Siis tästä uudesta mikä tuli markkinoille tänä vuonna CBF 1000 S
Harkitsen laitteen ostoa ja olisi kiva tietää käyttäjien kokemuksia.
Kokemuksia Honda CBF 1000
4
8145
Vastaukset
- minuakin
Kommentteja mieluusti jousituksesta. Vaikuttaa paperilla varsin aneemisilta nuo komponentit. Etupäässä ei edes jäykkyydensäätöä ja takanakin vain esijännitys ilman linkkuja. Kestääkö kuormaa ja millaiset lienee takamatkustajan oltavat? Käytettyjen hinnat Saksassa näyttää lähtevän 7te:sta ja verot menee varmasti lähes uuden mukaan eli 3te, joten tuonnissa ei juuri säästä. Tosin Saksassa valikoimaa on paljon ja saatavilla on myös ABS-mallia.
- cbf
Kesän oon ajanu, nyt 16000km takana. Pari viron reissua ja yks euroopa turnee. Jousitus on minusta hyvä ja kestää kuormaa. Oon ajanut kaks päällä ja kamat mukan eikä mitään ongelmia. Oma ajotito ehkä kyllä, mutta pyörä on mun mielestä erittäin hyvä peruspyörä ei mitän turhia kommervenkkejä
- Hondasta
Mulla abs-versio ollut n. 2 kk.
Mukava ajoasento,tehoa ja käytännön vääntöä sopivasti. Vaihtamistarve vähäinen käytännön ajotilanteissa. Plussaa penkin, pleksin ja stongan säätömahdollisuudesta. Jousituksen säätömahdollisuutta voisi olla enemmän. Tosin jos olisi, tulisiko niitä paljon säädettyä?
Pelittävä peruspeli! - Kössi
Tarkoituksena oli hankkia peruspyörä jolla voi ajaa kaupunkiajoa sekä tehdä matkaa kyytiläinen mukana. Päädyin CBF1000 ABSlla ja RTG paketilla. Sain pyörän heinäkuussa alleni ja sen jälkeen tuli ajettua reilut 6000km. Kokemuksen perusteella pyörä täyttää hyvin mun tarpeet ja valittamista ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305053Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2644920Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä534423Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141482- 1061450