että pitääks mulla olla VHS-nauhurini valmiiks kytkettynä, kun otan uuden digiboxini käyttöön ja alan ohjelmoida siihen niitä kanavia, vain voinko ensin laittaa boxin toimimaan, ja sitten vasta liittää siihen mukaan nauhurin. Meneekö kaikki sekasin, jos nauhurin liittää jälkeenpäin mukaan.
Ja toinenkin kysymys olis, että kai sitä nyt sentään voi ohjelmoida nauhurin nauhottamaan jotain kanavaa sillon kun telkkari on kiinni, vai muuttuukos sekin nyt niin takapajuseks, ettei enää voi nauhottaa muuta kun sillai, että on itte kotona kattelemassa samaa kanavaa mistä haluu nauhottaa?
Tää nyt vaan on niin uutta ja outoo mulle, joka en muutenkaan ole mikään tekniikan ihmelapsi, että pakko kysyy näitä tyhmiä kysymyksiä....
Kuka kertois nopeesti
2
257
Vastaukset
- tuota
virittäsin box ja sit laittasin videot ja ettisin siitä sit videokavalla sillee et näkys se boxista tuleva kuva.
jätät boxinpäälle sille kanavalle mistä nauhotat ja videosta valihet senkanavan mistä boxi näkyy.
en omista boxia joten en oo päässy kikkailee. Ei se mene sekaisin. Hanki ehdottomasti kahden scartin boksi. Boksi kytketään TV:n ja videonauhurin väliin. Voit nauhottaa myös silloin, kun televisio on kiinni. Katso, että boksissa on kunnollinen ajastin, niin voit ajastimella tallentaa useammalta kuin yhdeltä kanavalta sessiota kohden. Sensijaan yhdellä boksilla et voi katsoa eri digikanavaa kuin mitä tallennat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616953Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414895- 792732
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412039- 181888
- 301647
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121552Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151399- 241274
- 151216