Kaki on kyllä äärettömän fiksu empaattinen ja toiset huomioon ottava ihminen!! ELÄKÖÖN MEIDÄN KAIKKIEN TURKULAISTEN OMA KAKI!!! :)
Karilla on sydän kultaa!
8
945
Vastaukset
- kummaksun
kuin ne kestää tommosta aina naisten kimpussa hääräävää omahyväisyyttä.
- asdwae40t9435
Kaki on aito oma itsensä, ei peittele läskejään, ei sovinismiaan. Rasittava välillä, mutta kuitenkin aika sympaattinen!
- heteromies75
empaattisnin turkulainen jonka olen koskaan nähnyt! :)
- Bushman
vittu siinä on, kun joku alkaa puhua Kakin luonteesta ja ylipäätään henkisestä puolesta, niin heti joku saatanan feministi vanhapiika alkaa haukkua Kakin läskejä tai muuten ulkomuotoa. KETJUN OTSIKKO OLI: KAKIN SYDÄN ON KULTAA! Niin heti joku vitun ylipainorasisti-paskavarvas alkaa loistaa: Hyi, Kakilla roikkumaha!! Voi jumalauta, mitä tunkioita täällä vinkuu!
- saara
Harmittaa kun Karia mollataan! Miksi hän ei saa
olla oma itsensä hauska ja ystävllinen ihminen.
Enemmän Kari tyyppisiä ihmisiä! Kyllä!- ropsu
olla pikkasen yksinkertanen tää Kari
Miksi on pakko sekoittaa Turku ja Kaki keskenään? Se nyt on ihan sama mistä ko. henkilö on kotoisin, ei se kuitenkaan tee hänestä turkulaisten suosikkia sen enempää kuin kukaan muukaan. Pelkäsinkin, että aletaan verrata turkulaisuutta kyseiseen henkilöön ihan kuin hän olisi joku malliesimerkki turkulaisesta miehestä. Sääli, että tämän vertailun tekee oletettavasti turkulainen henkilö itse.
- ANGUSHGHA
KAKI ON TÄYTTÄ KULTAA!!!!!!!!!!!!1
KUKAAN EI OLE TUOMITSEMAAN IHMISTÄ MINKÄLAINEN ON ULKOMUODOLTAAN!
KAKI ON KAKI!
JA KUKAAN EI OLE SITÄ TUOMITSEMAAN!!!!!!!!! HARVA MEISTÄ ON RAUTAA!!!
JA SE ON KAKI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei553096Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071742- 1061062
- 921022
- 60903
- 42806
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163800IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28715