Meidät vihitään tänään, sairaalassa rakkaani vuoteella klo 13. Rakkaani on vakavasti sairas eikä toivoa paranemisesta ole. Kun hän oli alkuviikolla vielä paremmassa kunnossa kysyi hän totuus-tai tehtävä -leikissä menenkö hänen kanssaan naimisiin. Kirkkoherran avustuksella se järjestyi näin lyhyessä ajassa. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja rakkaani pitkä toive on ollut päästä naimisiin kanssani, ja nyt toive lopulta toteutuu. Myös minä olen iloinen, vaikka olen itkenyt tänäkin aamuna luopumisen tuskan vuoksi. Olemme nukkuneet yhdessä hänen huoneesaan 5 yötä, ja on ollut tuskaista nähdä hänen tilansa huonontuvan hiljalleen koko ajan. Saimme ehtoollisen torstaina ja meidät siunattiin, se toi helpotusta.
"En paljon sulle luvata mä saata, en pitkää onnea taata, mut tuu mun vaimoksein"
Erilaiset häät
5
1898
Vastaukset
- Syksyn morsian
Iloa, surua ja varmasti järkevääkin, olethan nyt virallisesti rakkaasi lähiomainen. Jaksamista sinulle ja vaimollesi tuleville ajoille.
- evenn
Ihanaa ,että välität rakkaastasi noin paljon!
Jaksamisia
ja onnea teille molemmille.
- ihmettelevä
2.9. oli lauantai. Esteiden tutkinnassa minimiaika lain mukaan on 7 vuorokautta, eli alkuviikosta ei voi puhua mitenkään. Vai oliko kenties edellisen viikon alusta kyse, eli noin 1,5 vk aikaisemmin..?
Esteiden tutkinnan voi saada jo kolmessa päivässä... En sitten muuten tiedä. Itse olen menossa naimisiin kesällä 2007, mutta kerran jo naimisissa olleena voin sanoa, että me ainakin saatiin viidessä päivässä häät järkättyä :D
- Luuleva
trueshine kirjoitti:
Esteiden tutkinnan voi saada jo kolmessa päivässä... En sitten muuten tiedä. Itse olen menossa naimisiin kesällä 2007, mutta kerran jo naimisissa olleena voin sanoa, että me ainakin saatiin viidessä päivässä häät järkättyä :D
En tiedä asiasta juurikaan mitään, mutta voisin hyvin kuvitella, että jos kyseessä on ns hätätapaus, eli toinen on kuolemansairas ja ehkäpä melkein kriittisessä tilassa, niin kaikki on mahdollista järjestää ripeästi.
Eli hätätapauksessa saisi siis nopsaan myös esteiden tutkinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489