yleensä jalkapalloa pelaavista naisista? Erityisesti poikien/miesten kommentit ovat erittäin tervetulleita :) Itse aloitin lajin vasta vähän myöhemmällä iällä, mutta olen viihtynyt ihan käsittämättömän hyvin. Joukkueessa on tosi hyvä henki ja harjoituksiin on aina mukava mennä, vaikka päivän jälkeen väsyttäisikin. Ja kunto&taidot ovat kasvaneet siinä sivussa melkein kuin huomaamatta :) Sen olen kyllä huomannut, että pojat eivät yleensä ole olleet kovin ilahtuneita kuullessaan harrastuksestani... Missä vika? Eikö tyttö saa menestyä? Mitä te oikein pelkäätte? Kertokoon ken tietää!
Mitä mieltä
olette
2
460
Vastaukset
- visa-j
tämän palstan kirjoituksiin (mm. Calle)
- Ei ennakkoluuloille!
Fuutaajanaiset ovat samanlaisia naisia siinä missä muutkin naiset.
Pojilla on se ongelma tyttöjen kanssa, että kun tulee vastaan itsevarma tyttö joka osaa päättää omista asioistaan, jolla omat mielipiteensä ja jolla on oma vahva kaveripiiri(niinkuin pojilla on) pojat usein pelästyvät, ja yleensä futaajatytöt ovat juuri tällaisia.
Tiedän kokemuksesta, koska tyttäreni pelannut 8 vuotta ikäluokkansa huipulla ja siinä sivussa olen myös tutustunut tyttäreni pelikavereihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923