Onkos tääl naisia jotka harrastaa moottorikelkkailua?Itte tykkään tästä kivasta harrastuksesta.Tosin alussa ollaan....joten millasta kelkkaa suosittelisitte?Muukin tällanen moottori urheilu kiinnostaa...
moottorikelkkailu
6
1819
Vastaukset
- Parkker
en oo nainen mutta kelkaks suosittelisin jotain kevyttä puhallinjäähdytteistä kelkkaa esim. yamaha phazer ja lynx 500f/550f ja polaris supersport.....siis jos uutta/uudehkoa kelkkaa meinaat laittaa alle....jos laitat ison nestejäähdytteisen niin sitä on raskaampi ajaa patikossa ja lujaa mentäessä kuin puhallinjääddytteistä....
mutta paras on joku kevyt ja varmatoiminen kuin nuo edellä mainintut kelkat...- Kassu
Ski-Doo REV. 800.. kulkee ja on kevyt..
- jukka
Joo, ei yli 500cc aloittelijalle. ja mieluummin puhallinjäähdytteinen. Phazer on jokseenkin hyvä. Paitsi kyllä sekin saattaa olla vaarallinen aloittelijalle. Esim. Lynx Sport XR, Lynx Light, Lynx GL Sport, Yamaha Ovation, Yamaha CS 340, Polaris Lite GT, Arctic Cat Puma, Ski-Doo Formula S 377, ja sitä rataa. Nämä ovat ihanteellisia aloittelijalle. Kelkkailu on hieno harrastus, itselläni 5:s kelkka menossa. eka oli wanha Lynx 300, sitten oli Aktiv Karibo, sen jälkeen Ski-Doo Nordik 300, sitten Yamaha ET 340, ja nyt Ski-Doo MX 470. eli itsellä on ollut 3 yksisylinteristä kelkkaa ja toinen kaksipyttyinen menossa. eka vesijäähdytteinen muuten. ja ikää on 17v ja ajettua on tullut 11-12v lähtien.
- Z 440
jos tulee mehtässä ajettua niin tehoa/kevyt ois tuommonen arctic cat Z 440 -99,-01.. tohon haarukkaan.. mutta jos tulee vaan jäällä ajettua ja vauhdista tykkää ja ei ole kiinni hillosta niin joku arctic cat thunder cat 1000/yamaha srx 700... että tämmöstä..
- lisäys
tarkoitin z 440 sno pro mallia.. on sika parempi alusta kun pelkässä z 440:sä..
- miss menopää
itse olen juuri työntänyt jalkani oven rakoonja pyrin tämän hienon harrastuksen pariin, ekaa talvea mukana! mahtavaa touhua.
itse en ole vielä kelkkaa hommaamassa huonon rahabudjettini vuoksi mutta kaverin kelkalla oon ajellu muutaman kerran (arctic cat 600 powder special -98) ja itse en sen pienempää haluaisi. omaa päätä on niin pirusti että jos tuosta pienenmpi kelkka olis niin hohto vois lähteä. moottoripyöräfanaatikkona tämä laji tuntuu hyvin läheiselle minule itselleni. pitäs vaan olla omat vehkeet niin pääsis "harrastamaan" useammin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793