haluisin lähtee keväällä saksaan töihin ja asumaan. onko kokemuksia eri kaupungeista, minne kannattaa mennä? ei etelä-saksaan kuitenkaan. jokin mukavan keskisuuri kaupunki, jossa olis kaikkee ja luonto lähellä.
Vastaukset 5
- düsseldorfilainen
moikka!itse asustelen täällä düsseldorfissa, tosi kiva paikka, yksinkertainen kaupunki(kaiki helppo löytää), mukavia ihmisiä, paljon baareja altstadissa(sanotaan että altstadt olis maailman pisin baaritiski), köln,dortmund,essen kaikki lähellä!meeppä vieraileen www.suomalaiset.de sivulla(rekisteröidy että näät kaikki palstat), siellä voit kysellä mitä vaan saksaan liittyvää. se on tarkoitettu saksassa asuville suomalaisille,ja sinne muuttaville!todella hyvä sivusto!
- -heetu
Jos Saksaan jostain syystä "joutuu" niin etelään kannattaa mennä asustelemaan.
- Jömpsä
kannattaa mennä. Olen asunut täällä 2 vuotta ja ottaa pattiin täällä olo niin pirusti. Tosin sen verran olen Saksaa kiertänyt, että enemmän ottaisi pattiin ihan missä tahansa muualla kuin tällä Münchenissä.
- sich..??
Joo mulla tuli D-kiintiö täyteen niinpä en siellä enää asustele. Kyllähän ne yksilöinä (useimmiten) menettelee mutta laumassa büffeln on kyllä aika kestämättömiä...
- Jömpsä
sich..?? kirjoitti:
Joo mulla tuli D-kiintiö täyteen niinpä en siellä enää asustele. Kyllähän ne yksilöinä (useimmiten) menettelee mutta laumassa büffeln on kyllä aika kestämättömiä...
palkaa saa, mutta koska eläminen Münchenissä on sairaan kallista niin kyllä se tilanne on - 0.
München on mielenkiintoinen kaupunki, mutta byrokratia ja ihmiset todella ärsyttävät. Vuosi menee kivasti kun sitä ajattelee seikkailun ja uuden kokemisen kannalta, mutta toisen vuoden jälkeen rupeaa jo tekemään mieli muualle. Toivottavasti pääsen pois täältä ensikesänä.
Tarkoitus olisi päästä takaisin Suomeen taikka sitten Kanadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522586
- 561119
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160937Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....52808- 83777
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.172732- 4729
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e163666- 53647
- 59646
- 67646
- 6634
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.188618Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21578- 54568
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?121536Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66519- 55508
- 34507