miehekäs homo?

mann34

Missä voi tavata miehekkäitä homoja tai bissejä? Baareissa notkuu neidit yleensä. Onko joku tietty urheiluharrastus minkä kautta voi tavata miehekkäitä homoja?

26

4452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freue frei

Siinä voitte vaikka alkaa vertailla "pyssyjänne".

• miestiskelen

Samaa olen itsekin ihmetellyt jo kauan. Olen tullut siihen tulokseen, että miehekkäät homot ovat harvinaisuus ainakin Suomessa. Itse olen muidenkin kuin itseni mielestä totaalisen "straight looking" pitäen sisällään ulkoisen olemuksen sekä käyttäytymisen. Olisihan se kiva läytää ihan oikea kundikaverikin, mutta toisaalta etsin ainoastaan MIESTÄ miehen maneereilla. No, ilmankos tässä sinkkuna ollaankin jatkuvasti. Niin suurta puutetta tai yksinäisyyden tunnetta ei tulekaan, että naiset tai naismaiset miehet kelpaisivat.

• JapeGonzo

Moi

Kyllä minä oman miehekkään miehen ihan homokapakasta löysin. Jos teitä sattuisi kaksi samaan aikaan ja paikkaan , ehkä te siitä sitten. Suomen ympyrät vaan on niin v_tun pienet että on aika epätoivoista. Vain homokapakassa uskaltaa lähestyä "straight looking" tyyppiä koska hän todnäk on silti homo. Jospa joku päivä se homous ei olisi niin peiteltävää että uskallettaisiin flirttailla ihan ilman kapakkameininkiäkin tuolla kadulla mies miehelle.

• mikke

no netistä olen löytänyt monta ihan tavallista jäpikkää!! ja nää ei paljoa baareissa notku niinku en minäkään, mut luulis et niiskin kävis paljon erilaisia tyyppejä!! en sit tiedä millasta miestä etsitte, mut homo on aina homo, eli voi sillä olla jotain ei niin miehekkäitä piirteitä mut so what?? niiden tapojen alta voi löytyä se unelmien mies!! ei saa olla niin tiukkapiponen

• ala retkeilemään

Miehekkäitä on paljon retkeilyn harrastajissa. Neidit ei pärjää korvessa tiettömien taipaleiden takana, ja ei kyllä suuri osa miehistäkään. Suomen Latu ry:stä voi aloittaa, mutta onhan niitä hirvenmetsästysporukoitakin eri urheiluseuroissa.

Kaikkialla missä joutuu telttailemaan ja tekemään ruokansa omin avuin omalla keittimellä tai nuotiolla, on miehekkäitä. Kallio- ja vuorikiipeily esim.

• Neitimies

älä puhu roskaa, pärjään aivan varmasti korvessa siinä missä sinäkin.

Siinä on taas yksi tyhymä sonni!

Lyön sinua käsilaukulla tai heinällä jos joskus nään mahdollisesti jossain! :)

• voin alustavasti luvata
        Neitimies kirjoitti:

älä puhu roskaa, pärjään aivan varmasti korvessa siinä missä sinäkin.

Siinä on taas yksi tyhymä sonni!

Lyön sinua käsilaukulla tai heinällä jos joskus nään mahdollisesti jossain! :)

..että laskeudutan sut Olhavan kalliolta 60 m alas pystysuoraa seinämää pitkin Olhavanlammelle suoraan alhaalla odottavaan veneeseen. Jos selviät siitä ilman panikointeja, niin voin korjata käsityksiäni :)

Noh, onhan näitä maatiaisneitejä ja cityneitejä. Hienostelevat cityneidit on se ryhmä, kun puhutaan varsinaisista neideistä. Ei mulla sinänsä mitään heitä vastaan, onhan mulla kavereinakin jokunen neiti-immeinen. Kaverina menettelee, muttei kumppanina.

• miesehdokas

voisi löytyä mistä tahansa. Riippuen työstä, mutta työpaikat on usein paikkoja joissa tutustuu, sitte erilaiset urheilu- ja harrastuspaikat. Itse kohtasin elämäni miehen suunnistusharrastuksen parista.

• Tosielämää

Kerro vähän tarkemmin MITEN TAPASITTE. Eli mistä tiesit, että toinen on kiinnostunut??? Oliko siinä (katseessa) jotain erikoista? Käytöksessä?
        Miten on suhde edennyt???

• karaoke ?

karaoke ?

• Kyllä mä ainakin olen varsin miehekäs - tai sellainen rennon poikamainen paremminkin; missään nimessä en mikään mekkoeinari tms. ämmä (näitähän nyt on ihan heteromiehissäkin, valitettavasti).

• dsasdedfw

Olihan ne meikit ja mekko jo faaraon aikanakin miehille, et ei ne miehestä akkaa tee vaan se mitä on pään sisällä ja haarojen välissä.

Se se vasta on neitimäistä, että pitää esittää mahtisonnia, kun ei uskalla olla oma itsensä nyky-yhteiskunna kaavoihin kangistuneiden normien keskellä!

• Todella moni homo on neitimäinen just sen takia, että on sisäistänyt stereotyyppisen neitihomon roolin/normin ja toteuttaa sitä sitten — vaikka oikeasti haluaisikin olla jotain muuta (= "oma itsensä" tms.) ...

Lässyn-lässyn... :D

• JK...
        scallyboy4 kirjoitti:

Todella moni homo on neitimäinen just sen takia, että on sisäistänyt stereotyyppisen neitihomon roolin/normin ja toteuttaa sitä sitten — vaikka oikeasti haluaisikin olla jotain muuta (= "oma itsensä" tms.) ...

Lässyn-lässyn... :D

Aika monen homon naismaisuus tulee ihan luonnostaan eikä pelkästään siitä mitä on ympäristöstä sisäistetty. On tutkittu homojen aivojen olevan lähempänä naisten aivoja kuin heteromiesten, joten kenties silläkin on vaikutusta. Se mitä olen neitihomoista juuri oppinut huomaamaan on se, että he uskaltavat olla sitä mitä ovat ja sen vuoksi näkyvät paremmin kuin "heteromaiset" homot joilla ei ole tarvetta tuoda itseään tai seksuaalisuuttaan esille yhtä vahvasti. Siksi heitä löydy niin helpolla, mutta tämäkin on mielestäni paikkakohtaista ja tietysti homotutka ei välttämättä ole kaikilla niin hyvä :)

• 20+13

Olisi mielenkiintoista tietää miten helposti täällä luokitellaan "neidiksi" pelkän ulkonäön perusteella? Eräs eksäni kertoi aikoinaan ennen kuin tapasimme että oli olettanut minun kuuluan juurikin näihin neitihomoihin ulkonäön perusteella(nuori, hoikka, värjätyt hiukset yms. sillä hetkellä), jälkeenpäin sitten totesi ettei tuo mielikuva ollut kyllä mitä oli odottanut.

• jepspori

Hiusten värjääminen, nuoruus tai hoikkuus ei kyllä tee ketään naismaiseksi. Naismaisuutta on esim. BB- Sauli : värjätty pehko, hintelä , lyhyt , akkamainen olemus. Näitä naismaisia tyyppejä on tod.paljon : sen nyt näkee jo olemuksesta. Se on sellainen tietty kokonaisuus.
        Monilla sitä paitsi näyttää olevan jonkinlainen käsilaukkukin mukana. Niitä näkee täällä Turussakin kaduilla tyttöseuroissa, eiväthän pojat heitä ryhmiinsä halua.

Ja se naismaisuus tulee yleensä siitä että poika on samaistunut äitiinsä eikä isäänsä.

• drghdhjhj

Nyt on pakko korjata sen verran, että kyllä se menee niin, että "fröökynät" luokittelee muita. Kyseessä on ehdottomasti suurin, äänekkäin ja näkyvin homojen alaryhmä. Ja se joukko pitää jöötiä niin yöelämässä kuin julkisuudessa ja määrittelee, millä attribuuteilla homoutta määritellään ja millä termeillä siitä puhutaan.

Anglosaksisten maiden homoryhmissä tunnetaan myös nahka- ja bikerhomot. Näitä Suomessa ei ole nimeksikään. Sitten ovat "muscle maryt", eli itsensä bodanneet ja muuten machot, joita en ole nähnyt yhtäkään Suomessa. 80-luvulla puhuttiin myös "klooneista", joka tarkoitti tietynlaista pukeutumista, kuten vartalonmyötäistä paitaa, tiukkoja farkkuja ja tietynlaisia kenkiä. Käytännössä Suomessa ei siis ole kuin tämä yksi näkyvä homojen alaryhmä, "fröökynät".

Siinä olisi tutkimisen paikka, miten näin kaposesti on päässyt käymään. Veikkaan syyksi piirien pienuutta, eli kun kerran tämä joukko sai valtaa, vakiintui, se on pitänyt huolen siitä, että "diskurssi" pysyy tiukasti sellaisena, ettei muita homojen alatyyppejä ei pääse vakiintumaan. He ovat siis tehneet omista esteettisistä valinnoistaan säännöt, kuten millainen on stereotyyppinen homo. Käytännössä nuorilla homoilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä ne tai sitten ajautua sivuraiteelle homososiaalisista piireistä. Muistan vuosien takaa, kun eräs parikymppinen homopoika tilitti baarissa sitä, miten eksä ei pitänyt hänen ponnaristaan ja olipa sen ponnarin vuoksi joutunut silmätikuksi homokaveripiirissäänkin. Kuulemma jatkuvaa piikittelyä, nälvimistä ja huomattelua.

Montakos rokkari-, hoppari- tai hevarihomoa tunnette? Eipä ole tullut vastaan, enkä muuten ihmettele laisinkaan.

• niinpänii
        jepspori kirjoitti:

Hiusten värjääminen, nuoruus tai hoikkuus ei kyllä tee ketään naismaiseksi. Naismaisuutta on esim. BB- Sauli : värjätty pehko, hintelä , lyhyt , akkamainen olemus. Näitä naismaisia tyyppejä on tod.paljon : sen nyt näkee jo olemuksesta. Se on sellainen tietty kokonaisuus.
        Monilla sitä paitsi näyttää olevan jonkinlainen käsilaukkukin mukana. Niitä näkee täällä Turussakin kaduilla tyttöseuroissa, eiväthän pojat heitä ryhmiinsä halua.

Ja se naismaisuus tulee yleensä siitä että poika on samaistunut äitiinsä eikä isäänsä.

BB-Sauli on mukavan oloinen ja kyllä, ehkä vähän neitimäinen. Vai sanoisinko pikemminkin, että rauhallinen enemmän kuin neitimäinen.

BB-Niko täyttää enemmänkin tämän neiti-määritelmän. Kääkättää, ihkuttelee, sekoilee, on kuin tyhmä blondi... varsinainen Tuksu.

• rockabilly

No täällä ois ainaki yks rokkari/hevarihomo =D. Taiteilijapiireissä on jokseenkin yleistäkin olla homo tai bi. Muusikkopiireissä, missä itse liikun huomaa äkkiä kuinka rokki-, hevipumpuista alkaa löytyä lgbt-tyyppejä.

Mutta yhdyn edelliseen siinä, että on tosiaan hieman valitettavaa, että juuri nämä omg-ihq-neitihomot ovat se huomattavin ryhmä homoissa. Pitää olla sellainen rennon miehekäs mies. Ei jaksa oikein noi ihkutwinkit kiihottaa. Ja aiheeseen palatakseni sanoisin, että juuri näistä em. muusikkopiireistä saattaisi niitä miehekkäitä miehiä löytyä.

• 19+13

varmaan harrastuksista voi löytyä... Etenkin urheilusta ja kuntosalilta :)
      tuskin neitimäiset käy itseänsä rasittamassa salilla.

• persnuolija

Miehet ei saa käyttää laukkua ja pitää haista paskalle ja olla harmaa tukka, muuten olet neitihomo!

• JK..

Miehekkäämmät homot eivät pidä itsestään ääntä niin kovasti kuin neitihomot jotka huomaa helpommin. Olen huomannut, että neitihomoja ei ehkä ole yhtään sen enempää kuin miehekkäämpiä, koska olen kummankin ryhmän ihmisiä tavannut aika lailla 50-50, tosin itse asiassa enempi miehekkäitä. Urheiluharrastuksista ei varmaan voi sanoa mitään tiettyä lajia, että mistä löydät helpoiten. Mutta se mitä olen muilta kuullut, niin niiden puheiden perusteella voin sanoa, että hyvin varovainen saa niissä piireissä, olla koska monet heteromiehet voivat olla hyvinkin tuttavallisia ja antaa siis väärän vaikutelman. Jos sattuu joku herkempi tapaus tulemaan vastaan ja erehdyt luulemaan homoksi, niin voi nyrkkiä tulla silmään. Sitten jos sana leviää niin voi jäädä harrastus lyhyeen, jos porukka alkaa pelätä, että kehen se homo seuraavaksi kyntensä "iskee". Itse olen huomannut, että heteromiehetkin voivat hymyillä hyvinkin "viettelevän" näköisinä toisilleen, mutta kyse on puhtaasti vain ystävällisyydestä ja kaveruudesta. Toki Suomessa jurojen miesten hymyt ovat harvassa, mutta suosittelen sitä varovaisuutta. Kokeile aluksi jotain qruiserin tapaista sivustoa seuran etsimiseen ja hae niitä jotka ovat itsensä laittaneet kastiin "miehekäs".

• niuffol

Jep, miehekkäät harvemmin pitävät minkäänlaista meteliä itsestään, se ei ole tarpeen, sillä heihin ei kohdistu minkäänlaisia ennakkoluuloja, jos ovat kaapissa. Heidän ei siis tarvitse selitellä muille mitään itsestään, koska homon maneerit eivät näy ulospäin.

Miehekkäitä homoja löytyy varmasti kaikista harrastuksista, aloilta jne,
      Joukkuepeleissäkin heitä on, muttei suinkaan joka joukkueessa. Kuntosali lienee tyypillisin harraste miesmäisillä homoilla. Ja kyllä, heitä löytyy homokapakoistakin,

• Anonyymi

Miehekäs mies on aina terve korvalehtien välistä. Ja sellaisia ei ole homot ikinä. Eli on aivan turha edes puhua miehekkäästä homosta.

• Anonyymi

Miehekäs mies on aina terve korvalehtien välistä. Ja sellaisia ei ole homot ikinä. Eli on aivan turha edes puhua miehekkäästä homosta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4239
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2735
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      541
      1371
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1301
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe