Digikanavat katosivat tallentava dvd/digiboxi yhdistelmästä. Johdot on ilmeisesti oikein ko ne aikasemmin näky. Mulla on LG rh 7500. Heitänkö koko aparaatin ikkunasta?
digikanavat hukassa
6
766
Vastaukset
Ei noissa tallentavissa DVD-laitteissa ole digivirittimiä (tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta). Tarvitset digiboksin.
- tuula
tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?
tuula kirjoitti:
tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?
Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.
- tuula
okaro kirjoitti:
Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.
Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista! tuula kirjoitti:
Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.
- tuula
okaro kirjoitti:
Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.
Nyt se toimii. En kyllä vieläkään tiedä mikä oli vikana...Täytyy kyllä sanoa,että vempaimen käyttöohjeesta ei tällä päällä saa mitään tolkkua.
Enpä enää vedä johtoja seinästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423