Paris Suomeen!

Paris Rules Paris Rules

Paris Hilton on tulossa Suomeen - tai siis näin Ilta-Sanomien kannen. Kellään kyseistä lehteä, voisko joku kirjottaa sen jutun tänne, että mitä juttua siinä Parisista kirjotettiin?

9

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoru...

"Arvostettu" julkkistoimittaja Rita Tainola oli omien sanojensa mukaan kuullut, että Parisin väki kävisi neuvotteluja suomalaisen yrityksen kanssa, joka sponssaisi Parisin suomeen PR-mielessä. Mutta eipä ole mitään uutta ilmennyt.

• isomikki

Onn kuullut ettei Paris ehkä tuliskaan suomeen koska ei ole löytynyt tarpeeksi "isomikkisiä" miehiä suomesta joilta hän voisi ottaa suihin, laulamaanhan hän ei "mikkiin" suostu koska ei ole tehnyt sitä ikinä ennenkään.

• Olipa hauska..
        isomikki kirjoitti:

Onn kuullut ettei Paris ehkä tuliskaan suomeen koska ei ole löytynyt tarpeeksi "isomikkisiä" miehiä suomesta joilta hän voisi ottaa suihin, laulamaanhan hän ei "mikkiin" suostu koska ei ole tehnyt sitä ikinä ennenkään.

..juttu ees. Pyh.

• EIKÄ!!!

Ei en tahdo rumaa diivaa suomeen.

• jättäsit kommentoimatta

jättäsit kommentoimatta josset haluu parisia suomeen. ei toi mitää hyödytä sitäpaitsi.

• Lupiina

varmaan itse niin kaunis jalomieli, että on varaa sanoa moista.

• ihq siis ei tod
        Lupiina kirjoitti:

varmaan itse niin kaunis jalomieli, että on varaa sanoa moista.

lupiina on vammainen paska kun puolustaa parisia. niin on kyllä kaikki muutkin sen puolustelijat.

• EVIL M21

Kuka perkele haluaa jonkun juoppolallin jakorasian tänne, ja vielä maksaisi siitä? Itse antaisin Parisille kakskymppiä jos saisin persettä, tai saattaapi neiti antaa ilmaiseksikin, komea mies kun olen.

• Nicole.

Olen kuullut kanssa siitä, toivottavasti Paris tulisi tänne :)

Ja arvostelijoille: Miksi te olette täällä jos Paris on teidän mielestänne ruma, jakorasia jne. . Sitä paitsi mistä te niin päättelette että Paris on jakorasia?? perusteluja kiitos!!
        Ottaa päähän niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2162
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2019
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1415
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1069
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      958
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      40
      843
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      809
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      744
    Aihe