Kokemuksia Liverpoolista

koukku

Olen lähdössä Liverpooliin viikonlopuksi joulukuussa. Kertokaa mitä kannattaisi käydä katsomassa ja onko tiedos halpoja hotelleja/hostelleja. Liverpool-Fulham matsi olis ainakin tarkoitus käydä tsekkaas. Pankaas kommenttia:)

3

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ForePlayer

No ainakin hyvä ja halpa hostelli on Formula-1 !
      Taksimatka esim. Matthew streetille n. 2-4 puntaa.
      Suosittelen.
      Jos musahommat yhtään kiinnostaa , niin ilman muuta legendaarinen Cavern Club ym. muut pubit Matthew streetillä.
      By the way ... mihin hintaan sait lipun Liverpoolin matsiin ; ja mistä hommasit?
      Hyvää reissua !!!

• asustellut

No käypäs ainakin Alber Dockilla, se on vanha satama-alue joka on uudistettu, ylhäällä luxuskämppiä yksityisille ja alhaalla kauppoja ja ravintoloita. Ihan kivoja krääsäkauppojakin mistä saa mitä vaan. Mutta lähinnä kiva paikka tunnelman vuoksi.

Kauhistus kun parin vuoden jälkeen alkaa nimet kadota päästä... Mutta Liverpool on myös kuuluisa siitä että siellä kaupungissa on 2 katedraalia. Ihan yliopiston vieressä moderni Katolinen katedraali ja hiukan sivummalla Anglikaanien katedraali jonka torniin pääsee myös pientä maksua vastaan. Hienot näköalat, ei korkeanpaikanpelkoisille! Sen katedraalin ympäristössä on myös hieno vanha hautausmaa/puisto jossa kokee Liverpoolin historiaa.

Jos Beatlesit kiinnostaa, mene Magical Mystery Tourille!!! Aika hassu turistikierros, hauskassa vanhassa bussissa joka kiertää kaikki beatlesnähtävyydet (penny lane, strawberryfields, cavern club, jäsenien talot). Osaava opas kertoo mielenkiintoista juttua ja hauskuuttaa esim tietovisoilla. Suosittelen!!!

• mainita

että tuon Magical mystery tourin voi varata Albert Dockilta josta se myös lähtee. Siellä on myös Beatles museo. Ihan keskustassa on turisti info johon suosittelen menemään. Kaupungin asukkaanakin sain sieltä aina kullan arvoisia neuvoja, myös sieltä voi varata näitä bussikierroksia. Liverpoolissa on paljon nähtävää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe