Eksentrikko salille tulee ja nostaa raudan ilmaan. Sitten ottaa paidan pois ja istuu lattialle. Siinä sitten venyttelee, kaasujakin päästelee. Muut vain vierestä seuraavat ja partoihinsa nauravat. Kukaan ei eksentrikosta pidä, häntä salaa halveksutaan. Itse hän ei sitä tiedä, luulee olevansa arvostettu mies. Ilmeisesti eksentrikko on myös hieman debiili: usein hän istuu peilin edessä ja ilveilee sille kuin vihamiehelle.
Kerran eksentrikko salilla ollessaan pieraisi. Haju levisi joka soppeen ja muut henkeään haukkoivat. Osa ulos pakeni ja osa otti ja pyörtyi. Eksentrikko nolostui ja kasvoiltaan aivan punastui. Eloon jääneet hänelle nauroivat kovaan ääneen. Eksentrikko lähti pois ja viinakauppaan astui. Sieltä osti jallupullon ja kotikonnuille riensi. Avasi pullon ja ison kulaiksen kurkkuunsa oistis kaatoi. Mukavaa ol juoda viinaa kun kavereitakaan ei ollut. Toisaalta oli masentavaa olla kaikkien halveksima surkimus. Eksentrikko meni vajaan ja kurkiaiseen köyden viritti. Siihen ripustautui ja elämänsä lopetti. Kukaan ei häntä surrut, ei kukaan hautajaisiin tullut. Papin siunauksen saattelemana surkimus kuoppaan laskettiin.
Eksentrikko
Rasva Höntönen
1
190
Vastaukset
- ksym_
En koskaan käy salilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072