digikanavat hukassa

tuula

Digikanavat katosivat tallentava dvd/digiboxi yhdistelmästä. Johdot on ilmeisesti oikein ko ne aikasemmin näky. Mulla on LG rh 7500. Heitänkö koko aparaatin ikkunasta?

6

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noissa tallentavissa DVD-laitteissa ole digivirittimiä (tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta). Tarvitset digiboksin.

      • tuula

        tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?


      • tuula kirjoitti:

        tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?

        Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.


      • tuula
        okaro kirjoitti:

        Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.

        Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
        jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!


      • tuula kirjoitti:

        Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
        jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!

        Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.


      • tuula
        okaro kirjoitti:

        Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.

        Nyt se toimii. En kyllä vieläkään tiedä mikä oli vikana...Täytyy kyllä sanoa,että vempaimen käyttöohjeesta ei tällä päällä saa mitään tolkkua.
        Enpä enää vedä johtoja seinästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe