Miten irtisanomisilmoitus tehdään? Onko siinä joku valmis kaavake, joka täytetään vaí riittääkö pelkkä vapaamuotoinen sähköposti? En viitsi kysellä esimieheltä, koska se varmaan vetää herneen nenään...Olen töissä Solilla, olen ollut jo pari vuotta. Dänks.
Miten irtisanoudun?
6
7733
Vastaukset
- mutta
suullinen irtisanoutuminen.ei ole valmiita kaavakkeita tms.jos e.mailina irtisanoudut niin säästät vastauksen tietysti.
- Olen itse..
täyttänyt valmiin kaavakkeen sen jälkeen kun ensin irtisanouduin suullisesti. Myös pätevä irtisanoutuminen on kun kirjoitat omalla kävialalla että : "Minä...sun nimi sotu..täten ilmoitan että irtisanoudun tänä päivänä..pvm.. ja irtisanomisaikani on 14 vrk...viimeinen työpäiväni on..pvm..." ja sit vaan sen jälkeen oma allekirjoituksesi ja nimenselvennys niin se on siinä. Ai niin kannattaa muuten ottaa itselle siitä kopio teit kumman lapun tahansa. Jos on V-mäinen esimies niin taatusti yrittää riitauttaa sen tavalla tai toisella. (Kokemusta on siitäkin.)
- Sweppi
Olen itse.. kirjoitti:
täyttänyt valmiin kaavakkeen sen jälkeen kun ensin irtisanouduin suullisesti. Myös pätevä irtisanoutuminen on kun kirjoitat omalla kävialalla että : "Minä...sun nimi sotu..täten ilmoitan että irtisanoudun tänä päivänä..pvm.. ja irtisanomisaikani on 14 vrk...viimeinen työpäiväni on..pvm..." ja sit vaan sen jälkeen oma allekirjoituksesi ja nimenselvennys niin se on siinä. Ai niin kannattaa muuten ottaa itselle siitä kopio teit kumman lapun tahansa. Jos on V-mäinen esimies niin taatusti yrittää riitauttaa sen tavalla tai toisella. (Kokemusta on siitäkin.)
Irtisanoutumisasia?
Eikös Solilla ole pitkä jono oven takana töihin tulossa porukkaa, hih?
Ei siinä ole mitää syytä alkaa riitelemään, se on 14 vrk ja hommat loppu. - no jaa-a
Sweppi kirjoitti:
Irtisanoutumisasia?
Eikös Solilla ole pitkä jono oven takana töihin tulossa porukkaa, hih?
Ei siinä ole mitää syytä alkaa riitelemään, se on 14 vrk ja hommat loppu.no niin ne vaan teki ja nyt soittelevat perään että tuu takas.. en todellakaan mene..
Sollille ei tosiaankaan ole jonossa porukkaa menossa..
- Hilppa
Irtisanoudun siivoojan/laitoshuoltajan/palveluvastaavan tehtävistä. Irtisanomisaika on 14 vrk ja täten viimeinen työssäolopäiväni se ja se. Sitten allekirjoitus, päivämäärä ja paikka. Voi siihen laittaa vaikka keksityn syynkin jos haluaa, vaikkapa "opiskelujen takia" Ja kopio itselle myös. Jos vaikka "hukkuu".
Päivämäärän kanssa kannattaa olla tarkkana jos olet nostamassa kytkintä nopeasti, olen joskus joutunut riitelemään siitä koska olen ilmoittanut irtisanoutumisestani. Kun se lukee irtisanomisilmoituksessa, asiasta ei voi tapella. - 25 vuotta samalla työnantaj...
Olen ollut samalla työnantajalla 25 vuotta, sain toisen työpaikan ja pyysin palkatonta virkavapaata ja kesäloman sen päätteeksi.Esimies myönsi heti palkattoman, koska "halusi olla minulle reilu".Pyysi vain toimittamaan anomuksen kirjallisena mahd. pian ja veinkin sen välittömästi.Viikkoa myöhemmin esimies pyysi minut huoneeseensa ja perui myöntämänsä palkattoman virkavapaan, koska " muutkin tulee sitten pyytämään jos se minulle myönnetään".Loma ajan palkka minulle maksetaan rahana, näin minulle ilmoitettiin.
Voiko näin tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295