yleensä jalkapalloa pelaavista naisista? Erityisesti poikien/miesten kommentit ovat erittäin tervetulleita :) Itse aloitin lajin vasta vähän myöhemmällä iällä, mutta olen viihtynyt ihan käsittämättömän hyvin. Joukkueessa on tosi hyvä henki ja harjoituksiin on aina mukava mennä, vaikka päivän jälkeen väsyttäisikin. Ja kunto&taidot ovat kasvaneet siinä sivussa melkein kuin huomaamatta :) Sen olen kyllä huomannut, että pojat eivät yleensä ole olleet kovin ilahtuneita kuullessaan harrastuksestani... Missä vika? Eikö tyttö saa menestyä? Mitä te oikein pelkäätte? Kertokoon ken tietää!
Mitä mieltä
olette
2
558
Vastaukset
- visa-j
tämän palstan kirjoituksiin (mm. Calle)
- Ei ennakkoluuloille!
Fuutaajanaiset ovat samanlaisia naisia siinä missä muutkin naiset.
Pojilla on se ongelma tyttöjen kanssa, että kun tulee vastaan itsevarma tyttö joka osaa päättää omista asioistaan, jolla omat mielipiteensä ja jolla on oma vahva kaveripiiri(niinkuin pojilla on) pojat usein pelästyvät, ja yleensä futaajatytöt ovat juuri tällaisia.
Tiedän kokemuksesta, koska tyttäreni pelannut 8 vuotta ikäluokkansa huipulla ja siinä sivussa olen myös tutustunut tyttäreni pelikavereihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181588- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199780Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620