Pelson vankila

Rikollinen

Olen lähdössä lusimaan pelsolle. Missä päin suomea tällainen paikka sijaitsee ja millainen meininki sikellä on?

10

4982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikollinen

      Niin siken meininki ei kiinnosta. Vittu tää pössy menee kaaliin ja ei osaa enää edes kirjoittaa:)))

    • rikollisen läheinen

      http://www.vankeinhoito.fi/6564.htm

      Tuolta sivulta saat ainakin yleistä tietoa Pelson vankilasta, tapaamisista, sijainnista jne.

      Muuten en itse osaa kertoa paikasta valitettavasti.

    • Talousrikollinen

      Olin Pelsolla rangaistusta suorittamassa v. 2003 - 2004. Eipä liene tuo paikka muuttunut siitä miksikään. Vangit siellä on tosiaan köyhiä ryysyläisiä muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta. (Esim. minä.) Suurin osa vangeista oli sakkojen istujia ja muita sosiaalitapauksia. Vartijat oli mitä oli. Ja jos ei muuta, niin ainakin sukulaisia toisilleen. Yleistä oli, että vartijat oli toistensa isiä ja poikia, veljiä, velipuolia ja serkkuja. Pieni paikkakunta, jossa ei ole muita työpaikkoja selittänee tämän ilmiön... Vangit oli tosiaan kuin 30-luvun lama-ajan amerikasta, siis köyhiä paskiaisia, jollaisia ihmisiä käsityksineen ja ajatuksineen minä en ainakaan tapaa normaalisti, olihan tietysti kokemus viettää vajaa vuosi näiden ihmispaskojen (tarkoitan vankeja) seurassa....

      • tästä : )

        ja sain hyvät naurut!
        Vangit oli tosiaan kuin 30-luvun lama-ajan amerikasta, siis köyhiä paskiaisia, jollaisia ihmisiä käsityksineen ja ajatuksineen minä en ainakaan tapaa normaalisti, olihan tietysti kokemus viettää vajaa vuosi näiden ihmispaskojen (tarkoitan vankeja) seurassa....


    • Anonyymi

      Jos et osaa sitä vertaa googlettaa, että saisit selville sijainnin, niin pääset kyllä omantasoiseesi seuraan.

    • Anonyymi

      Mä olen vuosikymmeniä sitten serkkupojan kanssa kyydinnyt setämiehen sinne istumaan. Oli kesä ja ukko pelkäsi pirusti keikkaansa. Pääsi aikanaan pois. Oliko peräti joku yleinen armahdus. Me laskimme Moskowits Elitellä Suomen suvessa, takaisin tullessa ja kuunneltiin Dannyn Tuuliviirikappaletta radiosta. Jossakin pohjoisessa se Pelso oli.

      • Anonyymi

        Täysin paskalaitos,home- ja sisäilmaomgelmat. Ens vuonna Vaalan vankila valmis. Eka täysin muuriton, keskustaan n. 1,5 km.(120 paikkainem)


    • Anonyymi

      Olin lyhyen pätkän 2023,paljon mustalaisia ja vankiaines muutenkin aika huonoa.ek ja tappotuomioissa lähes poikkeuksetta nainen,narkkareita normiosuus Suomen vangeista.sain ennakkotietoa kun menin sinne.paukkupete niminen Vartiainen oli tiedossa.mainettaan parempi kaveri,hoiti hommansa esimerkillisesti.ongelmia oli vähän,oikeastaan vaan yhden vartian kanssa(nimeä en muista).kaveri "hävitti vahingossa"mun perhetapaamis anomuksen,nostin siitä hirveän älämölön.ja yllätys,yllätys ja anomus löytyi.no tämä pöhöttynyt vartia pyyteli anteeksi asiaa.mutta ilmeisesti hän oli saanut luunappia vankilan johtajalta.ei enää sanonut itään mulle,ei antanut kaverin tuomia lehtiä ja avotalo siirtopaperitkin jouduin pyytämään ohjaajalta erikseen.mut se uusi osasto (2019) todella siisti paikka.halkoja tehtiin ja aika meni mukavasti.vartian pääsääntöisesti ihan ok,vähän maalaisia,mutta se vaan hyväksi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe