Älä mene - jää.
Olen odottanut sinua ikuisuuden,
käteni käsiäsi
katseeni katsettasi
ryppyni uurteisiisi painumista.
Sisäinen tyrskyntäni
kalliota,
sinun vahvuuttasi.
Saadakseni olla heikko,
tuudittautuakseni
heikkoutenini syliisi.
Hukuttaa nauruni nauruusi.
Unohtaakseni
että olet pian taas poissa.
**
Toivon;
ensi kerralla jäät.
Uskon;
sanot silloin, mitä vielä tänään aristelit
Rakastan sinua päivä päivältä enemmän.
Jää !
Älä mene !
10
484
Vastaukset
- Luonteva
Olen jäänyt,
koska mennyt
on merkinnyt
meidät,
jään,
koska sulan
Sinusta.
(Rakkaudella Tulitukalle)- Rellu
tiesin
että jäät.
Tiesin
että mennyt
oli merkinnyt meidät.
Sulamme toisistamme.
(Oot ihq)
- *MURUKULTA*
Joskus ihmisen on mentävä..:/
ja joskus sen ymmärtää..!
Pidetään peukkuja että jää! :)
Kiitos ja kivaa iltaa sinne! :)- Rellu
noooh,
runo vaan runojen joukossa :D
Kiitti kommentoinnista ja lupsakkaa
päivää ja viikonvaihdetta sulle.
- Anskuliini
Mistä ihmeestä Sulla pulppuaa näitä runoja,
,,,ja niin kaunista runoilua,tunnetta paljon,,, kiitsa :)
Mukavat weekend rakas ystävä :))*rutiztus*- Rellu
hmmmmm, en oikeen osaa sanoo, mistä niitä
oikeen syntyy, mutta melkosesti niitä on
viime aikoina vaan jostain pulpahdellut,
ja etten sanoisi, melko helpolla tuntuuvat
syntyvän.
Kiwaa weekendiä sinnekkin, rakkauden sulo-
hetkiä ( niitä kuitenkin on ) ja rutziz
iso :D
- Ämkoo***
Kiitos taitavasti punotusta runosta!
Tiesinhän minä että
tälle tielle on lähdettävä.
Mutta eilen en tiennyt,
että lähden jo tänään.- Rellu
Lähdit tiellesi,
käväisit vain.
Mielesi halasi jonnekkin,
et pystynyt jäämään -
lähdit.
Kiitos itsellesi runosta ja kommentoinnista.
Aurinkoisen päivän jatkoa.
Kauniisti kerrot elämän totuuksia,
joita usein on vaikea loppujen lopuksi sanoa ääneen.
Kosketti.- Rellu
niin, se ei jostain kumman syystä ole
aina helppoa sanoa niitä sanoja ääneen.
Kiitos paljon sinulle,
rakkauden hetkiä toivotellen,
Rellu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427