Erilaiset häät

Lassi___t____

Meidät vihitään tänään, sairaalassa rakkaani vuoteella klo 13. Rakkaani on vakavasti sairas eikä toivoa paranemisesta ole. Kun hän oli alkuviikolla vielä paremmassa kunnossa kysyi hän totuus-tai tehtävä -leikissä menenkö hänen kanssaan naimisiin. Kirkkoherran avustuksella se järjestyi näin lyhyessä ajassa. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja rakkaani pitkä toive on ollut päästä naimisiin kanssani, ja nyt toive lopulta toteutuu. Myös minä olen iloinen, vaikka olen itkenyt tänäkin aamuna luopumisen tuskan vuoksi. Olemme nukkuneet yhdessä hänen huoneesaan 5 yötä, ja on ollut tuskaista nähdä hänen tilansa huonontuvan hiljalleen koko ajan. Saimme ehtoollisen torstaina ja meidät siunattiin, se toi helpotusta.
"En paljon sulle luvata mä saata, en pitkää onnea taata, mut tuu mun vaimoksein"

5

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksyn morsian

      Iloa, surua ja varmasti järkevääkin, olethan nyt virallisesti rakkaasi lähiomainen. Jaksamista sinulle ja vaimollesi tuleville ajoille.

      • evenn

        Ihanaa ,että välität rakkaastasi noin paljon!
        Jaksamisia
        ja onnea teille molemmille.


    • ihmettelevä

      2.9. oli lauantai. Esteiden tutkinnassa minimiaika lain mukaan on 7 vuorokautta, eli alkuviikosta ei voi puhua mitenkään. Vai oliko kenties edellisen viikon alusta kyse, eli noin 1,5 vk aikaisemmin..?

      • Esteiden tutkinnan voi saada jo kolmessa päivässä... En sitten muuten tiedä. Itse olen menossa naimisiin kesällä 2007, mutta kerran jo naimisissa olleena voin sanoa, että me ainakin saatiin viidessä päivässä häät järkättyä :D


      • Luuleva
        trueshine kirjoitti:

        Esteiden tutkinnan voi saada jo kolmessa päivässä... En sitten muuten tiedä. Itse olen menossa naimisiin kesällä 2007, mutta kerran jo naimisissa olleena voin sanoa, että me ainakin saatiin viidessä päivässä häät järkättyä :D

        En tiedä asiasta juurikaan mitään, mutta voisin hyvin kuvitella, että jos kyseessä on ns hätätapaus, eli toinen on kuolemansairas ja ehkäpä melkein kriittisessä tilassa, niin kaikki on mahdollista järjestää ripeästi.

        Eli hätätapauksessa saisi siis nopsaan myös esteiden tutkinnan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe