Tiedätkö sinä tämän venäläisen kennelin aikomuno siellä kasvatetaan ainakin griffoneita ja japanese chinejä? Onko hyvä kenneli? Oli niillä ainakin aikmoisia titteleitä(niillä chineillä ainakin).
uma hei!
3
319
Vastaukset
Mutta yksi on tuotu Suomeen ja näin sen kaivopuiston Erkkarissamme. Upea bruxi uros pentu, josta tullaan kuulemaan vielä paljon. Jos virheitä rupeaa hakemaan löytyy siitäkin. Vaaleahko väri ja isohko koko sekä hännänkiinnitys olisi mielestäni saanut olla parempi. Mutta nuo ovat pienen pieniä juttuja kokonaisuuteen nähden. Voi luoja sen pennun luonnetta. Sen olemus sanoi kattokaa mää oon mää ja mä tulin voittaakseni.
suomeen on tuotu myös ainakin yksi chini kennelliiton jalostus järjestelmästä kun kävin kurkkaamassa. Tai siis ainakin kaksi kun minulla on täällä n.6kk narttu pentu tuolta kennelistä. Ajattelin sinulta vaan kysyä kun siellä oli noita griffoneitakin josko sinä jotakin tietäisit tästä kennelistä. Mutta kai se on sitten ihan ok kenneli.
millichin kirjoitti:
suomeen on tuotu myös ainakin yksi chini kennelliiton jalostus järjestelmästä kun kävin kurkkaamassa. Tai siis ainakin kaksi kun minulla on täällä n.6kk narttu pentu tuolta kennelistä. Ajattelin sinulta vaan kysyä kun siellä oli noita griffoneitakin josko sinä jotakin tietäisit tästä kennelistä. Mutta kai se on sitten ihan ok kenneli.
valtavasti koirien ja sukujen eteen. kasvattajalla täytyy olla hyvä jalostussilmä. Sinun rodussasi on toinenkin guru Suomesta pois muuttanut Pekka -poika.
Hänellä on ollut vuosia loistavat Chinit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834