmin ja muutaman muun sekoilua tunnin ajan sillon tällöin. yksi ohjelman ideoistahan on se, että katsoja tuntee itsensä harvinaisen viisaaksi :D.

        kun kotiin pääsee haluaa tehdä jotain muuta kuin ajatella...


    • Jaana55

      Oma elämä hukassa ??

    • Ellen

      on jotenkin ... willimpää, haasteellisempaa kuin edellinen.

      Ehkä se on vain hyvä, että teettävätkin töitä ja miettimistä BigBrotherille, eivätkä hyväksy kaikkea ... sellaisena kuin se tarjoillaan.

      • asia amis

        Wittu mitä puusilmiä tuonne onkin valittu. Ryypätään kun 16 kesäiset ekaa kertaa ja ollaan täyspellejä. Varsinkin se apinabaarimikko on kyllä todella nolla jätkä.


      • Ellen
        asia amis kirjoitti:

        Wittu mitä puusilmiä tuonne onkin valittu. Ryypätään kun 16 kesäiset ekaa kertaa ja ollaan täyspellejä. Varsinkin se apinabaarimikko on kyllä todella nolla jätkä.

        jakaa jatkuvasti alkoholipitoisia juomia väelleen?=?


    • ohjelmassa

      Ruotsin BB:ssä meno oli TODELLAKIN rajua, siideripullot lentelivät seinään, ei siellä BB puuttunut sekoiluun, porukkka selvitti keskenään seuraavana aamuna ongelmat...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe