Mitä mieltä

olette

yleensä jalkapalloa pelaavista naisista? Erityisesti poikien/miesten kommentit ovat erittäin tervetulleita :) Itse aloitin lajin vasta vähän myöhemmällä iällä, mutta olen viihtynyt ihan käsittämättömän hyvin. Joukkueessa on tosi hyvä henki ja harjoituksiin on aina mukava mennä, vaikka päivän jälkeen väsyttäisikin. Ja kunto&taidot ovat kasvaneet siinä sivussa melkein kuin huomaamatta :) Sen olen kyllä huomannut, että pojat eivät yleensä ole olleet kovin ilahtuneita kuullessaan harrastuksestani... Missä vika? Eikö tyttö saa menestyä? Mitä te oikein pelkäätte? Kertokoon ken tietää!

2

613

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visa-j

tämän palstan kirjoituksiin (mm. Calle)

• Ei ennakkoluuloille!

Fuutaajanaiset ovat samanlaisia naisia siinä missä muutkin naiset.
      Pojilla on se ongelma tyttöjen kanssa, että kun tulee vastaan itsevarma tyttö joka osaa päättää omista asioistaan, jolla omat mielipiteensä ja jolla on oma vahva kaveripiiri(niinkuin pojilla on) pojat usein pelästyvät, ja yleensä futaajatytöt ovat juuri tällaisia.
      Tiedän kokemuksesta, koska tyttäreni pelannut 8 vuotta ikäluokkansa huipulla ja siinä sivussa olen myös tutustunut tyttäreni pelikavereihin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39