Pokeri, velat, ilmaistako ?

Nimetön

Otsikoissa on nyt ollu että nettipokeri saa pelaajat vaikeuksiin ja velkoihin.
Ihmiset luulevat että se on lajin vika, ei se ei ole, se on pelaajien vika jotka eivät käyttäydy järkevästi.
Toisille nettipokeri on hyvä tapa rentoutua töitten jälkeen tai nuorelle saada lisää tuloja, velkaisista pleaajista ei voi syyttää peliä, vaan pelaajia.
Itse menin http://www.Partystakers.com/?bonus=1486 Kun sieltä luvattiin 50$ ilmaista pelirahaa ilman talletuspakkoa. No en olisi uskonut mutta rahat tulivat pelitilille. Vaimoni kanssa harjoiteltiin pienissä pöydissä ja siirryttiin aina pelikassan kasvaessa vähän isompaan pöytään. Nyt kuukausia jälkeenpin nostimme 756e tililtä ja lähdemme riikaan matkalle noilla rahoilla. Jätimme tilille vielä 200e pelikassaa joka taas nostetaan tiettyyn summaan ja nostetaan pois. Kysynkin vain mikä tässä on mennyt väärin ?
EI mikään. hauskaa ollut, saanut vähän jännitystä elämään, rahaa matkaan ja myös yhteistä mukavaa aikaa vaimon kanssa joka on ehkä arvokkain näistä. Tässä ei ole kyse mistää velkaantumisesta. tuolla 50$ minkä linkistä saa pelaa jo aikas pitkään ja eii tarvitse laittaa omia rahoja sisään ollenkaa joten ainakaa minä en ole mitenkää peloissani että joutuisimme velkoihin poekrin takia. nyt haluaisin kuullu muiden onnistuneita tarinoita ja muutenkin keskustella mielenkiintoisesta asiasta joka nykyään lähellä sydäntä-

7

2054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgdgs
      • Nimetön

        Ihmeen on kyllä katkeraa porukkaa.
        Mitä se haittaa vaikka siitä joku muukin kun sinä höytyisit? Jotain varmaan mainostajat itselleenki haluatvat kun ethän muuten tietäisi näistä tarjouksista ja jäisi se omakin 50$ saamatta?
        ymmärrätkö mitä haen takaa?
        Vai onko kyseessä kenties kilpaileva affiliate joka on vaa vittuuntunut kun ei itse ole saanu hommiaan hoidettua?


      • Paffilla
        Nimetön kirjoitti:

        Ihmeen on kyllä katkeraa porukkaa.
        Mitä se haittaa vaikka siitä joku muukin kun sinä höytyisit? Jotain varmaan mainostajat itselleenki haluatvat kun ethän muuten tietäisi näistä tarjouksista ja jäisi se omakin 50$ saamatta?
        ymmärrätkö mitä haen takaa?
        Vai onko kyseessä kenties kilpaileva affiliate joka on vaa vittuuntunut kun ei itse ole saanu hommiaan hoidettua?

        Tervehdys!

        Itse olen pelaillut paffilla noin 1.5v ja seurannut tämän vuoden ajan tarkemmin,jääkö sitä kuinka paljon voiton puolelle.

        Pelaan oikeastaan vain 5 card draw:ta (ihan satunnaisesti texasia) ja yhteensä näyttää saldo plussaa noin 4000euroa :)

        Eli hauskaa on ollut,aikaa kylläkin mennyt liikaakin välillä ,mutta pääasia että viihtyy.
        Ei ole ollut oikeastaan koko aikana pelkoa siitä ,että tappiolla pelaisi ,koska ainakin paffilla tässä pelissä ei taso yleisesti ottaen huikaise..

        Keskimäärin kaksi kertaa kuussa maksan aina itselleni "palkan" ja jätän parisataa pokeritilille,josta on ihan rento alkaa taas pelailemaan. Sitten onkin tullut shoppailtua kaikkea kivaa näillä rahoilla.

        On se pokeri kivaa :)


      • paikkaa
        Paffilla kirjoitti:

        Tervehdys!

        Itse olen pelaillut paffilla noin 1.5v ja seurannut tämän vuoden ajan tarkemmin,jääkö sitä kuinka paljon voiton puolelle.

        Pelaan oikeastaan vain 5 card draw:ta (ihan satunnaisesti texasia) ja yhteensä näyttää saldo plussaa noin 4000euroa :)

        Eli hauskaa on ollut,aikaa kylläkin mennyt liikaakin välillä ,mutta pääasia että viihtyy.
        Ei ole ollut oikeastaan koko aikana pelkoa siitä ,että tappiolla pelaisi ,koska ainakin paffilla tässä pelissä ei taso yleisesti ottaen huikaise..

        Keskimäärin kaksi kertaa kuussa maksan aina itselleni "palkan" ja jätän parisataa pokeritilille,josta on ihan rento alkaa taas pelailemaan. Sitten onkin tullut shoppailtua kaikkea kivaa näillä rahoilla.

        On se pokeri kivaa :)

        sun kannattaa vaihtaa saittia missä pelaat!! saat bonuksilla ja rakebackillä helposti tuplattua ton tuottos

        paffin kanssa samassa verkossa on esim. eurobet josta saat 600$ boonuksen 30% rakebackin, hollywood pokerilla on 1000$ boonus 30% rakeback.

        ite oon tän vuoden aikana vaihtanu aika tiheesti noita saitteja(18 eri peli tiliä). bonuksia oon keräilly

        tammikuussa 100$ talletin pelitille ja nyt pelikassa on 7500 eur


      • vaikka
        paikkaa kirjoitti:

        sun kannattaa vaihtaa saittia missä pelaat!! saat bonuksilla ja rakebackillä helposti tuplattua ton tuottos

        paffin kanssa samassa verkossa on esim. eurobet josta saat 600$ boonuksen 30% rakebackin, hollywood pokerilla on 1000$ boonus 30% rakeback.

        ite oon tän vuoden aikana vaihtanu aika tiheesti noita saitteja(18 eri peli tiliä). bonuksia oon keräilly

        tammikuussa 100$ talletin pelitille ja nyt pelikassa on 7500 eur

        kato vaikka täältä rakeback diilit http://www.rakebackpages.com/finnish/


      • paffilla
        vaikka kirjoitti:

        kato vaikka täältä rakeback diilit http://www.rakebackpages.com/finnish/

        Jep olen noista lukenyt ahkerasti pokeritiedosta.
        Olenkin jo tehnyt rakeback-diilin Eurobetille. Elikkäs sinne ollaan siirtymässä kovaa vauhtia.


      • Nimetön
        paffilla kirjoitti:

        Jep olen noista lukenyt ahkerasti pokeritiedosta.
        Olenkin jo tehnyt rakeback-diilin Eurobetille. Elikkäs sinne ollaan siirtymässä kovaa vauhtia.

        Homma itsellä. Ilmasilla rahoilla ja freerolleilla lähdettiin liikenteeseen, nyt on sen verran kasassa että talvella pitäis emännän kanssa lähteä etelään "ilmasilla" rahoilla. Prkl vaan kun ei pääse oikein nousemaan limiteissä kun emäntä vaatii koko ajan kotiuttamaan kun pelkää että kaikki menee...:(
        FIKSU EMÄNTÄ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe