Grand Prix.. takaya todoroki

Koolj

elikkäs jos pienenä tuli katsottua tollasta animesarjaa kun grand prix jossa pääosassa oli nuori japskipoika takaya joka halusi formula ykkösiin.. noita ei enää ainakaa videovuokraamoissa ole ja siki olisin halukas ostamaan kyseiset videot jos jollain ne on =? vai muitaako porukka tollasta sarjaa yleensä.. sarjan intro multa löytyy italiaksi

7

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Eikös se Takaya ollu jo siellä formuloissa?
      Mulla on se kakkososa, mut en kyl myy siitä.
      Täälläpäin ainakin kirjastosta löytyy kyseisii videoita, et jos haluut niitä katella niin käyppä kattoon jos kirjastossa ois.

• todoroki

Joo iteltäni löytyy osat 2,3,4 ja 5..... en kyl itsekään raaskis luopuu niin helmi filmeist.... harmittaa kyl en oo puolestaan löytäny mistään tota ykkös-osaa oon kyl lainannu nuorempaa sitä kavereilt mut ku sais ostettuu........

• Todoroki Gallagher
        todoroki kirjoitti:

Joo iteltäni löytyy osat 2,3,4 ja 5..... en kyl itsekään raaskis luopuu niin helmi filmeist.... harmittaa kyl en oo puolestaan löytäny mistään tota ykkös-osaa oon kyl lainannu nuorempaa sitä kavereilt mut ku sais ostettuu........

Parasta Animea, itellä osat 4 & 5 ja italiaks nähnyt melkein koko sarjan, Mutta.. Tunnarin haluaisin mutta mistään en sitä löydä, youtubessahan se on mutta haluaisin sen ihan tiedostoks koneelle.. löytyykö? jos löytyy niin tos on maili

• takaya

joo on munkin lapsuuden suosikki mulla kyllä löytyy muutama kassulle ja just sain tilattuu japanista vielä animen soundtrackin loistavat musat! ja tunnelma! aah

• Resolver
    • ekibat
      • ekibat

Ja tää on findub versio on leikattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      143
      2841
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      278
      2548
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      34
      1502
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      38
      1484
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1212
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      317
      935
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe