Kuinka helppoa on
yksin olla ja tuntea
sinun tyyneytesi ja myrskysi
Hymy jonka ansaitset
syntyy aamulla huulilleni
muistuttaa sinusta päivällä
kun katson peiliin
Illalla kun auringo
tavoittaa meren ja
kuu nousee
lasken sen huulillesi
Kaikki ruusut ja tähtisumut
ne minulla on antaa
Tässä ja nyt
Olen ajatellut sinua.
HYMY SINULLE
37
868
Vastaukset
- TheDragonLord
Hmm kävin eillen illalla korvienpesulla, mutta eipä ollut maistajia... Olisko väsy yllättänyt, kuulu sellaista ZzzZzz..:)
Tiedä sitten, mutta eihän naiset kuorsaa..?- *MURUKULTA*
Ei tietenkään naiset..tuhisee sillai sievästi!
Mitä lie ristikoitako ratkomaan alkoi..eihän sitä montaa tuntia minäkään jaksa odottaa..:)) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Ei tietenkään naiset..tuhisee sillai sievästi!
Mitä lie ristikoitako ratkomaan alkoi..eihän sitä montaa tuntia minäkään jaksa odottaa..:))Ristikoita niinpä hyvinkin... Mutta olisko suomenkielisiä sanoja paljon missä käytetään zetaa..?
Taisit pureksia sitä ristikko lehteä..:) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Ristikoita niinpä hyvinkin... Mutta olisko suomenkielisiä sanoja paljon missä käytetään zetaa..?
Taisit pureksia sitä ristikko lehteä..:)Niin että zetaa? sellainen järjestö kyllä on..:))) kyyyllä niitä sanoja löytyy helposti, kuten;zeitsemän, ziis, zoffa, tietzzikka, zuudelma, kizza,vaikka kuinka..:)))))
Minäkö olisin pureksinut ristikkolehteä..?? Mikx ihmeezzä? :/ - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Niin että zetaa? sellainen järjestö kyllä on..:))) kyyyllä niitä sanoja löytyy helposti, kuten;zeitsemän, ziis, zoffa, tietzzikka, zuudelma, kizza,vaikka kuinka..:)))))
Minäkö olisin pureksinut ristikkolehteä..?? Mikx ihmeezzä? :/Siinä oli paremmat jutut, kuin mun korvat...
Yritin kovasti huulia venytellä siinä odotellessa, mutta ei auttanut..:)
Kyllä ne nuo ristikkomaakkarit osaa tehdä lehdistään kiinostavia..! - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Siinä oli paremmat jutut, kuin mun korvat...
Yritin kovasti huulia venytellä siinä odotellessa, mutta ei auttanut..:)
Kyllä ne nuo ristikkomaakkarit osaa tehdä lehdistään kiinostavia..!huulia venytellyt!!!Apua!! Sitäkö se oli? Huhu..
Ristikkolehtee on vaikee päihittää..siellä on niin mielenkiintoisia kysymyksiä ja mukava löytää niihin vastauksia..;D - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
huulia venytellyt!!!Apua!! Sitäkö se oli? Huhu..
Ristikkolehtee on vaikee päihittää..siellä on niin mielenkiintoisia kysymyksiä ja mukava löytää niihin vastauksia..;DHmm tuo sanan valinta tuottaa joskus hieman vaikeuksia..:) Ehkä meinasin että järjestin huuleni asentoon antaakseni suudelman..:)
No tuo siitä hyvästä kun mun korvia alat ahmimaan..! Mutta oli edelleen se ristisana tehtävä kesken..:) Joo! Ööö ja kirjaimiakin riittää.;) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Hmm tuo sanan valinta tuottaa joskus hieman vaikeuksia..:) Ehkä meinasin että järjestin huuleni asentoon antaakseni suudelman..:)
No tuo siitä hyvästä kun mun korvia alat ahmimaan..! Mutta oli edelleen se ristisana tehtävä kesken..:) Joo! Ööö ja kirjaimiakin riittää.;)mitä, se on kiva kun on mukavaa ja kun nauraa se tarkoittaa, että on mukavaa tai kivaa! :)))))
Montakos kirjainta on sanassa, pysty vai vaakarivi? Pitäisi tietää enemmän..mmmm..!? - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
mitä, se on kiva kun on mukavaa ja kun nauraa se tarkoittaa, että on mukavaa tai kivaa! :)))))
Montakos kirjainta on sanassa, pysty vai vaakarivi? Pitäisi tietää enemmän..mmmm..!?No jos se olis pystyvaakassa siinä olis jopa kirjaimiakin(..) No tuossa on 13, oho ihan öönä:)
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
No jos se olis pystyvaakassa siinä olis jopa kirjaimiakin(..) No tuossa on 13, oho ihan öönä:)
pystyvaakassa???jopa kirjaimia..??? *katsoo epäillen* näytäppä se lehti! :)))))
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
pystyvaakassa???jopa kirjaimia..??? *katsoo epäillen* näytäppä se lehti! :)))))
kuin hän... Joten ei kovin montaa:)
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
kuin hän... Joten ei kovin montaa:)
soo! Onko apuja! :)
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
soo! Onko apuja! :)
Neljä molempiin suuntiin..! Olisko näin..? :)))
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Neljä molempiin suuntiin..! Olisko näin..? :)))
vielä korjata? :))))))))
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
vielä korjata? :))))))))
mitä sait aikaan..? Ja vastaus oli?
- TheDragonLord
TheDragonLord kirjoitti:
lähemmin ajattelen hmm.. Haluan korjata, vien aina murut mukanani..:) Kuka niitä tyhjään pöytään jättää ja vieläpä kultaa..:)))
Kirjaimia oli (5) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
juttu valkoiselle naiselle!! hymyruno! :)))))))
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
lähemmin ajattelen hmm.. Haluan korjata, vien aina murut mukanani..:) Kuka niitä tyhjään pöytään jättää ja vieläpä kultaa..:)))
Kirjaimia oli (5)saat sitten sanoo jo!!! ;DDD
Olisi pitänyt keskittyä paremmin!! Pah, kun tympäsee!! :))) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
saat sitten sanoo jo!!! ;DDD
Olisi pitänyt keskittyä paremmin!! Pah, kun tympäsee!! :)))pistipä haukotuttamaan..:) Zzz, eheei kaikkea saa millään tietää...
Enhän minä ole vielä saanut muruasi ihailtavaksi...
(Äänesi on ihana) - *MURUKULTA*
*MURUKULTA* kirjoitti:
juttu valkoiselle naiselle!! hymyruno! :)))))))
Uni-jukka, Nukku-Matin veli,
illan tullen lapset nukutteli.
Ja yöllä aikuiset! :)))
Toivon että aamulla kaikki
vastaukset on nummerro järjestyksessä
tässä ruudulla! :)))) niin voimme keskustella..
Hyvää yötä sinulle ja mukavia unikuvia! :) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Uni-jukka, Nukku-Matin veli,
illan tullen lapset nukutteli.
Ja yöllä aikuiset! :)))
Toivon että aamulla kaikki
vastaukset on nummerro järjestyksessä
tässä ruudulla! :)))) niin voimme keskustella..
Hyvää yötä sinulle ja mukavia unikuvia! :)väsyttää, ei minua väsytä..:))
- Lio-na
ja hymy myös sulle ihanasta runostasi, kiitti, sait munkin suun hymyyn, "kaikesta huolimatta" siis ei juuri elämä tällähetkellä hymyile, mutta kaikkeen tottuu, ihanaa perjantai-iltaa!
- *MURUKULTA*
Voi, Lio-na, jos jotenkin voisin auttaa..!?
Joskus kun on vaikeaa, voi täältä lukiessaan löytää jotain joka helpottaa. Kuin tarkoitettu siihen hetkeen antamaan voimia. Keinumme niin monissa tunteissa, kaikki yhdessä , ymmärrämme paremmin ehkä toisiamme, kuin joku muu. Jostain tulee se pelastusrengas..ehkä se tulee kommentin muodossa, pienessä sanassa, jotenkin.
Jaksamista sinulle ja IIISO-hali minulta! :)
- TöllinLiisa
Lämpimästä ojennuksesta,
ojennetaan eläissä.
Rakkaudella .Liisa- *MURUKULTA*
ÖÖÖÖ..??? Tää on kuin ÖÖÖ aapisen laidalla..! Täh? :)))))
- zacharias
löysin himpun verran kultaa ja muruja myös.Tässä ja nyt.Minäkin olen ajatellut....
- *MURUKULTA*
Löysit pienen palasen kultaa..murunen vain..mmm..
tänään on enemmän kuin eilen!
Mitä ajattelit, zacharias? :)
Kiitzz kun ilmoitit löydöstäsi! :D
Mukavaa iltaa sinulle sinne!
- Anskuliini
*hymyyyy*,,, pidin runostasi, kiitsa :)
Hyvää weekend :)- *MURUKULTA*
Hymyillään kun hymyillään! :)
Kiitos sinullekin ja kivaa viik.loppua! :)
- *MURUKULTA*
alkaisi väsyttään? Vieläkö nitä lampaita on jäljellä? :))))
- TheDragonLord
kaikki pellava-päät ovat jo nukkumassa tähän aikaan..:)
Kuuntelen tässä naapurin musiikkia, siellä tuntuu olevan bileet... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
kaikki pellava-päät ovat jo nukkumassa tähän aikaan..:)
Kuuntelen tässä naapurin musiikkia, siellä tuntuu olevan bileet...sinne voisi mennä mukaan? Miten ne sun pellavapäät voi nukkuu ,jos sielä naapurissa mölistään?
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
sinne voisi mennä mukaan? Miten ne sun pellavapäät voi nukkuu ,jos sielä naapurissa mölistään?
nukkuu vaikka pommi räjähtäs ikkunanalla..!
Asun omassa talossa, vaan tuolta naapurin talosta kantautuu tuo ääni... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
nukkuu vaikka pommi räjähtäs ikkunanalla..!
Asun omassa talossa, vaan tuolta naapurin talosta kantautuu tuo ääni...laps nukkuun vaikka mikä olisi, täytyy hänen olla teini-iässä! Osuinko oikeaan? Eiks ne ole ilmoitaneet että on bileet? Vähintäänkin hyvä tapa niin vaatii, jos ei sitten säännötkin.
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
laps nukkuun vaikka mikä olisi, täytyy hänen olla teini-iässä! Osuinko oikeaan? Eiks ne ole ilmoitaneet että on bileet? Vähintäänkin hyvä tapa niin vaatii, jos ei sitten säännötkin.
Kyllä he ilomoittivat, eikä tuo minua häiritse...
Ne on nuorten bileet, vanhemmat laitetiin pihalle, että saavat metelöidä kunnolla..:) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Kyllä he ilomoittivat, eikä tuo minua häiritse...
Ne on nuorten bileet, vanhemmat laitetiin pihalle, että saavat metelöidä kunnolla..:)että naapurillas on hyvä naapuri! :))
Simmu menee mulla kiinni nyt väkisinkin..!
Harmi! :/ ei voi nyt kuin valittaa..
Onhan sp jos haluat kirjoittaa! Nyt oikesti öitä, huomenna on töitä! :) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
että naapurillas on hyvä naapuri! :))
Simmu menee mulla kiinni nyt väkisinkin..!
Harmi! :/ ei voi nyt kuin valittaa..
Onhan sp jos haluat kirjoittaa! Nyt oikesti öitä, huomenna on töitä! :)Hyvää yötä murunen:)))Aamulla töitä tekee taas paiskoen, ilta tuo taas vapauden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673