Mun Honda Civicistä meni toinen takajousi poikki,ja kun kyselin yhdeltä mun ns.tuningharrastajakaveriltani apua,niin se väitti,että eihän kukaan oikea tuning hemmo korjaa autoaan itse,vaan ne kuulemma pummaa rahat vanhemmiltaan,ja sitten vaan auto pajalle.Siis onks tää ihan totta,että jousta ei pysty itse vaihtamaan?Kuulemma maksaa yli viiskymppiä,se pelkkä työ,kun vaihtavat jouset.Taas mun faija sanoi,että kyllähän jokainen automies sellaiset jouset vaihtaa,kun on vaan työkalut.Ei kai noilla tuunaajilla sitten ole mitään työkalujakaan,kun ainakin sen kaverin takaluukkuun ei saa laittaa kuulemma mitään,ettei joku kaiutin mene rikki.Siis mistä apua täällä Lohjalla?
Takajousi
Pirkko
2
350
Vastaukset
- pitäs onnistua
vaihto ite...ainakin opel vectrassa on helppo vaihtaa takajouset mut eestä on vaikeempi....
kierrejousia olen vaihdellut.
Kierrejouset vaihtuu, hieman autosta riippuen muutamassa tunnissa - päivän aikana. Ihan itse kehnoilla työkaluilla, lehtijousenkin pystyy vaihtamaan itse, mutta en ole vielä koskaan vaihtanut. vääntövarsijousituksesta en sano mitään kun ei ole kokemuksia. ...vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942812Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762229Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121775Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1891481- 771472
- 1091445
- 271437
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401246