Antakaa urheiluharrastusvinkkejä 13-vuotiaalle...

laallaaaaaaaa

...tytölle. alkaa vituttamaan kun on liian vanha aloittamaan mitään. jalkapalloa/pesäpalloa/koripalloa/lentopalloa tms. en haluu aloittaa. enkä mitään tanssia enkä yleisurheilua enkä uintia. harmittaa kauheesti.

32

9326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

      et ole vielä liian vanha alottamaan tennistä

      • ZCXGFDZ

        niin ei olekkaan :D


      • vaikkapa...

        Menin kokeilemaan: nilkka revähti ja ranne o paskana et on kyl iha vitu hyvä fiilis! :D kiitti neuvost


    • ...

      -Ratsastus Todella mukava harrastus, jos et ole vain allerginen hevosille.

      Tässä hyviä ratsastukseen liittyviä sivuja:

      http://www.ratsastus.fi/asp/system/empty.asp?P=2&VID=default&SID=971805044010662&S=1&C=24092 Täältä löydät myös tallit ja seurat sekä hyvää tietoa ratsastuksesta

      http://www.ratsastus.net/

      http://www.hevostalli.net/ Tallit ja seurat, keskustelu yms.

      Itse suosittelen todella paljon ratsastusta ja muutenkin tallilla käyntiä, hoitohevosta ym.

      -Dogsitter

      Jos pidät koirista, mene dogsitterkurssille (ikäraja 13v.). Kun läpäset dogsittertentin pääset hoitamaan koiria ja saat rahaa.

      Lisätietoa siitä täällä:

      http://www.4hyhdistys.net/4h-dogsitterit/

      http://www.nicehouse.fi/lemmikit/yleiset/dogsitter.htm

      Laita Googleen hakusanaksi kaupunki missä asut ja 4h-yhdistys, eli jos vaikka asut Tampereella laita: "Tampereen 4h-yhdistys". Näin löydät oman kaupunkisi 4h-yhdistyksen.

      Entä pidätkö musiikista? Haluaisitko alkaa soittamaan tai laulamaan?

      Ota tietoa oman kaupunkisi harrastusmahdollisuuksista, niitähän ovat esim. opistot ym. joissa on monipuolinen valikoima kaikenlaisia kursseja ym.

      Kiinnostaisiko käsityöt, kuvataide, kielet, jumppa, airobic, keilailu, nyrkkeily, jooga, ruuanlaitto? Siis menisit sellaiselle kursille.

      Vaihtoehtoja on lukuisia, joihin et ole liian vanha! Mieti vaan mikä sinua kiinnostaa ja etsi tietoa netistä, lehdistä, koulusta ym. oman kaupunkisi harrastusmahdollisuuksista!

    • miettimään

      jääkiekko,RINGETTE,kiipely,SUUNNISTUS,JOUSIAMMUNTA,
      ammunta esim.ilmakivääri,yleisurheilun voi aloittaa millon vaan(VOI HUOMATA LAJIN MISSÄ ON HYVÄ),sisäpalloilu,muodostelmaluistelu,mootoriurheilu,
      kamppailulajit,voimistelu,vesilajit veneellä ja illman,patikointi,retkeily,nyrkkeily,
      ohan noita.Niskasta kii ja ulos!!!!!!!

    • kaverit

      harrastaa???????
      mene rohkeesti mukaan.
      mutta ÄLÄmene tupakoimaan,kaljottelemaan,huumeittelemaan ja sensellaseen!
      Ne kerkee sitte myöhemminkin.

    • *sofia*

      Itsekin aloitin lentopallon 13-vuotiaana. Hyvin olen pärjännyt ja tavoitteena on päästä naistenjoukkueeseen.

      • ;dd

        ei vitsi oikeestiiiiiihhhhhhh älä mee pleace naistenjoukkueesee jos et oo naine!!!!!!!!!


      • vihaan_ihmisiä
        ;dd kirjoitti:

        ei vitsi oikeestiiiiiihhhhhhh älä mee pleace naistenjoukkueesee jos et oo naine!!!!!!!!!

        *sofia*...... on naisen nimi


    • myöskin

      olisin Ringetteä ehdottanut, kuten joku muukin, joka jo ehti ensin. itse olen kylläkin sitä pelannut jo ihan pienestä asti mutta joukkueeseen tuli tuossa kolme-neljä vuotta sitten yksi tyttö joka aloitti juuri tuon ikäisenä, hyvin pärjäsi mukana! :)

      • Pandis

        hyvä harrastus, joka käy niin tytöille kuin pojillekin


    • tätä

      Meijän likan sain (12v) ensin sauvakäveleen pururadalla ja talveks haettiinkiin kunnon sukset, hiihdosta tulikin yllättäen ihan mukavaa kun on suhtkoht hyvät vehkeet, paskoilla ei tuu ku vittuilua, no parivuotta on menny kivasti likan ehdoilla, yksilölajina aikas mainio.

    • 13+10

      Esim. Hevosurheilu (Ratsastus, raviurheilu, yms.), musiikki tai sukellus (vapaasukellus/uppopallo tuossa vaiheessa, laitesukellus myöhemmin).

      • ...

        Ratsastus = penkkiurheilua


      • ratsatuseipenkkiurheiluu
        ... kirjoitti:

        Ratsastus = penkkiurheilua

        ratsatus ei ole penkki urheilua oon ite harrastanu ratsastusta viis vuotta ja voin kertoo että se ei ole penkkiurheillu se kehitää tasapainoo, keskitymistä jne.


    • :DD

      jotain kivaaa vaikka jumppaa

    • ........

      Taistelulajit voisi olla yksi vaihtoehto.Siellähän käy tyttöjä/naisiakin. Mun poika 13v aloittaa nyt syksyllä taekwondon. Mennään lajiesittelyyn tulevana lauantaina ja ilmottaudutaan. Muista, että sen lajin täytyy tulla sinusta itsestäsi, jos sinua ei mikään kiinnosta, niin miksi harrastaa mitään.

    • no ehotuksia

      ite oon sun ikänen myös alotin kuukausi sitten telinevoimistelun ja joukkuevoimistelun ,kokeileppa niitä:)

    • NotTooOldToPlay

      Et ole vanha ainakaan aloittamaan koripalloa. 13.v hyvin vielä pääsee mukaan peliin. Kenties vaikka tavattais jossain ottelussa?:D

    • dQerr

      Salibandy, se on oikein hyvä ja kiva harrastus. Etkä liian vanha sitä aloittamaan.

    • perluxus

      Niin mikä mahtaa harmittaa?
      Jäi ikäänkuin epäselväksi.

    • Juuuuuhhhh

      Teatteri vois olla hyvä

      • TeatterinHarrastaja

        Myöhässä mutta KYLLÄ teatteria suosittelen erittäin lämpimästi


      • tttttttttttttttr
        TeatterinHarrastaja kirjoitti:

        Myöhässä mutta KYLLÄ teatteria suosittelen erittäin lämpimästi

        URHEILUharrastus


    • tkdgirl

      taekwondo

    • Mun mielestä kannattaa alittaa cheerleading siinä tutustuu ihmisiin ja lihaksetkin kehittyy

    • Khsyworlfbywua

      Sirkus kannattaa alottaa. Ite sitä harrastan ja oon 12v vasta siis alotin ja mun opettaja siel on noin 20 ja alotti 14 vuotiaana

    • fefgeg

      Uinti ois pitänyt aloittaa 3-vuotiaana

    • Siouxiemiuxie

      No itte harrastan ratsastusta, mut se on alkanu tympii joten lopetan ehkä täs hossai vaiheessa sen. Mut siis käyn itse kävelemässä, ja välillä uimassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe