Pelson vankila

Rikollinen

Olen lähdössä lusimaan pelsolle. Missä päin suomea tällainen paikka sijaitsee ja millainen meininki sikellä on?

10

5694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikollinen

Niin siken meininki ei kiinnosta. Vittu tää pössy menee kaaliin ja ei osaa enää edes kirjoittaa:)))

• rikollisen läheinen

http://www.vankeinhoito.fi/6564.htm

Tuolta sivulta saat ainakin yleistä tietoa Pelson vankilasta, tapaamisista, sijainnista jne.

Muuten en itse osaa kertoa paikasta valitettavasti.

• Talousrikollinen

Olin Pelsolla rangaistusta suorittamassa v. 2003 - 2004. Eipä liene tuo paikka muuttunut siitä miksikään. Vangit siellä on tosiaan köyhiä ryysyläisiä muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta. (Esim. minä.) Suurin osa vangeista oli sakkojen istujia ja muita sosiaalitapauksia. Vartijat oli mitä oli. Ja jos ei muuta, niin ainakin sukulaisia toisilleen. Yleistä oli, että vartijat oli toistensa isiä ja poikia, veljiä, velipuolia ja serkkuja. Pieni paikkakunta, jossa ei ole muita työpaikkoja selittänee tämän ilmiön... Vangit oli tosiaan kuin 30-luvun lama-ajan amerikasta, siis köyhiä paskiaisia, jollaisia ihmisiä käsityksineen ja ajatuksineen minä en ainakaan tapaa normaalisti, olihan tietysti kokemus viettää vajaa vuosi näiden ihmispaskojen (tarkoitan vankeja) seurassa....

• tästä : )

ja sain hyvät naurut!
        Vangit oli tosiaan kuin 30-luvun lama-ajan amerikasta, siis köyhiä paskiaisia, jollaisia ihmisiä käsityksineen ja ajatuksineen minä en ainakaan tapaa normaalisti, olihan tietysti kokemus viettää vajaa vuosi näiden ihmispaskojen (tarkoitan vankeja) seurassa....

• Anonyymi

Jos et osaa sitä vertaa googlettaa, että saisit selville sijainnin, niin pääset kyllä omantasoiseesi seuraan.

• Anonyymi

Mä olen vuosikymmeniä sitten serkkupojan kanssa kyydinnyt setämiehen sinne istumaan. Oli kesä ja ukko pelkäsi pirusti keikkaansa. Pääsi aikanaan pois. Oliko peräti joku yleinen armahdus. Me laskimme Moskowits Elitellä Suomen suvessa, takaisin tullessa ja kuunneltiin Dannyn Tuuliviirikappaletta radiosta. Jossakin pohjoisessa se Pelso oli.

• Anonyymi

Täysin paskalaitos,home- ja sisäilmaomgelmat. Ens vuonna Vaalan vankila valmis. Eka täysin muuriton, keskustaan n. 1,5 km.(120 paikkainem)

• Anonyymi

Olin lyhyen pätkän 2023,paljon mustalaisia ja vankiaines muutenkin aika huonoa.ek ja tappotuomioissa lähes poikkeuksetta nainen,narkkareita normiosuus Suomen vangeista.sain ennakkotietoa kun menin sinne.paukkupete niminen Vartiainen oli tiedossa.mainettaan parempi kaveri,hoiti hommansa esimerkillisesti.ongelmia oli vähän,oikeastaan vaan yhden vartian kanssa(nimeä en muista).kaveri "hävitti vahingossa"mun perhetapaamis anomuksen,nostin siitä hirveän älämölön.ja yllätys,yllätys ja anomus löytyi.no tämä pöhöttynyt vartia pyyteli anteeksi asiaa.mutta ilmeisesti hän oli saanut luunappia vankilan johtajalta.ei enää sanonut itään mulle,ei antanut kaverin tuomia lehtiä ja avotalo siirtopaperitkin jouduin pyytämään ohjaajalta erikseen.mut se uusi osasto (2019) todella siisti paikka.halkoja tehtiin ja aika meni mukavasti.vartian pääsääntöisesti ihan ok,vähän maalaisia,mutta se vaan hyväksi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9879
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5612
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      162
      5210
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4865
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2269
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      333
      1963
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1655
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90