Miten irtisanomisilmoitus tehdään? Onko siinä joku valmis kaavake, joka täytetään vaí riittääkö pelkkä vapaamuotoinen sähköposti? En viitsi kysellä esimieheltä, koska se varmaan vetää herneen nenään...Olen töissä Solilla, olen ollut jo pari vuotta. Dänks.
Miten irtisanoudun?
6
7754
Vastaukset
- mutta
suullinen irtisanoutuminen.ei ole valmiita kaavakkeita tms.jos e.mailina irtisanoudut niin säästät vastauksen tietysti.
- Olen itse..
täyttänyt valmiin kaavakkeen sen jälkeen kun ensin irtisanouduin suullisesti. Myös pätevä irtisanoutuminen on kun kirjoitat omalla kävialalla että : "Minä...sun nimi sotu..täten ilmoitan että irtisanoudun tänä päivänä..pvm.. ja irtisanomisaikani on 14 vrk...viimeinen työpäiväni on..pvm..." ja sit vaan sen jälkeen oma allekirjoituksesi ja nimenselvennys niin se on siinä. Ai niin kannattaa muuten ottaa itselle siitä kopio teit kumman lapun tahansa. Jos on V-mäinen esimies niin taatusti yrittää riitauttaa sen tavalla tai toisella. (Kokemusta on siitäkin.)
- Sweppi
Olen itse.. kirjoitti:
täyttänyt valmiin kaavakkeen sen jälkeen kun ensin irtisanouduin suullisesti. Myös pätevä irtisanoutuminen on kun kirjoitat omalla kävialalla että : "Minä...sun nimi sotu..täten ilmoitan että irtisanoudun tänä päivänä..pvm.. ja irtisanomisaikani on 14 vrk...viimeinen työpäiväni on..pvm..." ja sit vaan sen jälkeen oma allekirjoituksesi ja nimenselvennys niin se on siinä. Ai niin kannattaa muuten ottaa itselle siitä kopio teit kumman lapun tahansa. Jos on V-mäinen esimies niin taatusti yrittää riitauttaa sen tavalla tai toisella. (Kokemusta on siitäkin.)
Irtisanoutumisasia?
Eikös Solilla ole pitkä jono oven takana töihin tulossa porukkaa, hih?
Ei siinä ole mitää syytä alkaa riitelemään, se on 14 vrk ja hommat loppu. - no jaa-a
Sweppi kirjoitti:
Irtisanoutumisasia?
Eikös Solilla ole pitkä jono oven takana töihin tulossa porukkaa, hih?
Ei siinä ole mitää syytä alkaa riitelemään, se on 14 vrk ja hommat loppu.no niin ne vaan teki ja nyt soittelevat perään että tuu takas.. en todellakaan mene..
Sollille ei tosiaankaan ole jonossa porukkaa menossa..
- Hilppa
Irtisanoudun siivoojan/laitoshuoltajan/palveluvastaavan tehtävistä. Irtisanomisaika on 14 vrk ja täten viimeinen työssäolopäiväni se ja se. Sitten allekirjoitus, päivämäärä ja paikka. Voi siihen laittaa vaikka keksityn syynkin jos haluaa, vaikkapa "opiskelujen takia" Ja kopio itselle myös. Jos vaikka "hukkuu".
Päivämäärän kanssa kannattaa olla tarkkana jos olet nostamassa kytkintä nopeasti, olen joskus joutunut riitelemään siitä koska olen ilmoittanut irtisanoutumisestani. Kun se lukee irtisanomisilmoituksessa, asiasta ei voi tapella. - 25 vuotta samalla työnantaj...
Olen ollut samalla työnantajalla 25 vuotta, sain toisen työpaikan ja pyysin palkatonta virkavapaata ja kesäloman sen päätteeksi.Esimies myönsi heti palkattoman, koska "halusi olla minulle reilu".Pyysi vain toimittamaan anomuksen kirjallisena mahd. pian ja veinkin sen välittömästi.Viikkoa myöhemmin esimies pyysi minut huoneeseensa ja perui myöntämänsä palkattoman virkavapaan, koska " muutkin tulee sitten pyytämään jos se minulle myönnetään".Loma ajan palkka minulle maksetaan rahana, näin minulle ilmoitettiin.
Voiko näin tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366547Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524596Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004421Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74209Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393702Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173618Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415