nimilaput

lappuliisa

Heippa kaikille.

Muistelen joskus Kuponkiuutisissa nähneeni vaatteisiin ommeltavia kangaslappuja, joihin saa haluamansa tekstin, vaikkapa lapsen nimen. Onko kukaan tilannut sellaisia? Itselleni ei mainoskiellosta johtuen ole kyseinen lehdykkä tullut enää moneen vuoteen, liekö enää edes hengissä. En löydä vastaavia nimikointilappuja mistään ainakaan internetistä, mutta osaisiko joku neuvoa.

13

3662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä on

nimilappuja

• meillä ainakin

Ostin halvan leimasimen, johon laitoin sukunimen osoitteen ja puhelinnumeron. sillä sitten napautan leiman kaikkiin lapsen vaatteisiin ja tavaroihin, uimapyyhkeistä lähtien. Pysyy pesut ja käytöt ja on tosi kätevä käyttää.

• Marika Heinonen

Hei!
      Osoitteessa www.merkitse.fi on avattu uusi merkintä- ja nimikointituotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Tällä hetkellä valikoimasta löytyy: kudotut nimikointinauhat, silitettävät nimilaput, käsityömerkit, matkalaukunnauhat omalla nimellä, kudotut logonauhat, lahjanauhat omalla tervehdyksellä, tuotetietomerkit, pesumerkit, tekstiilitussit, Taggit-kiinnitysavut.

Asiakas voi halutessaan pitkälti itse suunnitella haluamansa tuotteen, mutta myös valmiiksi mietittyjä tuotteita löytyy. Valikoima laajenee, tulossa on mm. lisää erilaisia nimikointi- ja merkintätarroja.

Postikulut sisältyvät hintoihin, joten pieniäkin tilauksia kannattaa tehdä. Marraskuun loppuun mennessä tehdyt tilaukset ehtivät vielä varmuudella jouluksi. Toimitusajat ovat 2-3 viikkoa, mutta useimmiten tuotteet saa jo viikosta kahteen tilauksen jättämisestä.

Yritys panostaa tuotteissaan turvallisuuteen, laatuun ja eettisyyteen. Palveluketju ja raaka-aineita myöten tuotanto on EU:ssa. Tuotteilla on täysi takuu, ja ne on testattu käytössä. Kaikki nimikointituotteet noudattavat EN 71-3 standardia lelujen turvallisuudesta (ei liukenevia kemikaaleja tms.)
      Tervetuloa tutustumaan!

Ystävällisin terveisin,

Marika Heinonen
      Merkitse

• LippuLappu

Täältä tilasin: http://www.euroteam.fi/

Ei niihin kannata mitään spesiaalilappuja laitella, ihan tavalliset painetut lappuset ostin ja tyytyväinen oon. Hyvin on pysyny kiinni, silitin en ommellu. Meni muistaakseni viikko tilauksesta kun tulivat postiluukusta.

• Kukin taaplaa...

täältä tilasin: http://www.merkitse.fi/

Kukin laittaa lapsensa vaatteisiin ihan niin kauniita tai rumia lappuja kuin haluaa. Minä halusin kauniita, ja näköjään sain ne vielä halvemmallakin kuin "ne ihan tavalliset painetut lappuset". Seuraavaksi taidan tilata vielä käsityömerkkejä, että saan jollain värikkäällä pohjalla omankin nimeni itse kutomiini vaatteisiin. Ja lisäksi vielä eri fontteja ja kuvia ;)

• Practicality
        Kukin taaplaa... kirjoitti:

täältä tilasin: http://www.merkitse.fi/

Kukin laittaa lapsensa vaatteisiin ihan niin kauniita tai rumia lappuja kuin haluaa. Minä halusin kauniita, ja näköjään sain ne vielä halvemmallakin kuin "ne ihan tavalliset painetut lappuset". Seuraavaksi taidan tilata vielä käsityömerkkejä, että saan jollain värikkäällä pohjalla omankin nimeni itse kutomiini vaatteisiin. Ja lisäksi vielä eri fontteja ja kuvia ;)

No eipä ne rumia varmaan mitkään ole :) Mä annan pieneksi käyneet vaatteet eteenpäin, joten en viitsi panostaa niin kauheesti moiseen nimikointiin.

• Kukin taaplaa vastaa
        Practicality kirjoitti:

No eipä ne rumia varmaan mitkään ole :) Mä annan pieneksi käyneet vaatteet eteenpäin, joten en viitsi panostaa niin kauheesti moiseen nimikointiin.

Kyllä mäkin kierrätän pieneksi käyneitä käyttövaatteita. Siksi justiinsa tykkään nimilapuista, kun voi ottaa laput pois. Jos kirjoittaa vaatteeseen nimen tussilla, se on jotenkin enemmän "vanhan" näköinen, ainakin mun mielestä. Mutta sellaiset itse tehdyt ja lahjaksi saadut käsin tehdyt vaatteet säästän, ja niissä on kiva olla kauniit laput. Lapset tietää sitten joskus kun pukee nukkejaan tai omia lapsiaan, että "tämä on ollut mulla joskus. Oon mahtunut näin pieneen nuttuun" Musta se on perinteikkäintä kierrätystä.

• säästäväinen ja köyh
        Kukin taaplaa vastaa kirjoitti:

Kyllä mäkin kierrätän pieneksi käyneitä käyttövaatteita. Siksi justiinsa tykkään nimilapuista, kun voi ottaa laput pois. Jos kirjoittaa vaatteeseen nimen tussilla, se on jotenkin enemmän "vanhan" näköinen, ainakin mun mielestä. Mutta sellaiset itse tehdyt ja lahjaksi saadut käsin tehdyt vaatteet säästän, ja niissä on kiva olla kauniit laput. Lapset tietää sitten joskus kun pukee nukkejaan tai omia lapsiaan, että "tämä on ollut mulla joskus. Oon mahtunut näin pieneen nuttuun" Musta se on perinteikkäintä kierrätystä.

Onko kukaan kierrättänyt noita nimilappuja? Siis siirtänyt vaatteesta toiseen, kun lapsi kasvaa. Kestääkö ne vai rispaantuuko niin, ettei voi enää käyttää?

• Neula ja lanka
        säästäväinen ja köyh kirjoitti:

Onko kukaan kierrättänyt noita nimilappuja? Siis siirtänyt vaatteesta toiseen, kun lapsi kasvaa. Kestääkö ne vai rispaantuuko niin, ettei voi enää käyttää?

Puuvillaiset rispaantuu ellei sitten siksakkaa joka lappua päistä huolella erikseen. Noi merkitsen laput voi huolitella KUUMENTAMALLA, eli ihan tulitikun liekissä. Sittten voi siirtää vaatteesta toiseen. Musta tää on aika hyvä ekoteko kierrättää nimilappuja. Raaskin itsekin ostaa setin tollasia hienompia kuvallisia, kun ne kestää samalla lapsella.

• Helis
        Neula ja lanka kirjoitti:

Puuvillaiset rispaantuu ellei sitten siksakkaa joka lappua päistä huolella erikseen. Noi merkitsen laput voi huolitella KUUMENTAMALLA, eli ihan tulitikun liekissä. Sittten voi siirtää vaatteesta toiseen. Musta tää on aika hyvä ekoteko kierrättää nimilappuja. Raaskin itsekin ostaa setin tollasia hienompia kuvallisia, kun ne kestää samalla lapsella.

Täältäkin kivat nimikointilaput vaatteisiin...
        http://www.minanamnband.se/information/namnband

• "Nopea toimitusaika"

Petyin "merkitse.fi" firmaan, kun luvattiin 3 päivässä laput, mutta käytännössä viikon kuluttua tuli tieto, että laput oli vassta tällöin lähetetty tuotantoon. Tällöin ilmoitin, etten lappuja tarvitse elleivät ne samalla viikolla ole käytettävissä ( mummo olisi tämän jälkeen jo hoitokotilomapaikassaan ja kaikki vaatteet piti olla nimettynä tätä ennen ). Lappuja ei tullut ja vasta 21 päivää (!) myöhemmin tuli pahoittelut ja ilmoitus että tilaus peruutettu. Tilauksen viivästyminen johtunut kuulema "heistä riippumattomista syistä". Asiasta olisi toki tilaajalle voinut nopeamminkin viestittää. Että tämä tästä nopeasta toimituksesta, jonka perusteella k.o. firman valitsin.

• silitettävät

Miten silitettävät laput pysyy vaatteissa, onko kokemuksia? Kangaskaupoissa on semmoisiakin

• Erle

Katso www.nimilaput.fi . Halpaa ja laadukas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe