Parhaat Duetot

Kaunista katseltavaa !

Jos nyt unohdetaan Armi ja Danny. Ei pahalla, mutta kuitenkin.
Paras kaksikko on ehdottomasti, vähemmän esillä ollut. Eli tangoprinsessa PIRITTA VENHO ja Jari HELLMAN kappaleella, " LUOKSEIN JÄÄ"
On ammattitaitoa, osaamista ja tunnetta!
Olen usein miettinyt, mien tämä kaksikko ei muka olisi pärjännyt, mutta joku OUTO ILMIÖ siihen iski?
Kun TV.SSÄ kyseinen pari esiintyi, ei jäänyt epäilystäkään, että duetto olisi ollut huono!

43

7389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lounai- Suomalainen

      No- nyt veit ihan ajatukset päästäni.
      Mihin on hävinnyt JARI HELLMAN? Onko maa hänet niellyt? Minä ostin CD:n kun, pidin kovasti hänen slaavilaisesta tyylistään. Kun hän sitten teki levyn Piritta Venhon kanssa odotin, mitä tästä parista oikein tuleekaan, ihmettelen vieläkin, miten kaksi, niin ihanaa ihmistä häviää, kuin maa olisi niellyt???
      Kuuntelen usein Jaria ja Pirittaa, kun on mistä kuunnella. Samoin pidän myös Jouni Kerosesta.
      Onneksi minulla on molempien poikien, sekä Pirittan CD.t.

      • Missä on

        Mihin katosi Jari Hellmanin kanssa samaan aikaan laulanut, ja samassa Hannele Laurilan tallissa ollut VALENTIN?
        Mitähän hänelle nykyisin kuuluu? Tietääkö joku?


      • Ei massaihminen

        Molemmat hyviä!
        Livenä tanssipaikoilla törmännyt.
        Ikävää, että hyvän karisman,ja hyvän äänen peittoaa, joku, jota paljon mainostetaan.


      • Prinssit ja kuninkaat ym.
        Missä on kirjoitti:

        Mihin katosi Jari Hellmanin kanssa samaan aikaan laulanut, ja samassa Hannele Laurilan tallissa ollut VALENTIN?
        Mitähän hänelle nykyisin kuuluu? Tietääkö joku?

        Se on ihmeellistä, että samojen ihmisten juttuja toistoineen on ihan riittämiin.
        Mutta jotkut jäävät unholaan, vaikkakin haluaisi heistä jotain joskus kuullakin.
        Oletteko kuulleet esim. Petri Ritarista mitään?


    • S@il@

      Eija Kantola & Tommi Soidinmäki
      Saija Tuupanen & Tommi Soidinmäki
      Arja Koirseva & Tapani Kansa
      Arja Koriseva & Helmut Lotti
      Arja Koriseva & Ari Klem
      Isto Hiltunen & Laura Voutilainen
      Isto Hiltunen & Maarit Peltoniemi
      Anne Matila & Reíjo Taipale
      Anne Mattila & Anneli Mattila
      Paula Koivuniemi & Kari Tapio
      Kari Tapio & Kikka
      Jonna Tervomaa & Timo Tervomaa
      I´Dees & Jari Sillanpää
      Marita Taavitsainen & Jarmo Tinkala
      Janne Tulkki & Anne Mattila & Anneli Mattila

      • En ole koskaan kuullut.

        Ovatko nämä edel. mainitut tehneet dueton, ja kenen kanssa ?


      • siinä ollut

        Sinulta jäi paljon puuttumaan!


      • Kikka & Kari Tapio

        Mikä biisi?


      • Selj@
        Kikka & Kari Tapio kirjoitti:

        Mikä biisi?

        Kikka & Kari Tapio lauloivat Häipyy etäisyys


      • selj@

        Janne Tulkki & Liisa Tuhkanenkin on laulanut dueton.


      • Kari fani
        Selj@ kirjoitti:

        Kikka & Kari Tapio lauloivat Häipyy etäisyys

        Karin ääni on aivan mahtava mutta tuo Kikka oli aivan kaamee.
        Tuo sama kappale Koivuniemen Paulan ja Kari Tapion esittämän on paljon upeempi.


    • nää on just näitä

      On Arja Korisevakin tehnyt parhaan dueton Ari Klemin kanssa, mikä oli tosi hyvä, mutta odotan myös vähän vanhempaa tuotantoa- ja hyvää. Kaikkien äänet vain ei sovi yhteen. Sani ja Samuli on myös aika hyvä duettoipari.

    • minä se oon

      Duetoista kun on kysymys niin uusimista ihana on sielu salamoi

      • Taivas salamoi?

        Kerran näin kilpailuissa kauniin nuoren miehen. Sukunimi jäi mieleen Meloni? Älkää naurako, mutta oliko se esittäjä. Hän, niin ihanasti lauloi Taivas salamoi, etten ikinä unohda!
        Mummu, nyt yrittää tässä muistella, älkää aliarvioiko, kun pidän, niin keskusteluista, eikä ole kumppania. PS: Asiat vaan kiinnnostaa, vaikka kolottaa.


      • Hienoa, että muistetaan.
        Taivas salamoi? kirjoitti:

        Kerran näin kilpailuissa kauniin nuoren miehen. Sukunimi jäi mieleen Meloni? Älkää naurako, mutta oliko se esittäjä. Hän, niin ihanasti lauloi Taivas salamoi, etten ikinä unohda!
        Mummu, nyt yrittää tässä muistella, älkää aliarvioiko, kun pidän, niin keskusteluista, eikä ole kumppania. PS: Asiat vaan kiinnnostaa, vaikka kolottaa.

        Minun mielestäni esittäjän nimi olisi ollut Julius Meloni. Hän lauloi sen oikein hyvin. Kyllä TE olette oikein muistaneet. Mukava, että muistellaan vanhoja, siis ei iältään, mutta muuten. Moni joutuu varmaan lopettamaan työn, tai muiden esim. perhesyiden vuoksi, vaikka rahkeita olisi ollut riittämiin.


      • Ei valkene

        Ketkä sen esittää, ja missä?


      • minä se oon
        Ei valkene kirjoitti:

        Ketkä sen esittää, ja missä?

        Siis Anne Mattila ja Janne Tulkki esittää ja on jollain levylläkin se kappale


    • Kun toivoin

      Radio SATA SOI ! HOI HOI !
      Sinä vuonna, kun JARI HELLMAN oli juuri levyttänyt, pyysin usein kyseistä " LUOKSEIN JÄÄ " duettoa, jopa keskellä päivää. Toimittaja vastasi kerran suorassa lähetyksessä minulle, ettei heillä ollut sitä?
      Olin aivan äimän käkenä, koska JARI ja PIRITTA olivat olleet kiertueella juuri viikko- kaksi sitten. Artistit yleensä jättävät uudet albuminsa radioon.!?
      Sen jälkeen kyseisen parin piti esiintyä Turun Konserttisalissa. JARI HELLMAN oli ainakin peruuttanut kyseisaen konsertin.

    • Arja ja Ari

      Ari Klemin ja Arja Korisevan äänet sopivat hyvin yhteen. Minä jopa kuvittelin silloin, että heistä tulisi muutakin, kuin duot. Arjan ja Helmut Lotin äänet eivät sopineet, niin hyvin yhteen, kuin Ari Klemin ja Arjan.
      En nyt muista tätä Pirittaa ja Jaria, mutta nimet ovat kyllä jotenkin muistissa.

      • Kotifiini

        Minulle tulee mukavat kesämuistot Anna Hanskin kotiviinikappaleesta. Duettohan sekin oli, kuka mahtoi olla se mies esiintyjä?


    • Joku joka latistaa

      Oma elämä se on jokaiselle niin tärkeä, mutta ei siitä sen enempää.

    • Tän oudon ilmiön

      Sillä on, no jaa ---antaa olla

    • Ihana Jari

      Danny sais jäädä eläkkeelle!
      Sen verran, kun muistan tanssikeikoilta, Jari oli tosi ihana.

      • Anonyymi

        Ja 16v myöhemmin,Danny on edelleen vauhdissa 😂


    • Huonomuistinen

      Minusta pitäisi olla enemmän duettopareja. Mutta eihän niitä paljon ole.
      Täytyy oikein muistia kirkastaa, jotta tulisi jotain mieleen. Ehkäpä oikeita duettopareja todellakin kaivattaísiin.
      Edellä mainittua en nyt muista, mutta äänten sopivaisuudesta tulee mieleen Sonja Lumme ja Timo Turpeinen.

      • Kaikki käy

        Miten mukavaa oli kuunnella Carolaa, joka löi hynttyyt yhteen Lassen kanssa, tai vaikka ihan operettipuolelle mentäisiin, niin kaksin aina kaunihimpi.


      • Duettoja vain laulamaan

        Minäkin odotin aina Sonjan ja Timon duettoja.
        Onhan noita laululintusia, jotka voisivat alkaa yhdessä esiintyä, kun vain äänet sopivat.


    • Erittäin kaunis

      Minulla on Piritta Venhon CD, jossa tämä kaunis melodia " LUOKSEIN JÄÄ " on.
      Kyllä heitä olisi kuunnellut enemmänkin.

    • Anna-Iisa

      duetto mielestäni on


      Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela: Tahdon tanssia kanssasi

      • Kaunis pari, ja hyvä ääni

        Kaunis, todella kaunis, mutta...
        Niin on tämäkin, josta tarina lähti.
        Jari Hellman on persoonallinen mies ja Piritta olisi ollut mitä sopivin jatke.....
        MUTTA!!!????


    • duetto

      Bizet: Helmenkalastajat, Nadirin ja Zurgan duetto, es. Jussi Björling tenori ja Robert Merrill baritoni.

    • ovat kamalia

      Duetot ovat enemmän tai vähemmän - KAMALIA.

    • toisella

      puolella tulee ohjelma duetoista..ensin sain ihan vaaran vaikutelman mutta tutustuttuani ohjelmaan on aika fiksu:

      Dueton toinen osapuoli ei ole laulaja vaan joku esim. tunnettu nayttelija ja laulaa jonkun todella tunnetun laulajan kanssa duettoa. Siis pariksi on valittu joku ihan muun viihdealan ihminen, koomikko, nayttelija (muuten, miksei myos politikko:) ja se amatoori musiikin alalla saa arvostelut. Ei itse muusikko. Sitten mika parasta: Voittaja saa tai voittaa 100.000$ ja voi valita kohteen jonne rahat lahjoittaa. Voittaja ei voi itse pitaa voittamaansa summaa vaan kilpailee valitsemansa kohteen eteen.
      Aika mahtava idea!

    • Dannylla

      Sulla ei varmaankaan ole aavistustakaan edellisista sukupolvista. Danny pilasi karrieerinsa Armin kanssa joka oli taas ihan toiseen maailmaan kuuluva. Olisivat molemmat pitaneet asiat erillaan, ehka Armi elaisi viela ja Danny vaikkakin monilla kymmenillaan, olisi ansaitusti ja onkin unforgettable...
      PS. "tuuliviiri" plus muut ihanat kappaleet ajoilta jolloin itse olin ihan "pentu" ja muistan ne. Ei DANNYA saa unohtaa....ei tosin Armiakaan.

      • tuhosi

        toisensa olisi kai parempi selitys.


      • vuosimalli 52.

        Kyllä olen seurannut kaikkia. Halusin nyt vain oman mielipiteeni!


    • vaniljamansikka

      Aika vanha jo, mutta sellainen josta pidän, on Saija Varjuksen ja Kari Tapion elämään suurempaan. En muuten ole niin kovin Saijan ihailija, mutta tämä laulu koskettaa.

    • Katse kutsuu mua

      Näitten tangokuninkaallisten, Saijan ja Tommin äänet kuulostaa todella yhteensopivilta kappaleessa Katse kutsuu mua. Molemmilla vahvat, persoonalliset äänet.

      • ingalill

        totta puhut, molemmila on erittäin upea ja kertova ääni, ja muutenkin he ovat myös ammatitaitoisia... katse kutsuu mua on juuri sopiva heille!


      • En saa makua
        ingalill kirjoitti:

        totta puhut, molemmila on erittäin upea ja kertova ääni, ja muutenkin he ovat myös ammatitaitoisia... katse kutsuu mua on juuri sopiva heille!

        Saija on imagonsa pilannut, ja pärstäkerroin ei miellytä. Kaikkeen tarvitaan kokonaisuutta ja tunnetta, ellei sitä ole se on huono.


    • Anonyymi

      Minusta JOKU jarrutti JARIN laulajanuraa. Hyvä ääni Jari Hellmanilla, sekä myös silmänruokaa.

    • Anonyymi

      Topi Sorsakosken ja Reijo Taipaleen duetot, erityisesti Kahden puolen rajaa.

    • Anonyymi

      Minun käteni soi. Outi Terho ja Jukka Leppilampi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe