Tietääkö kukaan mistä voisi hankkia (muualta kuin postimyynnistä) sellaisen ilmatäytteisen tilapäissängyn? Töpseli seinään ja patja täyttyy/tyhjenee muutamassa minuutissa.
Ilmapatja
7
20517
Vastaukset
- kaupasta
esim jyskistä
- toki..
Keravan Honkkarissa näin eilen, tais olla 19,95. Ei sellasella kyllä mitään tee, sanoo useat moisen hankkineet..
- Ripatti
Satuin viime viikolla näkemään Lidlissä niitä ilmapatjoja. Mun 20-vuotias poika tilasi tv-shopista sellaisen sängyn ja aika pian hylkäsi sen, koska se on niin "heilakka" nukuttavaksi, pari kertaa oli pyörähtänyt yöllä lattialle kesken unien. Joten älä osta semmoista korkeaa mallia...
- elvis1
Meillä ollut sellainen matala versio vieraspatjana kolmatta vuotta, ja hyvin on asiaansa palvellut.
- Nimetön
muu kolmikerroksisia ilmalla täytettäviä ja muutamassa minuutissa täytettäviä patjoja, joihin voi lakanankin petata ja päältä on plyysiä.
Erittäin ihana nukkua, hinta , 100 eukkua. Ostimme kaksi kappaletta kahden hengen sänkyä ja on aivan ihana nukkua. Suosittelen, eivät herää vieraatkaan lattialta, vaan on kuin hotellisänky.- ilmapatjanne?
Jos TV-myynnistä, mistä firmasta?
- Omistaja :)
Ostin itse jyskistä tämmöisen ilmasängyn (vai patjan?), no kumminkin, todella hyvä nukkua! suosittelen, ja tarpeen tullen todella helppo siirtää / tyhjentää. Luksusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827