yleensä jalkapalloa pelaavista naisista? Erityisesti poikien/miesten kommentit ovat erittäin tervetulleita :) Itse aloitin lajin vasta vähän myöhemmällä iällä, mutta olen viihtynyt ihan käsittämättömän hyvin. Joukkueessa on tosi hyvä henki ja harjoituksiin on aina mukava mennä, vaikka päivän jälkeen väsyttäisikin. Ja kunto&taidot ovat kasvaneet siinä sivussa melkein kuin huomaamatta :) Sen olen kyllä huomannut, että pojat eivät yleensä ole olleet kovin ilahtuneita kuullessaan harrastuksestani... Missä vika? Eikö tyttö saa menestyä? Mitä te oikein pelkäätte? Kertokoon ken tietää!
Vastaukset 2
- visa-j
tämän palstan kirjoituksiin (mm. Calle)
- Ei ennakkoluuloille!
Fuutaajanaiset ovat samanlaisia naisia siinä missä muutkin naiset.
Pojilla on se ongelma tyttöjen kanssa, että kun tulee vastaan itsevarma tyttö joka osaa päättää omista asioistaan, jolla omat mielipiteensä ja jolla on oma vahva kaveripiiri(niinkuin pojilla on) pojat usein pelästyvät, ja yleensä futaajatytöt ovat juuri tällaisia.
Tiedän kokemuksesta, koska tyttäreni pelannut 8 vuotta ikäluokkansa huipulla ja siinä sivussa olen myös tutustunut tyttäreni pelikavereihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422